Pozycjonowanie Stron Zgierz
Pozycjonowanie Twojej strony jest jedną z ważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej firmy. Prawie 100% użytkowników internetu używa wyszukiwarki Google do wyszukiwania atrakcyjnych informacji, towarów, czy usług. Większość z tych klientów nie przegląda wyników znajdujących się niżej niż druga strona wyników wyszukiwania.
Oznacza to, że mając nie przygotowaną pod kątem SEO stronę na której wyróżniasz się wartościowymi informacjami lub oferujesz swoje produkty , czy też usługi, nie masz szans na zauważenie przez większą liczbę osób, gdyż Twoja strona pojawia się poza zakresem przeglądanych przez nich wyników wyszukiwania.
Najczęściej przeglądaną stroną naturalnych wyników wyszukiwania w Google jest strona nr 1, a ponad połowa ludzi klika tylko w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego warto być na samej górze listy wyszukiwania.
Szukasz firmy w Zgierz, która zajmie się twoją stroną?
Nie myśląc o dobrą pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza pierwszą stornę wyników wyszukiwania ruch użytkowników na stronie zostaje znacznie ograniczony.
Warto zainwestować w skuteczne pozycjonowanie organicznie, gdyż jest to inwestycja, która przynosi efekt na długi czas pod warunkiem że jest prawidłowo wykonana. W przeciwieństwie do promocji w Google Ads efekt organicznego pozycjonowania utrzymuje się dużo dłużej, ale jednocześnie nie jest on natychmiastowy. Google Ads może okazać się prostszym rozwiązaniem, a jego ogromnym minusem jest fakt, że po wyłączeniu kampanii Google Ads, linki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać.
Wiadomo też, że kampanie Google Ads również mogą działać dużo lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest dobrze wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Organiczne pozycjonowanie sprawia, że firma wygląda na bardziej zaufaną, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne jest bardzo przydatna!
Posiadasz sklep internetowy? To należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, ale to nie wszystko!
Należy dbać o asortyment?
Tak, ale to ciągle nie wszystko.
Badania pokazały, że Użytkownicy wykorzystują wyszukiwarki w internecie do poszukiwania ciekawych produktów, a więcej niż 50% zaczyna od pierwszej wyświetlonej pozycji – ponadto zdecydowana większość użytkowników przegląda tylko dwie pierwsze strony w wynikach wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w jakim miejscu internetowy sklep powinien poszukiwać swoich klientów.
Wiesz już, że aby biznes online odniósł sukces, musi on być przede wszystkim widoczny w wyszukiwarce. Piękna strona firmy nie zadziała jeśli nikt jej nie widzi! Dlatego właśnie tak istotna jest wysoka pozycja strony firmy w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z ważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jedynego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najlepszych metod reklamy w internecie, gdyż im więcej internautów zobaczy Twoją stronę internetową na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz wejść i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoim sklepem.
Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym z takich czynników jest też szybkość ładowania się strony internetowej. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W ciągu pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego pracowania w tym i czas ładowania. Frazy kluczowe są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i dobrze zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak ładnie wyglądający sklep nie wystarczy jeśli go nie widać.
Kampanie Google Ads
Dzięki kampaniom reklamowym Google Ads można dotrzeć do odbiorców w sposób skuteczny i szybki, a dzięki Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza efektywności kampanii i znalezienia odpowiedniej grupy docelowej.
Kampanie reklamowe Google Ads (dawniej Google AdWords), są narzędziem, które pozwala trafić ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby przynosiła największe korzyści przy najmniejszym nakładzie finansowym. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie ilości osób odwiedzających witrynę, czy dotarcie do potencjalnych klientów.
Poznaj różnice między Google Ads, a Pozycjonowaniem
Współpracuj z nami
Nasz zespół czeka, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Posiadamy kreatywny zespół i najlepsze warunki, aby tego dokonać.