Wyzwanie
Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego, czyli PBD, od lat działa na rynku budowlanym i specjalizuje się w projektowaniu oraz budowie dróg i autostrad. Aby zapewnić swoim klientom jeszcze wyższą jakość usług oraz wyróżnić się na rynku, PBD zdecydowało się na rebranding, za który odpowiedzialni byliśmy my! Dlatego zrobiliśmy co w naszej mocy, aby firma była zadowolona z efektu na 100%.
Rozwiązanie
Strategia
Opracowując dla PBD strategię marketingową, stworzyliśmy dla nich nowe logo oraz identyfikację wizualną, która wyróżnia się nowoczesnym i eleganckim stylem. Wiedzieliśmy, że projekt nie może wyglądać jak z przypadku. Co ciekawe, firma zdecydowała się na rebranding nie tylko raz, ale aż dwukrotnie! Niewiarygodne prawda? Wszystko po to, aby stale rozwijać swoją markę i dostosować ją do zmieniających się potrzeb rynku. Przede wszystkim działanie to pozwoliło na stworzenie spójnego wizerunku marki, odzwierciedlającego jej wartości i misję. PBD zawsze stawia na jakość i innowacyjność i tak też było w tym przypadku!
taktyka
Kolejno zaprojektowaliśmy także dla Klienta stronę internetową, która aktualnie wciąż jest w budowie. Mimo to i tak, już na tym etapie prac, projekt www wyróżnia się nowoczesnym designem oraz intuicyjnym interfejsem użytkownika. Jesteśmy przekonani, że strona internetowa pomoże potencjalnym klientom łatwo i szybko znaleźć potrzebne informacje o usługach oferowanych przez PBD, bezproblemowo skontaktować się z firmą, a w efekcie skorzystać z jej usług.
realizacja
Oprócz rebrandingu i tworzenia strony internetowej byliśmy odpowiedzialni także za projektowanie różnych materiałów drukowanych, takich jak ulotki, broszury czy katalogi. Być może zdążyłeś już zauważyć, że nasza agencja zawsze dąży do tego, aby marka była łatwo rozpoznawalna na rynku i znacznie odróżniała się od swojej konkurencji. W tym przypadku świetnie sprawdziły się naklejki np. z logiem firmy, które w dość prosty sposób można nakleić na samochód firmowy. Taki wóz kursuje po różnego rodzaju miastach i można powiedzieć, że „reklama robi się sama”. Jesteśmy przekonani, że ta metoda skutecznie przyczyni się do promocji każdej marki.
Mamy nadzieję, że dzięki współpracy PBD może z powodzeniem konkurować na rynku budowlanym. Rozwijanie swojej działalności oraz idąca za tym coraz większa liczba klientów to pewnik sukcesu! Gwarantujemy, że potencjalni klienci docenią wysoką jakość usług stawianą przez daną firmę oraz jej profesjonalizm.