Warning: Undefined array key "margin_tablet" in /home/platne/serwer127181/public_html/dev1.scharmach.pl/wp-content/plugins/elementor/core/files/css/base.php on line 783

Warning: Undefined array key "margin_mobile" in /home/platne/serwer127181/public_html/dev1.scharmach.pl/wp-content/plugins/elementor/core/files/css/base.php on line 783

Warning: Undefined array key "padding_tablet" in /home/platne/serwer127181/public_html/dev1.scharmach.pl/wp-content/plugins/elementor/core/files/css/base.php on line 783

Warning: Undefined array key "padding_mobile" in /home/platne/serwer127181/public_html/dev1.scharmach.pl/wp-content/plugins/elementor/core/files/css/base.php on line 783
Kampanie Google Ads Opoczno - Scharmach.pl

Scharmach.pl

Kampanie Google Ads Opoczno

Proponujemy kampanie Google Ads dla konsumentów spośród miasta Opoczno. Planujesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi produktami i usługami – poproś nas o darmową wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego biznesu.

Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do poszukiwania konkretnych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo łatwo i szybko do nich dotrzeć, a dzięki narzędziom analitycznym Google Analitycs możliwe jest dokładne przeanalizowanie grupy docelowej oraz efektywności kampanii.

Opoczno – specjalna oferta prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.

Kampanie reklamowe Google Ads, dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym dotrzeć ze swoją ofertą do ogromnej ilości klientów w szybkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby dawała największe korzyści przy najmniejszym wkładzie finansowym. Dzięki Google Ads możemy wykonywać konkretne cele, takie jak zwiększenie odwiedzalności strony, czy dotarcie do potencjalnych klientów, a cele te możemy osiągać z pomocą zróżnicowanych kampanii takich jak np. zwykłe kampanie w wyszukiwarce, a także dużo bardziej zaawansowane displayowe, czy nawet inteligentne kampanie zakupowe.

Przewagą kampanii Google Ads nad standardową metodą reklamy jest jej ogromna możliwość konfiguracji oraz możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W przypadku standardowych metod jak prasa, czy telewizja lub prasa mamy do dyspozycji ograniczony zakres danych analitycznych na temat ich skuteczności. Opcji skonfigurowania takiej standardowej promocji i wycelowania w grupę odbiorców również nie są imponujące. 

kampaniach Google Ads możemy zdecydować do jakiego grona ludzi ma trafić nasza reklama, a nawet możemy zdecydować o jakiej godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować kampanię do właścicieli nowych firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy wydają określoną kwotę środków na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej reklamy nie oferuje takich możliwości definiowania grupy docelowej.

Kampanie produktowe – nowy wymiar skutecznej reklamy.

Kampanie produktowe są specyficzną kampanią reklamową nastawioną typowo na sprzedaż produktów w sklepach internetowych. Wyświetlają one podstawowe dane o produkcie takie jak nazwa, czy cena, i przekierowują bezpośrednio na sklepową kartę zakupu, gdzie można dokonać transakcji.

Nieustannie rośnie udział e-commerce na rynku w zakupach konsumenckich, a także B2B. Łatwość, z jaką można założyć swój własny biznes w sieci sprawia, że ten trend nie ulegnie zmianie i o ile tradycyjne zakupy możliwe, że zostaną z nami to niewątpliwie większy udział będą miały zakupy w sieci. Obecnie mamy do czynienia z naprawdę dużą ilością transakcji zawieranych przez internet, ale żeby mogło dojść do transakcji to konsument i sprzedawca muszą w jakiś sposób spotkać się w wirtualnej przestrzeni. Są na to różne sposoby,  a jednym z nich są właśnie kampanie zakupowe Google. Cechuje je wysoka skuteczność oraz niski koszt pozyskania klienta. Dodatkowo dzięki kampaniom zakupowym konkretnie trafiamy do dużego grona odbiorców chętnych dokonać zakupu.

Po uruchomieniu kampanii zakupowej Google, reklamowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Produkty są konkretnie dopasowane względem zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka kluczy nasadowych i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie oraz wykupisz u nas kampanię produktową, to Twój produkt pojawi się na liście wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego produktu, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może sfinalizować zakup. Jest to bardzo prosta i niezwykle efektywna metoda prowadzenia kampanii.

Kampanie produktowe to rodzaj promocji, polecany każdemu sklepowi online i każdej firmie e-commerce niezależnie od branży. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od artykułów spożywczych po gadżety elektroniczne. Nie ma znaczenia, jaki towar sprzedajesz. Mogą to być skarpetki, kubki czy nawet laptopy – jeśli znajdują się w sklepie online, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie napędzić sprzedaż każdego asortymentu.

1. Kampanie w wyszukiwarce Google

Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego warto?

W dobie teraźniejszego szybkiego rozwoju Internetu trudnojest być 1 na liście wyszukiwania w Google, jednak gdy odpowiednio skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, tak bardzo martwić się o długotrwałe i kosztowne działanie SEO, ponieważ efekty widać niemal natychmiast.

Gdzie mogą wyświetlać się reklamy w Google?
  • Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • U partnerów w sieci wyszukiwania Google

Wyświetlanie powyżej wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce to jest coś, czego pragnie każda firma. Tym bardziej że większość użytkowników ogląda niemal, że tylko 2 pierwsze strony wyników wyszukiwania!

Jakie rodzaje reklam mogę wyświetlić w wynikach wyszukiwania?

  • Reklamy Produktowe – znana karuzela produktów nad organicznymi wynikami wyszukiwania
  • Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej spotykany rodzaj reklam. Ten typ reklamy ma dopisane „Reklama”, „Reklamy”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnera
  • Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnerów Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.

2. Kampanie Produktowe

Najbardziej polecany rodzaj kampanii dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować produkty, dostarczając klientom szczegółowych informacji. Jeśli masz swój sklep online, to dzięki tego rodzaju kampanii możesz promować swoją ofertę internetową. Pozwoli Ci ona na dotarcie do dziesiątek tysięcy nowych klientów.

Źródło grafiki: support.google.com/google-ads
Pozytywy Kampanii Produktowej:
  • Większy zasięg Twojej oferty w sieci
  • Dobrze dopasowani potencjalni klienci
  • Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
  • Rozszerzona analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlanych reklam
  • Większa skuteczność sprzedaży
  • Łatwe ustalenie kosztów!

3. Kampanie typu Performance

Jest to nowy rodzaj kampanii, służąca do realizacji konkretnych celów. Umożliwiają one efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych w ramach jednej kampanii. Uruchamiając kampanię typu performance docieramy do większej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w:

  • Wyszukiwarce
  • Karuzeli Produktowej
  • YouTube
  • Sieci partnerskiej Google
  • Gmail

Znaczy wzrost wyniku konwersji jest czymś, co z łatwością można osiągnąć dzięki Kampanii Performance. Pomocne będą również technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.

Warto wybrać kampanie Performance, ponieważ:
  • Wzrost wartości współczynnika konwersji oraz z czasem zwiększenie wartości koszyka
  • Rozbudowane statystyki pomagające w analizie skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
  • Zwiększenie liczby klientów dokonujących konwersji

4. Kampanie Display

Reklamy Display są to reklamy w formie różnego rodzaju grafik, które są emitowane na serwisach internetowych. Mogą wyświetlać się w różnych miejscach na stronach i mogą mieć różne rozmiary. Jest to bardzo popularny sposób reklamy. Jeżeli Twoim celem jest np. rozpoznawalność w sieci jest to idealny rodzaj promocji.
Źródło grafiki: support.google.com/google-ads
Dlaczego wybrać kampanię typu Display?
  • Zwiększa świadomość oraz buduje wizerunek firmy wśród użytkowników
  • Wygodne rozliczanie – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
  • Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
Zalety Kampanii typu Display:

Kampanie tego typu są jednym z najstarszych i najbardziej dopracowanych rozwiązań, które znacznie wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Odpowiednio skonfigurowana i poprowadzona kampania może przynieść niesamowite efekty. 

5. Kampanie Video

Czym tak właściwie jest kampania Video? Gdzie można wyświetlić tego typu reklamę?

Umożliwiają one wyświetlanie reklam na filmach i aplikacjach sieci partnerów wideo Google.

Zalety Kampanii Video:
  • Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
  • Mają one spory wpływ na odbiorców i mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż czy też natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
  • Możemy dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na konkretnych odbiorców
Jak Kampanie Video działają?
  • Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
  • Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
  • Bumpery reklamowe
  • Reklamy wideo In-Feed
  • Reklamy Out-Stream
 

Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.

6. Remarketing

Jest to jeden z rodzajów najczęściej stosowanych kampanii. Prowadzi się ją w ramach programu reklamowego Google Ads. Ten rodzaj kampanii wykorzystywany jest w celu powtórzenia przekazu reklamowego użytkownikom, którzy już odwiedzili naszą stronę. Skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży.
Rodzaje remarketingu:
  1. Statyczny – rodzaj, który opiera się o jeden przekaz reklamowy i nie ma tu znaczenie miejsce witryny, które było odwiedzane przez użytkownika
  2. Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki użytkownik sprawdzał w naszym sklepie.
Remarketing – jak działa?
  1. Użytkownik odwiedza naszą stronę
  2. Google/strona umieszcza cookies na urządzeniu użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
  3. Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
  4. Plik cookie uruchamia wyświetlanie reklam
  5. Klient, widzi reklamą i dokonuje zakupu na naszym sklepie
Remarketing można przenieść na inny kanał reklamowy, np. na popularne media społecznościowe: Facebook czy Instagram, dzięki czemu użytkownik odwiedzający sklep internetowy i niefinalizujący zakupu może zobaczyć reklamy na portalach, które mają na celu ponowne przeniesienie go na stronę.
Pamiętaj, że zawsze warto wspomóc swoje działania pozycjonowaniem!
Czym różni się prowadzenie kampanii reklamowych od pozycjonowania?

Obejrzyj poniższy film.

Nasze kompetencje:

Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google!

Status partnera Google Ads jest potwierdzeniem, że nasza agencja maksymalizuje sukces kampanii swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami, a także ma certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads.

Najlepsze wyniki działania kampanii osiągamy dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii, a także analityki, którą podpinamy w celu badania efektów i optymalizacji, aby kampania mogła działać jeszcze lepiej i przynosić jeszcze większe korzyści. Doświadczenie z kampaniami  posiadamy także ze swoich własnych stron internetowych i sklepów, więc znamy zagadnienie z każdej strony. 

Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!

Mamy dla Ciebie darmowe (45 minutowe) szkolenie: 50 sposobów na promocję firmy. 

50 sposobów na promocję firmy

Dla osób, które prowadzą biznes w Opoczno – mamy korzystne warunki współpracy.

Zapytaj nas o szczegóły. 

Z nami zwiększysz swoje zasięgi i zdobędziesz więcej klientów!

Praca z wieloma agencjami rodzi wiele problemów, a co najważniejsze, generuje koszty dużo większe niż posiadanie jednego partnera do kompleksowego wsparcia. Oprócz kosztów związanych z obsługą, najważniejszy i najcenniejszy jest czas. My skracamy czas do minimum, tak by nasi klienci mogli skupić się na tym, co dla nich jest najważniejsze.
Jako agencja marketingowa typu full-service rozwiązujemy wiele problemów związanych z promocją produktów lub usług, między innymi:
  • Pomagamy w opracowaniu strategii, która pomoże osiągnąć cele marketingowe.
  • Projektujemy i wdrażamy kampanie reklamowe, takie jak reklamy telewizyjne, drukowane, online itp.
  • Tworzymy kreacje graficzne i projektujemy materiały promocyjne, takie jak identyfikacje, banery, katalogi itp.
  • Zajmujemy się budowaniem wizerunku firmy, zarządzaniem kryzysowym, organizacją wydarzeń itp.

 

  • Planujemy i realizujemy kampanie internetowe, takie jak kampanie reklamowe w mediach społecznościowych, pozycjonowanie stron internetowych itp.
  • Budujemy rozwiązania online, takie jak strony, landingi, sklepy, B2B, e-commerce itp.
  • Przeprowadzamy badania rynku i analizujemy dane, aby lepiej zrozumieć klientów i rynki, na których działa firma.
  • Pomagamy firmom w budowaniu silnej marki i osiągnięciu sukcesu na rynku poprzez kompleksową obsługę marketingową.

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

Nasze działania opieramy na zautomatyzowanych działaniach marketingowych, skutecznie realizując zamierzone kroki. Wdrażając te rozwiązania już dziś, generujemy realne zyski dla Twojego biznesu.

4,5 gwiazdki z 42 opinii

Klikając „weź to” akceptujesz naszą politykę prywatności.

Wróć

1234
dalej
Otwórz czat
Potrzebujesz pomocy?
Witaj!
W czym mogę Ci pomóc?