Kampanie Google Ads Żnin
Doradzamy kampanie Google Ads dla odbiorców z miasta Żnin. Chcesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi towarami i usługami – wciśnij przycisk „Darmowa Wycena”, a otrzymasz wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego biznesu.
Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do szukania konkretnych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo szybki sposób do nich dotrzeć, a dzięki analityce Google Analitycs możemy przeanalizować naszą grupę docelową oraz efektywności kampanii.
Żnin – specjalna oferta prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.
Google Ads znane też pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym trafić z własną ofertą do dużej liczby klientów w krótkim czasie i dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby przynosiła maksymalne korzyści przy minimalnym wkładzie finansowym. Dzięki Google Ads możemy wykonywać określone cele, takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy zwiększenie liczby klientów, a cele te możemy osiągać z pomocą różnych kampanii takich jak np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe oraz znacznie bardziej zaawansowane displayowe albo nawet inteligentne kampanie zakupowe.
Przewagą kampanii Google Ads nad tradycyjną formą reklamy jest jej wysoka możliwość konfiguracji, a także możliwość dokładnego zmierzenia efektów. W przypadku tradycyjnych form jak telewizja, czy prasa lub ulotki mamy do dyspozycji ograniczony zakres danych statystycznych na temat ich skuteczności. Opcji skonfigurowania takiej tradycyjnej promocji i wycelowania w grupę odbiorców również nie są imponujące.
W kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo trafią nasze reklamy, a nawet możemy zdecydować o jakiej godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować promocje do właścicieli dopiero rozwijających się firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej reklamy nie oferuje takich możliwości definiowania grupy docelowej.
Kampanie produktowe – nowy wymiar skutecznej reklamy.
Kampanie produktowe są specyficzną kampanią reklamową nastawioną na sprzedaż produktów w sklepach internetowych. Wyświetlają one najważniejsze dane o produkcie takie jak nazwa, czy cena, i przekierowują bezpośrednio na produkt na Twojej stronie, gdzie można zakupić produkt.
Po uruchomieniu kampanii zakupowej Google, promowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Produkty są konkretnie dopasowane względem zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka części do komputera i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz taki produkt w swojej ofercie oraz wykupisz u nas kampanię produktową, to Twój produkt pojawi się nad listą wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego towaru, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może sfinalizować zakup. Prosta i niezwykle skuteczna metoda prowadzenia kampanii.
Kampanie produktowe to rodzaj promocji, polecany każdemu sklepowi online i biznesom e-commerce niezależnie o jakiej branży mowa. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od artykułów spożywczych po gadżety elektroniczne. Nie ma znaczenia, jaki towar sprzedajesz. Mogą to być komputery, ubrania czy nawet kubki – jeśli znajdują się w sklepie internetowym, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie napędzić sprzedaż każdego asortymentu.

Sprawdź, jakie kampanie możemy przeprowadzić dla Twojej firmy!
1. Kampanie w wyszukiwarce Google
Kampania w wyszukiwarce Google? Czy warto?
W dobie dzisiejszego szybkiego rozwoju Internetu trudnojest być pierwszym na liście wyszukiwania w Google, jednak gdy poprawnie skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe działanie SEO, ponieważ efekty widać niemal natychmiast.
Gdzie wyświetlają się reklamy w Google?
- Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- U partnerów w sieci wyszukiwania Google
Wyświetlanie nad organicznymi wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google to jest coś, co przyda się każdej firmie. Tym bardziej że większość internautów ogląda niemal, że tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania!
Rodzaje reklam, które wyświetlają się w kampaniach w wyszukiwarce:
- Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej spotykany typ reklamy. Ten typ reklamy ma dopisane „Reklamy”, „Reklama”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnerów
- Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnera Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
- Reklamy Produktowe – bardzo dobrze znana nam karuzela produktów nad organicznymi wynikami wyszukiwania

2. Kampanie Produktowe
Rodzaj kampanii skierowany dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować towary, dostarczając użytkownikom szczegółowych informacji. Jeśli masz swój sklep internetowy, to dzięki tego typu kampanii możesz promować swój sklepw sieci. Pozwoli Ci ona na dotarcie do setek tysięcy nowych klientów.
Plusy Kampanii Produktowej:
- Większa skuteczność sprzedaży
- Wzrost zasięgu Twojej oferty w sieci
- Dobrze dopasowani potencjalni klienci
- Bardzo łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
- Zaawansowana analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlanych reklam
- Łatwe ustalenie kosztów!
3. Kampanie typu Performance
Jest to nowy rodzaj kampanii, która służy do realizacji określonych celów. Umożliwiają one reklamodawcom na efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych Google Ads w ramach jednej kampanii. Wraz z kampanią typu performance docieramy do ogromnej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w wyszukiwarce, karuzeli produktowej, sieci partnerskiej Google, YouTube, a nawet Gmail.
Kampanie Performance pomagają znacznie zwiększyć wynik konwersji oraz zapewniają wzrost wartości konwersji. Pomocne mogą okazać się też technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.
Warto wybrać kampanie Performance?
- Zwiększenie liczby klientów dokonujących konwersji
- Szczegółowe statystyki pomagające w analizie skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
- Zwiększenie wartości współczynnika konwersji, a także zwiększenie wartości koszyka
4. Kampanie Display
Co sprawi Kampania typu Display?
- Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
- Wygodne metody rozliczeniowe – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
- Buduje wizerunek oraz zwiększa świadomość firmy wśród użytkownikóww sieci
Dlaczego potrzebujesz Kampanii Display?
Reklamy tego typu są jednym z najstarszych i najbardziej dopracowanych rozwiązań, które mocno wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Poprawnie poprowadzona i skonfigurowana kampania może przynieść niesamowite efekty.
5. Kampanie Video
Czym tak właściwie jest kampania Video? Gdzie można wyświetlić tego typu reklamę?
Umożliwiają one wyświetlanie reklam na aplikacjach i filmach sieci partnerów wideo Google.
Zalety tworzenia Kampanii Video:
- Mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż oraz mają one spory wpływ na odbiorców, czy też zwiększają one natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
- Możemy wybrać konkretne grupy docelowe i skierować reklamę na odpowiednich użytkowników
- Mają bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
Jakie są rodzaje Kampanii Video?
- Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
- Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
- Bumpery reklamowe
- Reklamy wideo In-Feed
- Reklamy Out-Stream
Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.
6. Remarketing
Wyróżnia się 2 rodzaje remarketingu:
- Dynamiczny – ten rodzaj polega na reklamowaniu konkretnych produktów lub produktu, który klient zobaczył na stronie w celu sfinalizowania transakcji.
- Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym, niezależnie od miejsca witryny, które było odwiedzane przez użytkownika

Remarketing – jak działa?
- Użytkownik odwiedza naszą stronę
- Google/strona umieszcza cookies na urządzeniu użytkownika z informacją o odwiedzonej stronie
- Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
- Cookie uruchamia wyświetlanie reklam
- Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu na naszym portalu
Pamiętaj, każde działanie możemy wspomóc również pozycjonowaniem!
Czym różni się prowadzenie kampanii reklamowych od pozycjonowania?
Obejrzyj poniższy film.
Nasze kompetencje:
Planowane wyniki działania kampanii osiągane są dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii na bazie analityki, którą podłączamy w celu badania efektów i optymalizacji, aby kampania mogła działać jeszcze lepiej i przynosić jeszcze większe korzyści. Doświadczenie z kampaniami posiadamy także ze swoich własnych przedsięwzięć e-commerce, więc jest to bardzo dobrze znane nam zagadnienie.
Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!
Mamy dla Ciebie darmowe szkolenie(45 min): 50 sposobów na promocję firmy.
50 sposobów na promocję firmy
Dla osób, które prowadzą biznes w Żnin – mamy korzystne warunki współpracy.
Zapytaj nas o szczegóły.
Z nami zwiększysz swój zasięg i zdobędziesz więcej klientów!