
Sklep e-commerce dla marki Pansini Geatano
„Pansini Gaetano” to nowa marka odzieżowa, której priorytetem było zaistnienie na rynku polskim wśród marek odzieżowych prezentujących modę sportową z nutką nonszalancji. Biorąc pod uwagę wszystkie założenia, przystąpiliśmy do działania, by jak najlepiej zbudować świadomość marki u konsumentów.
Nasze założenia:
- zdiagnozowanie konkretnej grupy docelowej
- uruchomienie sklepu e-commerce
- zoptymalizowanie kampanii sprzedażowej z uwzględnienie systemów reklamowych takich jak: Google Ads czy Meta Ads
- zaprojektowanie identyfikacji wizualnej i kreacji graficznych
- zaplanowanie cyklu publikacji na kanale SM
Z racji, że marka jest nowa na rynku, należało wykonać szczegółowy audyt marki i określić konkretne cele marketingowe uwzględniając dokładną analizę usług i potrzeb. Co więcej, naszym celem było również zwiększenie aktywności i rozwój marki community na firmowym kanale Facebookowym i na Instagramie. Założenia udało się zrealizować w oparciu o wszystkie etapy lejka sprzedażowego, wykorzystując formaty reklamowe typowe dla każdego z etapów.
