fbpx

Scharmach.pl

Kampanie Google Ads Terespol

Zalecamy kampanie Google Ads dla konsumentów z miasta Terespol. Chcesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi produktami lub usługami – wciśnij przycisk „Darmowa Wycena”, a otrzymasz wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego sklepu.

Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do poszukiwania wybranych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można do nich dotrzeć w sposób szybki i skuteczny, a dzięki analityce Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej oraz efektywności kampanii.

Terespol – specjalna oferta prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.

Kampanie reklamowe Google Ads, dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym trafić z własną ofertą do ogromnej ilości klientów w krótkim czasie i dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby zapewniała lepsze korzyści przy najmniejszym wkładzie finansowym. Za pomocą kampanii Google Ads możemy wykonywać konkretne cele, takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy zwiększenie liczby klientów, a cele te możemy realizować z pomocą różnego rodzaju kampanii np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe i dużo bardziej zaawansowane displayowe albo nawet inteligentne kampanie zakupowe.

Przewagą kampanii Google Ads nad tradycyjną formą reklamy jest jej obszerna możliwość konfiguracji i możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W przypadku standardowych form jak telewizja, czy prasa lub ulotki mamy do dyspozycji ograniczony zbiór danych analitycznych na temat ich skuteczności. Możliwości skonfigurowania takiej tradycyjnej promocji i wycelowania w odpowiednią grupę odbiorców również nie są imponujące. 

Mówi się, że w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo trafią nasze reklamy, czy nawet możemy zdecydować o jakiej godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować kampanię do właścicieli dopiero rozwijających się firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i wyświetlić im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma tradycyjnej reklamy nie oferuje takich możliwości definiowania grupy docelowej.

Kampanie produktowe – najnowszy wymiar skutecznej reklamy.

Kampanie produktowe są specyficzną kampanią reklamową nastawioną na sprzedaż produktów w sklepach online. Przedstawiają one podstawowe dane o produkcie takie jak cena czy nazwa, i prowadzą bezpośrednio na sklepową kartę zakupu, gdzie można zakupić produkt.

Nieustannie rośnie udział e-commerce na rynku w zakupach konsumenckich i nie tylko. Nie wygląda na to aby ten trend miał ulec zmianie i o ile tradycyjne zakupy możliwe, że zostaną z nami to niewątpliwie większy udział będą miały zakupy w sieci. Już dzisiaj mamy do czynienia z naprawdę sporą liczbą transakcji zawieranych online, ale żeby mogło dojść do transakcji to kupujący i sprzedawca muszą w jakiś sposób spotkać się w wirtualnej przestrzeni. Istnieją na to różne sposoby,  a jednym z nich są właśnie kampanie produktowe Google Ads. Cechują się one wysoką skutecznością, a także niskim kosztem pozyskania klienta. Dodatkowo dzięki kampaniom zakupowym konkretnie trafiamy do dużego grona odbiorców chętnych dokonać zakupu.

Po uruchomieniu kampanii zakupowej Google, promowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Produkty są konkretnie dopasowane pod zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka obuwia i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie oraz wykupisz u nas kampanię produktową, to Twój produkt pojawi się nad listą wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego produktu, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może dokonać transakcji. Prosta i niezwykle efektywna metoda.

Kampanie produktowe to rodzaj promocji, polecany każdemu sklepowi online i każdej firmie e-commerce niezależnie od branży. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od artykułów spożywczych po gadżety elektroniczne. Nie ma znaczenia, co sprzedajesz w swoim sklepie. Mogą to być ubrania, elektronika, czy nawet systemy ogrzewania – jeśli znajdują się w Twoim sklepie internetowym, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie zwiększyć sprzedaż każdego asortymentu.

1. Kampanie w wyszukiwarce Google

Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego?

W dobie dzisiejszego szybkiego rozwoju Internetu trudnojest być pierwszym w wyszukiwania w Google, jednak gdy odpowiednio skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe działanie SEO, ponieważ efekty widać od razu.

Gdzie wyświetlają się reklamy w wyszukiwarce?
  • Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • U partnerów w sieci wyszukiwania Google

Wyświetlanie powyżej wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce to jest coś, przyda się Twojej firmie. Tym bardziej że większość użytkowników sprawdza niemal, że tylko 2 pierwsze strony wyników wyszukiwania!

Rodzaje reklam, które wyświetlają się w kampaniach w wyszukiwarce:

  • Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej spotykany typ reklamy. Ten rodzaj reklam ma dopisane „Reklama”, „Reklamy”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnera
  • Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnera Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
  • Reklamy Produktowe – bardzo dobrze znana karuzela produktów nad organicznymi wynikami wyszukiwania

2. Kampanie Produktowe

Rodzaj kampanii skierowany dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować towary, dostarczając użytkownikom szczegółowych informacji. Jeśli masz swój sklep, to dzięki tej kampanii możesz promować swoją ofertę internetową. Pozwoli Ci ona na dotarcie do tysięcy nowych klientów.

Źródło grafiki: support.google.com/google-ads
Pozytywy Kampanii Produktowej:
  • Większy zasięg Twojej oferty w sieci
  • Lepiej dopasowani potencjalni klienci
  • Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
  • Rozszerzona analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlania reklam
  • Większa skuteczność sprzedaży
  • Łatwe ustalenie kosztów!

3. Kampanie typu Performance

Jest to nowy rodzaj kampanii, służąca do realizacji określonych celów. Umożliwiają one efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych Google Ads w ramach jednej kampanii. Uruchamiając kampanię typu performance docieramy do dużej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w:

  • Wyszukiwarce
  • Karuzeli Produktowej
  • YouTube
  • Sieci partnerskiej Google
  • Gmail

Znaczy wzrost wyniku konwersji jest czymś, co z łatwością można osiągnąć dzięki Kampanii Performance. Pomocne będą również technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.

Warto wybrać kampanie Performance, ponieważ:
  • Szczegółowe statystyki pomagające w analizowaniu skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
  • Wzrost liczby klientów dokonujących konwersji
  • Wzrost wartości współczynnika konwersji, a także zwiększenie wartości koszyka

4. Kampanie Display

Reklamy graficzna zwane też reklamami typu Display, które są wyświetlane na serwisach internetowych. Mogą mieć różne rozmiary i mogą wyświetlać się w różnych miejscach na stronach. Jest to bardzo popularny sposób promocji. Jeżeli Twoim celem jest np. zwiększenie rozpoznawalności marki w sieci jest to idealny rodzaj reklamy.
Grafika z support.google.com/google-ads
Dlaczego wybrać kampanię typu Display?
  • Wygodne rozliczanie – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
  • Buduje wizerunek oraz zwiększa świadomość firmy wśród użytkownikóww sieci
  • Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
Dlaczego potrzebujemy Kampanii Display?

Reklamy tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które silnie wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Odpowiednio skonfigurowana i poprowadzona kampania może przynieść bardzo dobre efekty. 

5. Kampanie Video

Kampania, która jest od razu kojarzona z YouTube, jednak to nie wszystko

Pozwalają wyświetlać reklamy video na filmach i w aplikacjach w sieci partnerów Google.

Dlaczego warto stworzyć Kampanie Video?
  • Mają bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
  • Mają one spory wpływ na odbiorców i mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż czy też natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
  • Można dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na konkretnych odbiorców
Jak działają Kampanie Video?
  • Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
  • Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
  • Bumpery reklamowe
  • Reklamy wideo In-Feed
  • Reklamy Out-Stream
 

Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.

6. Remarketing

Jest to jeden z najskuteczniejszych rodzajów kampanii. Prowadzi się ją m.in. w ramach programu Google Ads. Rodzaj kampanii wykorzystywany jest w celu powtórzenia przekazu reklamowego internautom, którzy już odwiedzili naszą stronę. Skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży.
Rodzaje remarketingu:
  1. Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym, niezależnie od miejsca witryny, które było odwiedzane przez użytkownika
  2. Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki użytkownik sprawdzał w naszym sklepie.
Remarketing – jak działa?
  1. Użytkownik wchodzi na stronę
  2. Strona/Google umieszcza cookies na urządzeniu użytkownika z informacją o odwiedzonej stronie
  3. Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
  4. Cookie uruchamia reklamy
  5. Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu w naszym sklepie
Remarketing można przenieść na inny kanał reklamowy, np. na popularne media społecznościowe: Facebook czy Instagram, dzięki czemu użytkownik odwiedzający sklep internetowy i niedokonujący zakupu może zobaczyć reklamy na portalach społecznościowych, które mają na celu ponowne przeniesienie go na stronę.
Pamiętaj, każde działanie możemy wspomóc również pozycjonowaniem!
Jakie są różnice między kampaniami reklamowymi, a pozycjonowaniem?

Obejrzyj poniższy film.

Nasze kompetencje:

Mamy status partnera Google!

Status partnera Google Ads jest potwierdzeniem, że nasza agencja w skuteczny sposób prowadzi kampanie swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami, a także ma certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads.

Najlepsze wyniki działania kampanii osiągane są dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii, a także analityki, którą podłączamy w celu badania efektów i wprowadzania optymalizacji, aby kampania mogła działać jeszcze lepiej i przynosić jeszcze większe korzyści. Doświadczenie z kampaniami  posiadamy także ze swoich własnych stron internetowych i sklepów, więc jest to bardzo dobrze znane nam zagadnienie. 

Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!

Mamy dla Ciebie darmowe szkolenie: 50 sposobów na promocję firmy. 

50 sposobów na promocję firmy

Dla osób, które prowadzą biznes w Terespol – mamy korzystne warunki współpracy.

Zapytaj nas o szczegóły. 

Z nami zwiększysz swój zasięg i zdobędziesz masę klientów!

Praca z wieloma agencjami rodzi wiele problemów, a co najważniejsze, generuje koszty dużo większe niż posiadanie jednego partnera do kompleksowego wsparcia. Oprócz kosztów związanych z obsługą, najważniejszy i najcenniejszy jest czas. My skracamy czas do minimum, tak by nasi klienci mogli skupić się na tym, co dla nich jest najważniejsze.
Jako agencja marketingowa typu full-service rozwiązujemy wiele problemów związanych z promocją produktów lub usług, między innymi:
  • Pomagamy w opracowaniu strategii, która pomoże osiągnąć cele marketingowe.
  • Projektujemy i wdrażamy kampanie reklamowe, takie jak reklamy telewizyjne, drukowane, online itp.
  • Tworzymy kreacje graficzne i projektujemy materiały promocyjne, takie jak identyfikacje, banery, katalogi itp.
  • Zajmujemy się budowaniem wizerunku firmy, zarządzaniem kryzysowym, organizacją wydarzeń itp.

 

  • Planujemy i realizujemy kampanie internetowe, takie jak kampanie reklamowe w mediach społecznościowych, pozycjonowanie stron internetowych itp.
  • Budujemy rozwiązania online, takie jak strony, landingi, sklepy, B2B, e-commerce itp.
  • Przeprowadzamy badania rynku i analizujemy dane, aby lepiej zrozumieć klientów i rynki, na których działa firma.
  • Pomagamy firmom w budowaniu silnej marki i osiągnięciu sukcesu na rynku poprzez kompleksową obsługę marketingową.

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

Nasze działania opieramy na zautomatyzowanych działaniach marketingowych, skutecznie realizując zamierzone kroki. Wdrażając te rozwiązania już dziś, generujemy realne zyski dla Twojego biznesu.

4,5 gwiazdki z 42 opinii

Klikając „weź to” akceptujesz naszą politykę prywatności.

Wróć

1234
dalej
Otwórz czat
Potrzebujesz pomocy?
Witaj!
W czym mogę Ci pomóc?