Pozycjonowanie Stron Pszów

Pozycjonowanie Twojej strony jest jedną z najważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej działalności online. Prawie 96% użytkowników internetu używa wyszukiwarki Google do wyszukiwania interesujących ich informacji, towarów, czy usług. Większość z tych użytkowników nie przegląda wyników znajdujących się poniżej drugiej strony wyników wyszukiwania.
Oznacza to, że mając nie przygotowaną pod kątem SEO stronę na której dzielisz się informacjami lub proponujesz towary , czy też usługi, nie masz szans na zauważenie przez większą ilość użytkowników, gdyż Twoja strony pojawiają się poza zakresem oglądanych przez nich wyników wyszukiwania.
Najczęściej klikaną stroną naturalnych wyników szukania w Google jest pierwsza strona, a także połowa ludzi wchodzi tylko w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego na górze wyników wyszukiwania.

Szukasz firmy w Pszów, która zajmie się twoją stroną?
Nie myśląc o odpowiednio wysoką pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza pierwszą stornę wyników wyszukiwania ruch klientów na stronie zostaje znacznie ograniczony.
Trzeba dbać, aby treści prawidłowo wyświetlały się organicznie, gdyż jest to wydatek, który przynosi efekt na długo pod warunkiem że jest dobrze wykonana. W przeciwieństwie do opłaty w Google Ads efekt organicznego pozycjonowania utrzymuje się dużo dłużej, ale równocześnie nie jest on natychmiastowy. Google Ads może być prostszym rozwiązaniem, ale jego ogromnym minusem jest fakt, że po wyłączeniu kampanii Google Ads, linki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać.
Wiadomo też, że kampanie Google Ads również mogą działać znacznie lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest dobrze wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Organiczne pozycjonowanie buduje świadomość i zaufanie do danej strony, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne zawsze jest opłacalna!

Masz sklep w internecie? To należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, a to nie wszystko!
Należy dbać o towary?
Prawda, ale to dalej nie wszystko.
Badania pokazały, że internauci wykorzystują wyszukiwarki takie jak Google do poszukiwania ciekawych produktów, a 60% zaczyna od pierwszej wyświetlonej pozycji – ponadto zdecydowana większość internautów przegląda tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w jakim miejscu sklep online powinien poszukiwać swoich klientów.

Wiesz już, że aby biznes online odniósł sukces, musi on być przede wszystkim widoczny w wyszukiwarce. Piękna strona biznesowa nie zadziała jeśli nikt jej nie zobaczy! Dlatego właśnie tak ważna jest wysoka pozycja sklepu internetowego w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z ważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego samego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najskuteczniejszych metod reklamy w internecie, gdyż im dużo więcej użytkowników zobaczy Twój sklep internetowy na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz wejść i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoją ofertą.
Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym z takich elementów jest również szybkość ładowania się sklepu internetowego. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W ciągu pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego pracowania w tym także czas ładowania. Frazy kluczowe są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i tak zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak piękny sklep nie wystarczy jeśli go nie widać.

Kampanie Google Ads

Dzięki reklamie Google Ads można dotrzeć do odbiorców w sposób szybki i skuteczny, a dzięki narzędziom analitycznym Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej i efektywności kampanii.
Kampanie reklamowe Google Ads ,dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym trafić ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy zoptymalizować kampanię, aby była najbardziej korzystna. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie rozpoznawalności witryny, czy dotarcie do potencjalnych klientów.
Poznaj różnice między Google Ads, a Pozycjonowaniem
Nawiąż z nami współpracę
Nasza firma czeka, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Posiadamy kreatywny zespół i najlepsze doświadczenie, aby tego dokonać.