Pozycjonowanie Stron Łosice
Zasięgi Twojej strony jest jedną z ważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej firmy. Prawie 98% ludzi używa wyszukiwarki Google do wyszukiwania ciekawych informacji, produktów, czy usług. Większość z tych użytkowników nie przegląda wyników znajdujących się dalej niż druga strona wyników wyszukiwania.
Oznacza to, że posiadając niezoptymalizowaną pod kątem SEO stronę na której wyróżniasz się wartościowymi informacjami lub sprzedajesztowary , czy też usługi, nie masz szans na zauważenie przez większą liczbę osób, gdyż Twoja strona pojawia się poza zakresem oglądanych przez nich wyników wyszukiwania.
Najczęściej przeglądaną stroną organicznych wyników szukania w Google jest pierwsza strona, a ponad połowa ludzi klika zaledwie w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego najlepiej być na początkowej stronie wyników wyszukiwania.
Szukasz firmy w Łosice, która zajmie się twoją stroną?
Nie dbając o dobrą pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza TOP10 wyników wyszukiwania ruch klientów na stronie zostaje znacznie ograniczony.
Trzeba dbać, aby treści prawidłowo wyświetlały się organicznie, gdyż jest to wydatek, który przynosi efekt na długi czas pod warunkiem że jest dobrze wykonana. W przeciwieństwie do kampanii Google Ads efekt pozycjonowania organicznego utrzymuje się dużo dłużej, ale również nie jest on natychmiastowy. Google Ads może czasem być prostszym rozwiązaniem, ale jego ogromnym minusem jest fakt, że po zakończeniu kampanii Google Ads, odnośniki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać.
Wiadomo też, że kampanie Google Ads również mogą działać dużo lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest prawidłowo wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Pozycjonowanie organiczne buduje świadomość i zaufanie do danej strony, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne jest zawsze opłacalna!
Masz sklep w internecie? To należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, ale to nie wszystko!
Trzeba zadbać o to jak wygląda nasza oferta?
Tak, ale to wciąż nie wszystko.
Badania wykazały, że Internauci wykorzystują wyszukiwarki takie jak Google do poszukiwania ciekawych produktów, a prawie 60% zaczyna od pierwszej wyświetlonej strony – ponadto zdecydowana większość użytkowników przegląda tylko dwie pierwsze strony w wynikach wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w jakim miejscu sklep online powinien poszukiwać swoich klientów.
Widzisz już, że aby biznes online odniósł sukces, musi on być przede wszystkim wysoko w wyszukiwarce. Piękna strona biznesowa nie zadziała jeśli nikt jej nie zobaczy! Dlatego właśnie tak istotna jest wysoka pozycja strony www w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z najważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jedynego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najlepszych form reklamy w internecie, gdyż im więcej internautów zobaczy stronę Twojej firmy na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz wejść i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoją ofertą.
Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym z takich czynników jest również szybkość ładowania się strony internetowej. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W procesie pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego pracowania w tym i czas ładowania. Frazy kluczowe są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i dobrze zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak ładnie wyglądający web design nie wystarczy jeśli go nie widać.
Kampanie Google Ads
Dzięki kampaniom reklamowym Google Ads można pozyskiwać klientów w sposób szybki i skuteczny, a dzięki Analityce Google możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej i efektywności kampanii.
Kampanie reklamowe Google Ads ,dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem, dzięki któremu można dotrzeć do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby przynosiła największe korzyści przy najmniejszym nakładzie finansowym. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie ilości osób odwiedzających witrynę, czy dotarcie do potencjalnych klientów.
Zobacz film, który pokaże Ci różnice między Google Ads, a pozycjonowaniem
Nawiąż z nami współpracę
Nasz zespół czeka, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Posiadamy kreatywny zespół i najlepsze narzędzia, aby tego dokonać.