Pozycjonowanie Stron Mokotów
Pozycjonowanie Twojej strony jest jedną z ważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej działalności online. Prawie 100% użytkowników internetu korzysta z wyszukiwarki Google do szukania przyciągających ich informacji, towarów, czy usług. Większość z tych użytkowników nie przegląda wyników znajdujących się poniżej drugiej strony wyników wyszukiwania.
Oznacza to, że niedbanie o stronę pod kątem SEO na której wyróżniasz się wartościowymi informacjami lub sprzedajeszprodukty lub usługi, nie masz prawa być zauważonym przez większą ilość osób, gdyż Twoja strony pojawiają się poza zakresem oglądanych przez nich rezultatów wyszukiwania.
Najczęściej przeglądaną stroną organicznych wyników wyszukiwania w Google jest strona nr 1, a ponad połowa internautów wchodzi zaledwie w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego warto być na samej górze listy wyszukiwania.
Szukasz firmy w Mokotów, która zajmie się twoją stroną?
Nie pamiętając o dobrą pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza pierwszą stornę wyników wyszukiwania ruch użytkowników na stronie zostaje znacznie ograniczony.
Opłaca się dobrze pozycjonować swoje treści organicznie, gdyż jest to czynność, która przynosi efekt na długi czas pod warunkiem że jest prawidłowo wykonana. W przeciwieństwie do opłaty w Google Ads efekt pozycjonowania organicznego utrzymuje się dużo dłużej, ale jednocześnie nie jest on natychmiastowy. Google Ads może okazać się prostszym rozwiązaniem, a jego ogromnym minusem jest fakt, że po wyłączeniu kampanii Google Ads, linki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać.
Wiadomo też, że kampanie Google Ads również mogą działać dużo lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest dobrze wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Pozycjonowanie organiczne buduje świadomość i zaufanie do danej strony, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne jest zawsze opłacalna!
Posiadasz sklep internetowy? To należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, a to nie wszystko!
Należy dbać o to jak prezentują się nasze usługi?
Tak, ale to wciąż nie wszystko.
Badania wykazały, że Użytkownicy wykorzystują wyszukiwarki takie jak Google do poszukiwania ciekawych produktów, a ponad 50% zaczyna od pierwszej wyświetlonej pozycji – ponadto zdecydowana większość ludzi przegląda tylko dwa pierwsze wyniki wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w jakim miejscu sklep internetowy powinien poszukiwać swoich klientów.
Widzisz już, że aby biznes online odniósł sukces, musi on być przede wszystkim widoczny w wyszukiwarce. Piękna strona firmy nie zadziała jeśli nikt jej nie znajdzie! Dlatego właśnie tak ważna jest wysoka pozycja strony www w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z najważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jedynego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najskuteczniejszych metod reklamy w internecie, gdyż im dużo więcej użytkowników zobaczy Twój sklep internetowy na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz odwiedzin i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoją ofertą.
Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym z takich elementów jest także szybkość ładowania się sklepu internetowego. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W ciągu pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego pracowania w tym również czas ładowania. Frazy kluczowe są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i dobrze zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak ładnie wyglądający web design nie wystarczy jeśli go nie widać.
Kampanie Google Ads
Dzięki kampaniom reklamowym Google Ads można dotrzeć do odbiorców w sposób szybki i skuteczny, a dzięki Analityce Google możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej i efektywności kampanii.
Kampanie reklamowe Google Ads (dawniej Google AdWords), są narzędziem, dzięki któremu można dotrzeć do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy dopracować kampanię w celu osiągnięcia lepszych efektów. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie ilości osób odwiedzających witrynę, czy dotarcie do potencjalnych klientów.
Poznaj różnice między Google Ads, a Pozycjonowaniem
Współpracuj z nami
Nasza firma czeka, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Mamy kreatywnych ludzi i najlepsze narzędzia, aby tego dokonać.