Kampanie Google Ads Szubin
Proponujemy kampanie Google Ads dla usługobiorców z miasta Szubin. Planujesz być wysoko w wyszukiwarce ze swoimi towarami i usługami – poproś nas o darmową wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego sklepu.
Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do wyszukiwania konkretnych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można do nich dotrzeć w sposób szybki i skuteczny, a dzięki analityce Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej i efektywności kampanii.
Szubin – specjalna oferta prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.
Google Ads znane też pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym na dotarcie ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w krótkim czasie i dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby zapewniała maksymalne korzyści przy minimalnym nakładzie finansowym. Dzięki Google Ads możemy realizować konkretne cele, takie jak zwiększenie ilości użytkowników na stronie, czy docieranie do nowych klientów, a cele te możemy realizować z pomocą różnego rodzaju kampanii np. zwykłe kampanie w wyszukiwarce, a także bardziej zaawansowane displayowe, czy nawet inteligentne kampanie zakupowe.
Przewagą kampanii Google Ads nad standardową metodą promocji jest jej rozbudowana konfiguracja i możliwość dokładnego zmierzenia efektów. W przypadku standardowych form jak praca, czy telewizja lub ulotki mamy do dyspozycji ograniczony zbiór danych statystycznych na temat ich skuteczności. Opcji skonfigurowania takiej tradycyjnej kampanii i wycelowania w grupę odbiorców również nie są imponujące.
Z drugiej strony w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo trafią nasze reklamy lub nawet o jakiej godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować promocje do właścicieli małych i średnich firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej promocji nie oferuje takiej możliwości definiowania grupy docelowej.
Kampanie produktowe – najnowszy wymiar skutecznej reklamy.
Kampanie produktowe są specyficzną kampanią reklamową nastawioną na sprzedaż produktów w sklepach online. Pokazują one podstawowe dane o produkcie takie jak nazwa, czy cena, i przekierowują bezpośrednio na produkt na Twojej stronie, gdzie można dokonać transakcji.
Po uruchomieniu kampanii w Google Ads, promowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Produkty są konkretnie dopasowane do zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka części do komputera i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz taki produkt w swojej ofercie oraz będzie uruchomiona w twoim sklepie kampania produktowa, to Twój produkt pojawi się na liście wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego towaru, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może dokonać transakcji. Prosta i niezwykle skuteczna metoda prowadzenia kampanii.
Kampanie produktowe to rodzaj reklamy, polecany każdemu sklepowi online i biznesom e-commerce niezależnie o jakiej branży mowa. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od artykułów budowlanych po elektronikę. Nie ma znaczenia, co sprzedajesz w swoim sklepie. Mogą to być gadżety, skarpetki czy nawet artykuły BHP – jeśli znajdują się w sklepie online, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie podkręcić sprzedaż każdego asortymentu.
Zobacz, jakie kampanie możemy przeprowadzić dla Twojej firmy!
1. Kampanie w wyszukiwarce Google
Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego warto?
W dobie teraźniejszego Internetu bardzo ciężkojest trafić na szczyt listy wyszukiwania w Google, jednak gdy odpowiednio skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe i skomplikowane działanie SEO, ponieważ efekty widać od razu.
Gdzie mogą wyświetlać się reklamy w Google?
- Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- U partnerów w sieci wyszukiwania Google
Wyświetlanie nad wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google to jest coś, czego pragnie każda firma. Tym bardziej że typowy internauta sprawdza niemal, że tylko 2 pierwsze strony wyników wyszukiwania!
Rodzaje reklam, które wyświetlają się w kampaniach w wyszukiwarce:
- Reklamy Produktowe – znana karuzela produktów nad organicznymi wynikami wyszukiwania
- Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej używany typ reklamy. Ten rodzaj reklam ma dopisane „Reklamy”, „Reklama”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnerów
- Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnera Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
2. Kampanie Produktowe
Najbardziej polecany rodzaj kampanii dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować towary, dostarczając użytkownikom szczegółowych informacji. Jeśli jesteś sprzedawcą, to dzięki tej kampanii możesz promować swoje produkty. Pozwoli Ci ona na dotarcie do dziesiątek tysięcy nowych klientów.
Zalety Kampanii Produktowej:
- Większa skuteczność sprzedaży
- Wzrost zasięgu Twojej oferty w sieci
- Dobrze dopasowani potencjalni klienci
- Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
- Zaawansowana analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlania reklam
- Łatwe ustalenie kosztów!
3. Kampanie typu Performance
Nowy rodzaj kampanii, służąca do realizacji określonych celów. Umożliwiają one efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych Google Ads w ramach jednej kampanii. Uruchamiając kampanię typu performance docieramy do dużej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w YouTube, Google oraz Gmail.
Kampanie Performance pomagają znacznie zwiększyć wynik konwersji oraz zapewniają wzrost wartości konwersji. Pomocne mogą okazać się też technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.
Warto wybrać kampanie Performance, ponieważ:
- Zwiększenie wartości współczynnika konwersji, a także zwiększenie wartości koszyka
- Wzrost liczby klientów dokonujących konwersji
- Szczegółowe statystyki pomagające w analizie skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
4. Kampanie Display
Co sprawi Kampania typu Display?
- Zwiększa świadomość oraz buduje wizerunek firmy wśród użytkownikóww sieci
- Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
- Wygodne metody rozliczeniowe – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
Zalety Kampanii typu Display:
Promocje tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które silnie wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Dobrze poprowadzona i skonfigurowana kampania może przynieść bardzo dobre efekty.
5. Kampanie Video
Kampania, która jest od razu kojarzona z YouTube, jednak to nie wszystko
Pozwalają wyświetlać reklamy video na filmach i w aplikacjach w sieci partnerów Google.
Zalety Kampanii Video:
- Możemy dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na odpowiednich użytkowników
- Mają one spory wpływ na odbiorców i mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż czy też natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
- Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
Jak Kampanie Video działają?
- Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
- Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
- Bumpery reklamowe
- Reklamy wideo In-Feed
- Reklamy Out-Stream
Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.
6. Remarketing
Są 2 rodzaje remarketingu:
- Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym, niezależnie od miejsca witryny, które było odwiedzane przez użytkownika
- Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki użytkownik sprawdzał w naszym sklepie.
Jak działa remarketing?
- Klient wchodzi na stronę
- Strona/Google umieszcza plik cookie na urządzeniu użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
- Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
- Plik cookie uruchamia konkretne reklamy
- Klient, widzi reklamą i dokonuje zakupu na naszym sklepie
Pamiętaj, każde działanie możemy wspomóc również pozycjonowaniem!
Czym różni się pozycjonowanie od prowadzenia kampanii reklamowych?
Obejrzyj poniższy film.
Nasze kompetencje:
Oczekiwane efekty działania kampanii osiągane są dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii, a także analityki, którą podpinamy w celu badania efektów i wprowadzania optymalizacji, aby obniżyć koszty kampanii mając tymczasem lepsze efekty. Doświadczenie z kampaniami posiadamy także ze swoich własnych stron internetowych i sklepów, więc znamy zagadnienie z każdej strony.
Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!
Na koniec mamy dla Ciebie darmowe szkolenie, które trwa 45 minut: 50 sposobów na promocję firmy.
50 sposobów na promocję firmy
Dla osób, które prowadzą biznes w Szubin – mamy korzystne warunki współpracy.
Zapytaj nas o szczegóły.
Z nami zwiększysz swoje zasięgi i zdobędziesz więcej klientów!