Warning: Undefined array key "margin_tablet" in /home/platne/serwer127181/public_html/dev1.scharmach.pl/wp-content/plugins/elementor/core/files/css/base.php on line 783

Warning: Undefined array key "margin_mobile" in /home/platne/serwer127181/public_html/dev1.scharmach.pl/wp-content/plugins/elementor/core/files/css/base.php on line 783

Warning: Undefined array key "padding_tablet" in /home/platne/serwer127181/public_html/dev1.scharmach.pl/wp-content/plugins/elementor/core/files/css/base.php on line 783

Warning: Undefined array key "padding_mobile" in /home/platne/serwer127181/public_html/dev1.scharmach.pl/wp-content/plugins/elementor/core/files/css/base.php on line 783
Kampanie Google Ads Pabianice - Scharmach.pl

Scharmach.pl

Kampanie Google Ads Pabianice

Doradzamy kampanie Google Ads dla konsumentów spośród miasta Pabianice. Planujesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi towarami albo usługami – poproś nas o darmową wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego biznesu.

Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do wyszukiwania konkretnych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo łatwo i szybko do nich dotrzeć i dzięki Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej oraz efektywności kampanii.

Pabianice – specjalna oferta prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.

Google Ads znane też pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym trafić z ofertą do sporej ilości klientów w krótszym czasie i dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby zapewniała największe korzyści przy małym wkładzie finansowym. Dzięki Google Ads możemy realizować określone cele, takie jak zwiększenie odwiedzalności strony, czy docieranie do nowych klientów, a cele te możemy realizować z pomocą różnych kampanii takich jak np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe oraz dużo bardziej zaawansowane displayowe albo nawet inteligentne kampanie zakupowe.

Przewagą reklam Google Ads nad standardową formą promocji jest jej rozbudowana konfiguracja, a także możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W przypadku tradycyjnych form jak ulotki, czy telewizja lub prasa mamy do dyspozycji ograniczony zakres danych analitycznych na temat ich skuteczności. Opcji skonfigurowania takiej standardowej promocji i wycelowania w konkretną grupę odbiorców także nie są imponujące. 

Z drugiej strony w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo dokładnie chcemy kierować nasze reklamy, a nawet o jakiej godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować promocje do właścicieli nowych firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i wyświetlić im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma tradycyjnej promocji nie oferuje takich możliwości definiowania grupy docelowej.

Kampanie produktowe – najlepszy wymiar skutecznej reklamy.

Kampanie produktowe są specyficzną formą reklam nastawioną na sprzedaż produktów w sklepach online. Wyświetlają one najważniejsze informacje o produkcie takie jak cena czy nazwa, i prowadzą bezpośrednio na produkt na Twojej stronie, gdzie można zakupić produkt.

Mamy do czynienia z nieustannie zwiększającym się udziałem rynku e-commerce w zakupach konsumenckich, a także B2B. Łatwość, z jaką można założyć swój własny biznes w sieci sprawia, że ten trend nie ulegnie zmianie i o ile tradycyjne zakupy możliwe, że zostaną z nami to zdecydowanie większy udział będą mieć zakupy w sieci. Już dzisiaj mamy do czynienia z naprawdę ogromną ilością transakcji zawieranych online, ale żeby mogło dojść do transakcji to kupujący oraz sprzedawca w jakiś sposób muszą spotkać się w wirtualnej przestrzeni. Jest na to kilka sposobów,  a jednym z nich są właśnie kampanie zakupowe Google. Niski koszt pozyskania klienta, oraz wysoka skuteczność sprawiają, że jest to idealny wybór. Dodatkowo dzięki kampaniom zakupowym konkretnie trafiamy do dużego grona odbiorców chętnych dokonać zakupu.

Po uruchomieniu kampanii zakupowej Google, promowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Produkty są konkretnie dopasowane do zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka strojów sportowych i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz taki produkt w swojej ofercie oraz wykupisz u nas kampanię produktową, to Twój produkt pojawi się nad listą wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego produktu, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może dokonać zakupu. Jest to bardzo prosta i niezwykle skuteczna metoda reklamy.

Kampanie produktowe to rodzaj reklamy, polecany każdemu sklepowi online i każdej firmie e-commerce niezależnie o jakiej branży mowa. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od artykułów budowlanych po elektronikę. Nie ma znaczenia, co sprzedajesz w swoim sklepie. Mogą to być gadżety, skarpetki czy nawet artykuły BHP – jeżeli znajdują się w sklepie online, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie napędzić sprzedaż każdego asortymentu.

1. Kampanie w wyszukiwarce Google

Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego warto?

W dobie teraźniejszego szybkiego rozwoju Internetu bardzo ciężkojest być na szczycie listy wyszukiwania w Google, jednak gdy poprawnie skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe i kosztowne działanie SEO, ponieważ efekty widać niemal natychmiast.

Gdzie mogą wyświetlać się reklamy w wyszukiwarce?
  • Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • U partnerów w sieci wyszukiwania Google
  • Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google

Wyświetlanie nad wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google to jest coś, co przyda się każdej firmie. Tym bardziej że większość internautów ogląda niemal, że tylko 2 pierwsze strony wyników wyszukiwania!

Jaki rodzaj reklam mogę wyświetlić w wynikach wyszukiwania?

  • Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej używany typ reklamy. Ten rodzaj reklam ma dopisane „Reklamy”, „Reklama”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnera
  • Reklamy graficzne oraz wideo, które mogą wyświetlać się u partnera Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
  • Reklamy Produktowe – dobrze znana nam karuzela produktów nad wynikami wyszukiwania

2. Kampanie Produktowe

Rodzaj kampanii skierowany dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować towary, dostarczając klientom szczegółowych informacji. Jeśli posiadasz swój sklep internetowy, to dzięki tej kampanii możesz promować swoją ofertę internetową. Pozwoli Ci ona na dotarcie do setek tysięcy nowych klientów.

Grafika pochodzi z support.google.com/google-ads
Jakie są zalety Kampanii Produktowej?
  • Wzrost zasięgu Twojej oferty w Internecie
  • Lepiej dopasowani odbiorcy kampanii
  • Bardzo łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
  • Zaawansowana analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlanych reklam
  • Większa skuteczność sprzedaży
  • Łatwe ustalenie kosztów!

3. Kampanie typu Performance

Nowy rodzaj kampanii, służąca do realizacji określonych celów. Umożliwiają one reklamodawcom na efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych Google Ads w ramach jednej kampanii. Uruchamiając kampanię typu performance docieramy do ogromnej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w:

  • Wyszukiwarce
  • Karuzeli Produktowej
  • YouTube
  • Sieci partnerskiej Google
  • Gmail

Znaczy wzrost wyniku konwersji jest czymś, co z łatwością można osiągnąć dzięki Kampanii Performance. Pomocne będą również technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.

Warto wybrać kampanie Performance, ponieważ:
  • Szczegółowe statystyki pomagające w analizie skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
  • Wzrost wartości współczynnika konwersji oraz z czasem zwiększenie wartości koszyka
  • Zwiększenie liczby klientów dokonujących konwersji

4. Kampanie Display

Reklamy Display są to reklamy w formie różnego rodzaju grafik, które są wyświetlane na portalach internetowych. Mogą mieć różne rozmiary i mogą wyświetlać się w różnych miejscach na stronach. Jest to bardzoczęsto używany sposób reklamy. Jeżeli Twoim celem jest np. rozpoznawalność w sieci jest to idealny rodzaj promocji.
Grafika z support.google.com/google-ads
Co sprawi Kampania typu Display?
  • Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
  • Wygodne metody rozliczeniowe – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
  • Buduje wizerunek oraz zwiększa świadomość firmy wśród użytkowników
Dlaczego potrzebujesz Kampanii Display?

Kampanie tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które mocno wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Odpowiednio poprowadzona i skonfigurowana kampania może przynieść niesamowite efekty. 

5. Kampanie Video

Rodzaj kampanii, który powinien być kojarzony z reklamami na portalu YouTube, ale nie tylko.

Pozwalają one wyświetlanie reklam na aplikacjach i filmach sieci partnerów wideo Google.

Dlaczego warto stworzyć Kampanie Video?
  • Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
  • Mają one spory wpływ na odbiorców i mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż czy też natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
  • Możemy dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na konkretnych odbiorców
Jak Kampanie Video działają?
  • Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
  • Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
  • Bumpery reklamowe
  • Reklamy wideo In-Feed
  • Reklamy Out-Stream
 

Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.

6. Remarketing

Jeden z najczęściej stosowanych rodzajów kampanii. Prowadzi się ją m.in. w ramach programu Google Ads. Rodzaj kampanii wykorzystywany jest w celu powtórzenia przekazu reklamowego użytkownikom, którzy już odwiedzili stronę. Skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży.
Rodzaje remarketingu:
  1. Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym, niezależnie od miejsca witryny, które było odwiedzane przez internautę
  2. Dynamiczny – ten rodzaj polega na reklamowaniu konkretnych produktów lub produktu, który klient zobaczył na stronie w celu sfinalizowania transakcji.
Remarketing – jak działa?
  1. Klient odwiedza naszą stronę
  2. Google/strona umieszcza plik cookie na urządzeniu użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
  3. Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
  4. Plik cookie uruchamia wyświetlanie reklam
  5. Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu na naszym portalu
Wiadomo też, że remarketing można przenieść na inny kanał reklamowy, m.in. na popularne media społecznościowe: Facebook czy Instagram, dzięki czemu użytkownik odwiedzający stronę i niedokonujący zakupu może zobaczyć reklamy na portalach społecznościowych, które mają na celu ponowne przeniesienie go na sklep.
Pamiętaj, że zawsze warto wspomóc swoje działania pozycjonowaniem!
Czym różni się pozycjonowanie od prowadzenia kampanii reklamowych?

Obejrzyj poniższy film.

Nasze kompetencje:

Mamy status partnera Google!

Status partnera Google Ads jest potwierdzeniem, że nasza agencja maksymalizuje sukces kampanii swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami, a także ma certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads.

Oczekiwane wyniki działania kampanii osiągamy dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii na bazie analityki, którą podłączamy w celu badania efektów i wprowadzania optymalizacji, aby kampania mogła działać jeszcze lepiej i przynosić jeszcze większe korzyści. Doświadczenie z kampaniami  posiadamy także ze swoich własnych przedsięwzięć e-commerce, więc jest to bardzo dobrze znane nam zagadnienie. 

Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!

Mamy dla Ciebie darmowe szkolenie(45 min): 50 sposobów na promocję firmy. 

50 sposobów na promocję firmy

Dla osób, które prowadzą biznes w Pabianice – mamy korzystne warunki współpracy.

Zapytaj nas o szczegóły. 

Z nami zwiększysz swoje zasięgi i zdobędziesz masę klientów!

Praca z wieloma agencjami rodzi wiele problemów, a co najważniejsze, generuje koszty dużo większe niż posiadanie jednego partnera do kompleksowego wsparcia. Oprócz kosztów związanych z obsługą, najważniejszy i najcenniejszy jest czas. My skracamy czas do minimum, tak by nasi klienci mogli skupić się na tym, co dla nich jest najważniejsze.
Jako agencja marketingowa typu full-service rozwiązujemy wiele problemów związanych z promocją produktów lub usług, między innymi:
  • Pomagamy w opracowaniu strategii, która pomoże osiągnąć cele marketingowe.
  • Projektujemy i wdrażamy kampanie reklamowe, takie jak reklamy telewizyjne, drukowane, online itp.
  • Tworzymy kreacje graficzne i projektujemy materiały promocyjne, takie jak identyfikacje, banery, katalogi itp.
  • Zajmujemy się budowaniem wizerunku firmy, zarządzaniem kryzysowym, organizacją wydarzeń itp.

 

  • Planujemy i realizujemy kampanie internetowe, takie jak kampanie reklamowe w mediach społecznościowych, pozycjonowanie stron internetowych itp.
  • Budujemy rozwiązania online, takie jak strony, landingi, sklepy, B2B, e-commerce itp.
  • Przeprowadzamy badania rynku i analizujemy dane, aby lepiej zrozumieć klientów i rynki, na których działa firma.
  • Pomagamy firmom w budowaniu silnej marki i osiągnięciu sukcesu na rynku poprzez kompleksową obsługę marketingową.

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

Nasze działania opieramy na zautomatyzowanych działaniach marketingowych, skutecznie realizując zamierzone kroki. Wdrażając te rozwiązania już dziś, generujemy realne zyski dla Twojego biznesu.

4,5 gwiazdki z 42 opinii

Klikając „weź to” akceptujesz naszą politykę prywatności.

Wróć

1234
dalej
Otwórz czat
Potrzebujesz pomocy?
Witaj!
W czym mogę Ci pomóc?