Wyzwanie
SESVAN to rodzinny biznes, który przy wsparciu oddanego zespołu zbudował silną organizację o solidnej pozycji B2B na rynku skandynawskim. Naszym ówczesnym wyzwaniem w kwestii współpracy z Klientem było wykreowanie i wdrożenie kompletnej strony internetowej, praktycznie od A do Z. Oczywiście nie zapominając przy tym o zapotrzebowaniu i wymaganiom tamtejszego rynku, który znacząco różni się od tego w Polsce. Wiedzieliśmy, że region północnej Europy musi być nasz!
Rozwiązanie
Strategia
Początkowo dokonaliśmy audytu marki na rynku skandynawskim, dzięki czemu dokładnie wiedzieliśmy, jak działać. Sprecyzowaliśmy grupę docelową oraz stworzyliśmy strategię marketingową. Następnie przełożyliśmy realne problemy i pytania konsumentów na język wyszukiwarki internetowej – czyli na frazy kluczowe. Kolejno zaplanowaliśmy struktury podstron, bazując na wcześniej opracowanych słowach kluczowych. Dalszym krokiem było zaprojektowanie strony www pod względem graficznym tak, aby layout strony miał atrakcyjną dla oka formę wizualną.
Zależało nam na tym, aby strona podkreślała najważniejsze elementy usługi Klienta, biorąc pod uwagę twarde dane zdobyte na wcześniejszych etapach pracy. Skupiliśmy się na tym, aby była ona odpowiednio zoptymalizowana pod kątem ruchu organicznego i spełniała wymagania nordyckiego rynku. W tym przypadku nasze działania były dosyć jasno określone. Wyczerpujące badanie rynku i jego konkurencji, po czym zgodnie z UX przejście do dalszego działania zgodnie z potrzebami rynku.
realizacja
Strona marki SESVAN została zbudowana praktycznie od 0, co niewątpliwie stanowiło dla nas ogromne wyzwanie. Mimo wszystko podjęliśmy się tego zadania i wzięliśmy go na tzw. klatę. Przede wszystkim naszym celem było efektowne dotarcie do skandynawskich konsumentów. I tak też się stało.
Wykonaliśmy dziesiątki badań, dzięki czemu dokładnie wiedzieliśmy, w jakie konkretnie obszary marka powinna „uderzyć”. Opierając się na różnego rodzaju analizach, stworzyliśmy stronę, które idealnie wpasowała się w tamtejszy rynek. Przyjęta przez nas strategia odniosła realny sukces, o czym świadczą wyniki naszych działań.
Obecnie w dalszym ciągu wspieramy markę optymalizacją dla niej kampanii reklamowych na podstawie systemów reklamowych takich jak: Google Ads czy Meta Facebook. W każdej chwili służymy pomocą techniczną oraz w razie ewentualnych problemów jesteśmy w stałym kontakcie z naszym zagranicznym klientem.
“Agencja wykazała się dużą wiedzą i zaangażowaniem, a także zrozumieniem naszych potrzeb
i oczekiwań. Efektem ich pracy jest nowoczesna i funkcjonalna strona, która spełnia wszystkie nasze wymagania i pomaga nam skuteczniej sprzedawać nasze produkty. Jesteśmy bardzo zadowoleni
z końcowego rezultatu i szczerze polecamy współpracę z Scharmach Consulting”