Pozycjonowanie Stron Zbąszyń
Pozycja Twojej strony jest jedną z ważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej firmy. Prawie 99% ludzi korzysta z wyszukiwarki Google do szukania interesujących ich informacji, towarów, czy usług. Większość z tych klientów nie przegląda wyników znajdujących się dalej niż druga strona wyników wyszukiwania.
Oznacza to, że mając nie przygotowaną pod kątem SEO stronę na której dzielisz się informacjami lub proponujesz towary lub usługi, nie masz prawa być zauważonym przez większą ilość osób, gdyż Twoja strona pojawia się poza zakresem przeglądanych przez nich wyników wyszukiwania.
Najczęściej odwiedzaną stroną organicznych wyników wyszukiwania w Google jest strona nr 1, a ponad połowa internautów wchodzi zaledwie w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego najlepiej być na początkowej stronie wyników wyszukiwania.
Szukasz firmy w Zbąszyń, która zajmie się twoją stroną?
Nie pamiętając o dobrą pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza TOP10 wyników wyszukiwania ruch klientów na stronie zostaje znacznie ograniczony, a benefity pochodzące z dużego ruchu także zostają znacznie zmniejszone.
Trzeba dbać, aby treści prawidłowo wyświetlały się organicznie, gdyż jest to inwestycja, która przynosi efekt długofalowy pod warunkiem że jest prawidłowo wykonana. W przeciwieństwie do promocji w Google Ads efekt organicznego pozycjonowania utrzymuje się dużo dłużej, ale również nie jest on natychmiastowy. Google Ads może czasem być prostszym rozwiązaniem, a jego ogromnym minusem jest fakt, że po wyłączeniu kampanii Google Ads, odnośniki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać.
Warto pamiętać o tym, że kampanie Google Ads również mogą działać dużo lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest prawidłowo wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Pozycjonowanie organiczne buduje świadomość i zaufanie do danej strony, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne jest bardzo przydatna!
Posiadasz sklep internetowy? To należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, ale to nie wszystko!
Należy dbać o produkty?
Tak, jednak to jeszcze nie wszystko.
Badania pokazały, że ludzie wykorzystują wyszukiwarki w internecie do poszukiwania interesujących ich produktów, a ponad 60% zaczyna od pierwszej wyświetlonej pozycji – ponadto zdecydowana większość internautów przegląda tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w jakim miejscu internetowy sklep powinien poszukiwać swoich klientów.
Widzisz już, że aby biznes internetowy odniósł sukces, musi on być przede wszystkim widoczny. Ładna strona sklepu nie zadziała jeśli nikt jej nie zobaczy! Dlatego właśnie tak ważna jest wysoka pozycja sklepu internetowego w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z ważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jedynego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najlepszych form reklamy w internecie, gdyż im więcej ludzi zobaczy Twój sklep internetowy na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz wejść i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoim sklepem.
Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym z takich czynników jest też szybkość ładowania się strony internetowej. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W ciągu pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego działania w tym również czas ładowania. Frazy ważne są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i dobrze zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak ładnie wyglądający design nie wystarczy jeśli go nie widać.
Kampanie Google Ads
Za pomocą kampanii Google Ads można pozyskać masę klientów w sposób szybki i skuteczny, a dzięki Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza odpowiedniej grupy docelowej i zbadanie efektywności kampanii.
Kampanie reklamowe Google Ads ,dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym trafić ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy dopracować kampanię w celu osiągnięcia lepszych efektów. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy dotarcie do potencjalnych klientów.
Zobacz film, który pokaże Ci różnice między Google Ads, a pozycjonowaniem
Współpracuj z nami
Nasza firma czeka, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Mamy kreatywnych ludzi i najlepsze doświadczenie, aby tego dokonać.