Pozycjonowanie Stron Rudnik nad Sanem
Pozycja Twojej strony jest jedną z najważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej firmy online. Prawie 99% użytkowników internetu korzysta z wyszukiwarki Google do wyszukiwania atrakcyjnych informacji, towarów, czy usług. Większość z tych klientów nie przegląda wyników znajdujących się niżej niż druga strona wyników wyszukiwania.
Oznacza to, że niedbanie o stronę pod kątem SEO na której wyróżniasz się wartościowymi informacjami lub sprzedajesztowary , czy też usługi, nie masz prawa być zauważonym przez większą ilość osób, gdyż Twoja strony pojawiają się poza zakresem oglądanych przez nich rezultatów wyszukiwania.
Najczęściej klikaną stroną organicznych wyników wyszukiwania w Google jest strona nr 1, a ponad połowa internautów wchodzi zaledwie w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego warto być na pierwszej stronie wyszukiwarki.
Szukasz firmy w Rudnik nad Sanem, która zajmie się twoją stroną?
Nie myśląc o dobrą pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza TOP10 wyników wyszukiwania ruch użytkowników na stronie zostaje znacznie ograniczony.
Warto zainwestować w skuteczne pozycjonowanie organicznie, gdyż jest to inwestycja, która przynosi efekt na długo pod warunkiem że jest prawidłowo wykonana. W przeciwieństwie do promocji w Google Ads efekt organicznego pozycjonowania utrzymuje się dużo dłużej, ale równocześnie nie jest on natychmiastowy. Google Ads może wykazać się prostszym rozwiązaniem, jednak jego ogromnym minusem jest fakt, że po zakończeniu kampanii Google Ads, odnośniki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać.
Dodatkowo należy zauważyć, że kampanie Google Ads również mogą działać dużo lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest prawidłowo wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Organiczne pozycjonowanie sprawia, że firma wygląda na bardziej zaufaną, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne jest bardzo przydatna!
Posiadasz sklep internetowy? To należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, a to nie wszystko!
Trzeba także zadbać o towary?
Prawda, jednak to nadal nie wszystko.
Badania pokazały, że Użytkownicy wykorzystują wyszukiwarki w internecie do poszukiwania ciekawych produktów, a ponad 50% zaczyna od pierwszej wyświetlonej pozycji – ponadto zdecydowana większość ludzi przegląda tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w którym miejscu sklep internetowy powinien poszukiwać swoich klientów.
Wiesz już, że aby sklep internetowy odniósł sukces, musi on być przede wszystkim widoczny w wyszukiwarce. Ładna strona sklepu nie zadziała jeśli nikt jej nie widzi! Dlatego właśnie tak istotna jest wysoka pozycja strony www w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z najważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jedynego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najskuteczniejszych metod reklamy w internecie, gdyż im więcej użytkowników zobaczy Twoją stronę internetową na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz wejść i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoją ofertą.
Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym z takich elementów jest również szybkość ładowania się strony internetowej. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W ciągu pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego funkcjonowania w tym i czas ładowania. Frazy ważne są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i dobrze zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak ładnie wyglądający sklep nie wystarczy jeśli go nie widać.
Kampanie Google Ads
Dzięki kampoaniom Google Ads można pozyskać masę klientów w sposób skuteczny i szybki, a dzięki Analityce Google możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej i efektywności kampanii.
Kampanie reklamowe Google Ads ,dawniej nazywane Google AdWords, są narzędziem, dzięki któremu można dotrzeć do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby przynosiła największe korzyści przy najmniejszym nakładzie finansowym. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie rozpoznawalności witryny, czy dotarcie do potencjalnych klientów.
Zobacz film, który pokaże Ci różnice między Google Ads, a pozycjonowaniem
Zacznij z nami współpracę
Nasza firma oczekuje, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Mamy kreatywnych ludzi i najlepsze doświadczenie, aby tego dokonać.