Logotyp i strona WWW dla openSPACE

Realizacja logotypu

Z przyjemnością informujemy, że do grona naszych klientów dołączyło Centrum Badań Kosmicznych Polskiej Akademii Nauk!

 

Wykonaliśmy logotyp wraz z księgą identyfikacji wizualnej dla projektu openSPACE, czyli „repozytorium otwartych danych wysokiej wartości z obserwacji Ziemi i kosmosu”. Program zakłada udostępnienie danych nieodpłatnie dla wszystkich zainteresowanych osób sektora publicznego za pomocą Internetu,  jednak z przeznaczeniem nie tylko krajowym, a również międzynarodowym. Umożliwiając dostęp do tak pokaźnych zasobów danych pozyskiwanych latami przez skomplikowaną aparaturę, projekt stanowi niewyobrażalną wartość dla świata nauki.

 

Najchętniej chwalimy się tymi projektami, przy których realizacji sami czerpiemy największą przyjemność i nie inaczej było w przypadku openSPACE. Po przeprowadzeniu starannego rozeznania branży i konsultacji z klientem, przedstawiliśmy cztery główne, wyjątkowe koncepcje znaku. Zamawiającemu bardzo spodobał się kierunek który obraliśmy i skłonił się ku jednej z wersji, która następnie została dopracowana poprzez przygotowanie na jej bazie pięciu wariantów skupiających się na różnych detalach. Ostatecznie – można powiedzieć, że efekt jaki uzyskali nasi projektanci jest „kosmiczny” nie tylko dosłownie, ale też w przenośni! 

Realizacja strony internetowej

Zlecenie poza utworzeniem logotypu wraz z księgą identyfikacji wizualnej, zakładało również wykonanie przez zleceniobiorcę strony internetowej. Mogłoby się wydawać, że logotyp i strona internetowa to dwie różne rzeczy i w istocie, bardzo często trzeba udać się po nie do dwóch różnych firm jeśli obie mają być wykonane na najwyższym poziomie,  natomiast wachlarz profesjonalnych usług jakie możemy zaoferować jako Agencja 360° jest obszerny, a tego typu synergie traktujemy jako dużą korzyść dla brandingu, który dzięki nam może być jeszcze bardziej spójny.

Wizualizacja przykładowej strony WWW dla openSPACE
Budowa logotypu openSPACE
Papier firmowy openSPACE

Zakres prac:

  • Zapoznanie z celem projektu, burza mózgów na bazie słów-kluczy
  • Weryfikacja rynku konkurencji pod kątem znaku celem zapewnienia unikatowości
  • Stworzenie czterech głównych propozycji logotypów
  • Przygotowanie pięciu wariantów na bazie głównej wersji wybranej przez klienta
  • Stworzenie księgi identyfikacji wizualnej
  • Utworzenie strony internetowej openSPACE
 

Dodaj komentarz