Pozycjonowanie Stron Pabianice

Zasięgi organiczne Twojej strony jest jedną z ważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej firmy. Prawie 97% użytkowników internetu używa wyszukiwarki Google do wyszukiwania interesujących ich informacji, produktów, czy usług. Większość z tych użytkowników nie przegląda wyników znajdujących się niżej niż druga strona wyników wyszukiwania.
Oznacza to, że posiadając niezoptymalizowaną pod kątem SEO stronę na której dzielisz się informacjami lub sprzedajeszprodukty lub usługi, nie masz szans na zauważenie przez większą liczbę osób, gdyż Twoja strony pojawiają się poza zakresem przeglądanych przez nich wyników wyszukiwania.
Najczęściej przeglądaną stroną organicznych wyników wyszukiwania w Google jest strona nr 1, a także połowa internautów klika tylko w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego warto być na samej górze listy wyszukiwania.

Szukasz firmy w Pabianice, która zajmie się twoją stroną?
Nie pamiętając o dobrą pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza pierwszą stornę wyników wyszukiwania ruch klientów na stronie zostaje znacznie ograniczony, a benefity pochodzące z dużego ruchu także zostają znacznie zmniejszone.
Warto zainwestować w skuteczne pozycjonowanie organicznie, gdyż jest to czynność, która przynosi efekt długofalowy pod warunkiem że jest dobrze wykonana. W przeciwieństwie do kampanii Google Ads efekt pozycjonowania organicznego utrzymuje się dużo dłużej, ale również nie jest on natychmiastowy. Google Ads może okazać się prostszym rozwiązaniem, ale jego ogromnym minusem jest fakt, że po wyłączeniu kampanii Google Ads, odnośniki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać.
Wiadomo też, że kampanie Google Ads również mogą działać dużo lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest prawidłowo wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Organiczne pozycjonowanie sprawia, że firma wygląda na bardziej zaufaną, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne jest zawsze opłacalna!

Masz sklep w internecie? To należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, ale to nie wszystko!
Trzeba także zadbać o usługi?
Prawda, jednak to ciągle nie wszystko.
Badania wykazały, że internauci wykorzystują wyszukiwarki internetowe do poszukiwania interesujących ich produktów, a więcej niż 50% zaczyna od pierwszej wyświetlonej strony – ponadto zdecydowana większość ludzi przegląda tylko dwie pierwsze strony w wynikach wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w którym miejscu sklep online powinien poszukiwać swoich klientów.

Widzisz już, że aby sklep internetowy odniósł sukces, musi on być przede wszystkim wysoko w wyszukiwarce. Piękna strona firmy nie zadziała jeśli nikt jej nie znajdzie! Dlatego właśnie tak istotna jest wysoka pozycja strony firmy w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z ważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego samego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najlepszych metod reklamy w internecie, gdyż im dużo więcej użytkowników zobaczy stronę Twojej firmy na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz odwiedzin i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoją ofertą.
Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym z takich elementów jest także szybkość ładowania się strony internetowej. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W ciągu pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego pracowania w tym jeszcze czas ładowania. Frazy ważne są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i dobrze zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak ładnie wyglądający sklep nie wystarczy jeśli go nie widać.

Kampanie Google Ads

Dzięki kampaniom reklamowym Google Ads można pozyskać masę klientów w sposób szybki i skuteczny, a dzięki narzędziom analitycznym Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej i efektywności kampanii.
Kampanie reklamowe Google Ads ,dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym trafić ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy zoptymalizować kampanię, aby była najbardziej korzystna. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie ilości osób odwiedzających witrynę, czy dotarcie do potencjalnych klientów.
Zobacz film, który pokaże Ci różnice między Google Ads, a pozycjonowaniem
Zacznij z nami współpracę
Nasz zespół oczekuje, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Posiadamy kreatywny zespół i najlepsze predyspozycje, aby tego dokonać.