Wyzwanie
Jak możesz zauważyć, logo STARDENT to połączenie eleganckiej czcionki z kreatywnym elementem graficznym, który nawiązuje do zębów i delikatnie podkreśla specjalizację marki. Materiały promocyjne, takie jak wizytówki i papier firmowy, również zostały utrzymane w minimalistycznej stylistyce, ale jednocześnie zachowują ciepłą atmosferę, która wprowadza pacjenta w komfortową atmosferę. I o to chodzi, aby wszystko było zachowane w spójnym tonie! Do tego zaprojektowaliśmy kaseton, który idealnie wpasowuje się w nowoczesny wystrój gabinetu dentystycznego STARDENT. Dzięki temu pacjenci odwiedzający gabinet mają poczucie, że znajdują się w miejscu, które dba o każdy detal i poświęca uwagę na wysokiej jakości obsługę. A pewnie nieraz przekonałeś się o tym, że zaufanie do swojego lekarza dentysty jest kluczowe dla satysfakcji z leczenia.
Rozwiązanie
Strategia
Natychmiast przystąpiliśmy do działania. Pierwsze, co należało wykonać to ustalenie mierzalnych celów biznesowych, które powinna zrealizować zaplanowana przez nas kampania. Według tego musieliśmy wybrać najlepsze i najbardziej skuteczne kanały reklamowe. Postawiliśmy na Google Ads oraz META Ads. Dodatkowo zależało nam na tym, aby wszystko, co zrobimy generowało realną sprzedaż produktów. W związku z tym zajęliśmy się stworzeniem strategii marketingowej, a przy tym wdrożeniu lejków marketingowych i sprzedażowych. Co więcej w naszych założeniach było wdrożenie systemu e-commerce oraz zaprojektowanie pełnego systemu identyfikacji wizualnej po to, aby marka miała realne szanse na utworzenie silnego wizerunku w branży odzieżowej. To, co musieliśmy uwzględnić w naszych działaniach to fakt, że jest to firma międzynarodowa o ogromnych zasięgach. Dlatego też postawiliśmy na stronę w dwóch wersjach językowych, dostosowując się do opracowanej wcześniej analizy UX.
Realizacja
Oprócz kreacji wizualnej marki przeprowadziliśmy rzetelne badanie rynku pod kątem UX i stworzyliśmy stronę internetową, odzwierciedlającą filozofię STARDENT. Strona została zaprojektowana z myślą o użytkownikach, aby zapewnić łatwy dostęp do informacji o usługach i zwiększyć interakcję z potencjalnymi pacjentami. Znajdziesz tam wszelkie potrzebne informacje, a także poznasz personel i zobaczysz świadczone usługi oraz ich wycenę. Wierzymy w to, że dzięki nam marka kojarzy się z nowoczesnym podejściem do pacjenta i wysoką jakością usług stomatologicznych.