fbpx

Scharmach Consulting

Kampania billboardowa dla Galerii Neptun

Kampania bilboardowa

Billboardy to tradycyjny sposób reklamy, ale w żadnym wypadku nie oznacza to, że kampanie offline muszą być nudne i bezskuteczne. My przy tworzeniu tego typu reklam, zawsze staramy się projektować wg. zasady „the less is more”. Aby miała ona jednak odzwierciedlenie na skuteczność, wiemy, że reklama powinna mimo krótkiego komunikatu mówić sama za siebie między wierszami, a z kolei by to osiągnąć niemal zawsze trzeba odwagi i kreatywnego pomysłu.

 

Galeria Neptun od lat powierza nam swój wizerunek w wielu aspektach, oferując swoje pełne zaufanie, które bardzo skutecznie przeobrażamy w projekty billboardów, które nie dają o sobie zapomnieć i utrwalają istnienie marki w głowach odbiorców. Prosty i humorystyczny przekaz, a także rzucająca się w oczy, estetyczna, dobrze wkomponowana grafika są tu w połączeniu ze sobą bardzo skutecznym środkiem, który pomaga w osiągnięciu tego efektu.

 

Klient był zadowolony, a oglądający – czasem rozbawieni, czasem wręcz zapewne skonsternowani, ale o to chodzi, bo kiedy będą myśleli o zakupach, dzięki poszerzonej świadomości o marce,  istnieje ogromna szansa, iż mimowolnie napomknie im się myśl „No tak, Galeria Neptun – to tam udam się na zakupy!”

 

Klient: Galeria Neptun w Starogardzie Gdańskim

 

Billboard black firday galeria neptun
Billboard świąteczny Galeria Neptun

Zakres prac:

  • Burze mózgów celem ustalenia koncepcji dla każdej realizacji
  • Projektowanie unikatowych billboardów okolicznościowych
  • Przygotowanie plików do druku
  • Utworzenie wizualizacji
Otwórz czat
Potrzebujesz pomocy?
Witaj!
W czym mogę Ci pomóc?