Wyzwanie
Polski Komfort jest niekwestionowanym pionierem na polskim rynku w sektorze wentylacji, klimatyzacji oraz ogrzewania nadmuchowego HVAC. Firma zdobyła wielu tysięcy klientów i nie zamierza osiąść na laurach. Przede wszystkim klient poszukiwał marketingowego partnera, który wesprze ich biznes w szeroko rozumianych działaniach kreatywnych i performance’owych w wymiarze 360°. A, że my wyzwań się nie boimy, podeszliśmy do sprawy jak zawsze profesjonalnie!
Rozwiązanie
Strategia
W pierwszej kolejności rozpoczęliśmy od szczegółowego rozpoznania rynku, na którym Klient porusza się już od ponad 25 lat. Badania oparliśmy na dokładnej analizie danych z różnych źródeł, takich jak raporty branżowe, wyniki ankiet oraz obserwacje konkurencji. Dzięki temu byliśmy w stanie uzyskać wgląd w trendy panujące na rynku oraz w preferencje klientów. Następnie uruchomiliśmy działania SEO, aby poprawić widoczność strony w Google. Uruchomiliśmy i zoptymalizowaliśmy kampanie w Google Ads. Mówiąc wprost, te działania na dobre przyciągnęły uwagę klientów. Czy jesteśmy zdziwieni tym faktem? Absolutnie nie! Dobrze dobrana strategia działań jest kluczem do osiągnięcia sukcesu!
taktyka
Kolejnym etapem było przeprojektowanie strony internetowej Klienta. Zależało nam na tym, aby strona była intuicyjna, przyjazna dla użytkowników oraz w pełni responsywna. Dlatego też skupiliśmy się na usprawnieniu nawigacji, zoptymalizowaniu prędkości ładowania oraz wprowadzeniu nowoczesnego designu. Zawsze przy współpracy z klientem kładziemy duży nacisk na stałą komunikację z Klientem. Regularnie raportowaliśmy postępy naszych działań oraz konsultowaliśmy z nim każdy etap projektu. Rozmowa, reagowanie na sugestie Klienta i dostosowywanie działań. Tak działamy i po raz kolejny udowodniliśmy, że takie strategia sprawdza się w 100%.
realizacja
Zamierzony efekt został osiągnięty. Zauważalnie wzrosła liczba odwiedzin na stronie internetowej Polskiego Komfortu, co przyczyniło się do zwiększenia sprzedaży w ciągu zaledwie kilku miesięcy! Nieźle, co? Dodatkowo przeprojektowana strona internetowa stała się prawdziwym hitem wśród użytkowników! Dzięki zoptymalizowanej nawigacji i nowoczesnemu designowi, Klient przyciągnął uwagę jeszcze większej liczby internautów. W pełni responsywna strona internetowa stała się nie tylko piękna, ale i przyjazna dla użytkowników, co znacznie zwiększyło zaangażowanie na stronie oraz konwersję.