Pozycjonowanie Stron Szczebrzeszyn
Pozycja w wynikach wyszukiwania Twojej strony jest jedną z najważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej firmy online. Prawie 97% ludzi korzysta z wyszukiwarki Google do wyszukiwania interesujących ich informacji, produktów, czy usług. Większość z tych użytkowników nie przegląda wyników znajdujących się poniżej drugiej strony wyników wyszukiwania.
Oznacza to, że mając nie przygotowaną pod kątem SEO stronę na której dzielisz się informacjami lub oferujesz swoje produkty lub usługi, nie masz szans na zauważenie przez większą ilość osób, gdyż Twoja strona pojawia się poza zakresem oglądanych przez nich wyników wyszukiwania.
Najczęściej klikaną stroną organicznych wyników szukania w Google jest pierwsza strona, a ponad połowa internautów klika tylko w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego warto być na pierwszej stronie wyszukiwarki.
Szukasz firmy w Szczebrzeszyn, która zajmie się twoją stroną?
Nie dbając o dobrą pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza TOP10 wyników wyszukiwania ruch użytkowników na stronie zostaje znacznie ograniczony, a benefity pochodzące z dużego ruchu także zostają znacznie zmniejszone.
Trzeba dbać, aby treści prawidłowo wyświetlały się organicznie, gdyż jest to wydatek, który przynosi efekt długofalowy pod warunkiem że jest dobrze wykonana. W przeciwieństwie do reklamy w Google Ads efekt pozycjonowania organicznego utrzymuje się dużo dłużej, ale jednocześnie nie jest on natychmiastowy. Google Ads może wykazać się prostszym rozwiązaniem, a jego ogromnym minusem jest fakt, że po zakończeniu kampanii Google Ads, linki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać.
Wiadomo też, że kampanie Google Ads również mogą działać dużo lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest prawidłowo wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Pozycjonowanie organiczne sprawia, że firma wygląda na bardziej zaufaną, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne zawsze jest opłacalna!
Posiadasz sklep internetowy? To należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, ale to nie wszystko!
Trzeba także zadbać o produkty?
Tak, jednak to ciągle nie wszystko.
Badania pokazały, że Użytkownicy wykorzystują wyszukiwarki w internecie do poszukiwania ciekawych produktów, a więcej niż 50% zaczyna od pierwszej wyświetlonej strony – ponadto zdecydowana większość użytkowników przegląda tylko dwa pierwsze wyniki wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w którym miejscu sklep online powinien poszukiwać swoich klientów.
Widzisz już, że aby sklep online odniósł sukces, musi on być przede wszystkim widoczny w wyszukiwarce. Ładna strona sklepu nie zadziała jeśli nikt jej nie zobaczy! Dlatego właśnie tak ważna jest wysoka pozycja strony firmy w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z najważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jedynego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najlepszych metod reklamy w internecie, gdyż im dużo więcej użytkowników zobaczy Twój sklep internetowy na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz wejść i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoją ofertą.
Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym spośród takich elementów jest także szybkość ładowania się sklepu internetowego. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W ciągu pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego pracowania w tym też czas ładowania. Frazy kluczowe są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i dobrze zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak ładnie wyglądający web design nie wystarczy jeśli go nie widać.
Kampanie Google Ads
Dzięki reklamie Google Ads można dotrzeć do klientów w sposób szybki i skuteczny, a dzięki narzędziom analitycznym Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej i efektywności kampanii.
Kampanie reklamowe Google Ads (dawniej Google AdWords), są narzędziem pozwalającym trafić ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy zoptymalizować kampanię, aby była najbardziej korzystna. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy dotarcie do potencjalnych klientów.
Zobacz film, który pokaże Ci różnice między pozycjonowaniem, a Google Ads
Nawiąż z nami współpracę
Nasz zespół czeka, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Mamy najlepszą ekipę w Polsce i najlepsze doświadczenie, aby tego dokonać.