Nie tak dawno nasi projektanci graficzni mieli szansę aby wykazać się przy realizacji logotypu dla LiquidEnergy, co miało miejsce w wyniku naszej wygranej w przetargu organizowanym przez Obszar Metropolitarny Gdańsk-Gdynia-Sopot. Po szczegółowej analizie wytycznych projektowych oraz samego charakteru działalności, jasne było, że logo musi mieć charakter ekologiczny.
Dzięki naszemu doświadczeniu przy innych projektach związanych z ekologią, jak na przykład „Eko-Rozważni„, doskonale wiedzieliśmy jak to ugryźć. Ekologia miała iść tu w parze z tematyką bio-gazu, jako paliwa, dzięki któremu możemy skutecznie ograniczyć zanieczyszczenie mórz, z potencjałem na późniejsze rozszerzenie działalności o transport nie tylko morski, ale także drogowy. Na ten czas, głównym celem projektu jest wprowadzenie istotnych zmian na wodach – przekonanie rybaków do zmiany napędów w swoich kutrach, na silniki napędzane bio-gazem.
Stworzyliśmy siedem, starannie przemyślanych koncepcji znaku, z czego jedna w szczególności urzekła naszego zleceniodawcę i to na jej bazie, po wcześniejszej akceptacji utworzyliśmy księgę identyfikacji wizualnej, która opisuje w jaki sposób logotypu wolno i nie wolno używać, tak aby jego zastosowanie zawsze było zgodne ze sztuką projektową.
Klient: Obszar Metropolitalny Gdańsk-Gdynia-Sopot, Projekt LiquidEnergy