
Wiedziałeś, że masło orzechowe zostało odkryte w XIX w. przez
amerykańskiego lekarza Johna Kelloga? A czy wyrazy nutti’n i
nineteenth nie są do siebie dość podobne w wymowie?
No właśnie… o to nam chodziło! Firma Sigma napisała do nas z prośbą
o pomoc w opracowaniu kompletnego brandu dla ich
marki spożywczej. Stworzyliśmy strategie projektowe
skoncentrowane na doświadczeniach użytkownika, dzięki czemu wizualizacje graficzne wyróżniają się na rynku nieszablonowymi projektami, a nazwa sama w sobie jest oryginalną korelacją językową.
W tym przypadku nasza koncepcja kreatywna została zrealizowana w 100 %.
Klient: Sigma
Zakres: Branding: Naming, logo, księga znaku, projekty opakowań.
Wiedziałeś, że masło orzechowe zostało odkryte w XIX w. przez amerykańskiego lekarza Johna Kelloga? A czy wyrazy nutti’n i nineteenth nie są do siebie dość podobne w wymowie? No właśnie… o to nam chodziło! Firma Sigma napisała do nas z prośbą o pomoc w opracowaniu kompletnego brandu dla ich marki spożywczej. Stworzyliśmy strategie projektowe skoncentrowane na doświadczeniach użytkownika, dzięki czemu wizualizacje graficzne wyróżniają się na rynku nieszablonowymi projektami, a nazwa sama w sobie jest oryginalną korelacją językową. W tym przypadku nasza koncepcja kreatywna została zrealizowana w 100 %.
Klient: Sigma
Zakres: Branding: Naming, logo, księga znaku, projekty opakowań.