Projektujemy logo dla usługobiorców spośród miast na całym świecie. Jeżeli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji oryginalnym wyglądem swojej marki – naciśnij przycisk „Darmowa wycena”, a o otrzymasz wycenę zaprojektowania logo dla Twojego biznesu.
Oznacza to, że projekt logo możemy poprawić dla Ciebie 3 razy bez żadnych dodatkowych kosztów. Dzięki tej opcji nie musisz martwić się, że będziesz niezadowolony z naszych usług.
Do projektu logo polecamy
Podstawowa 900zł netto
Rozszerzona 2000zł netto
Oznacza to, że wybrany przez ciebie projekt logo możemy poprawić dla Ciebie 3 razy bez żadnych dodatkowych kosztów. Dzięki tej opcji nie musisz martwić się, że będziesz niezadowolony z naszych usług.
Do projektu logo polecamy
Podstawowa 900zł netto
Rozszerzona 2000zł netto
Oznacza to, że wybrany przez ciebie projekt logo możemy poprawić dla Ciebie 3 razy bez żadnych dodatkowych kosztów. Dzięki tej opcji nie musisz martwić się, że będziesz niezadowolony z naszych usług.
Do projektu logo polecamy
Podstawowa 900zł netto
Rozszerzona 2000zł netto
Oznacza to, że wybrany przez ciebie projekt logo możemy poprawić dla Ciebie 3 razy bez żadnych dodatkowych kosztów. Dzięki tej opcji nie musisz martwić się, że będziesz niezadowolony z naszych usług.
Do projektu logo polecamy
Podstawowa 900zł netto
Rozszerzona 2000zł netto
Jeżeli chcesz, aby Twoja firma była rozpoznawalna na rynku, koniecznie skorzystaj z profesjonalnej usługi projektowania logo. Wierzymy w to, że odpowiednio przygotowana koncepcja wizualna przyciąga spojrzenia i budzi odpowiednie skojarzenia z daną marką. Dobre logo musi charakteryzować się przede wszystkim prostotą oraz ponadczasowością. Co więcej, powinno zapadać w pamięć, tym samym dając marce szansę na wyróżnienie się z tłumu.
Proces kryjący się za każdym dobrze wykonanym logo jest bardziej skomplikowany i czasochłonny niż mogłoby się wydawać. Dlatego postaw na profesjonalistów, którzy z pieczołowitością i dbałością o każdy szczegół przygotują dla Ciebie projekt na miarę wszech czasów! Zaufaj ludziom, którzy od lat specjalizują się w przygotowywaniu identyfikacji wizualnych dla firm z całego świata!
Stworzymy dla Ciebie logo, które będzie budziło tylko pozytywne emocje w Twoich klientach. Dzięki temu będą oni chcieli utożsamiać się z Twoją marką, co fizycznie wpłynie na zainteresowanie Twoją ofertą! Firmowe logo ma pracować na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Możesz mieć pewność, że projekt, który przygotujemy specjalnie dla Ciebie, będzie zgodny z marketingowymi założeniami.
Podstawową cechą każdego logo jest jego unikatowość. Nasi graficy są stale na bieżąco z trendami, przez co projekty, które tworzą, są oryginalne, innowacyjne i właściwie dostosowane do konkretnej marki. Warto zainwestować w profesjonalne stworzenie logo, ponieważ dzięki temu zyskasz nową jakość swojego wizerunku.
Ponadto kompetentnie stworzone logo:
•daje możliwość wywarcia pozytywnego pierwszego wrażenia
• pomaga zbudować profesjonalny wizerunek
• daje szansę na wyróżnienie się z tłumu
• jest inwestycją w przyszłe funkcjonowanie firmy
• pozwala dotrzeć do odpowiedniej grupy docelowej
W dzisiejszych czasach logo nie może być dziełem przypadkowych działań. Spójna koncepcja sprawia, że potencjalni klienci chętniej zaznajomią się z ofertą Twojej firmy. Mówić krótko, fachowo zaprojektowane logo jest inwestycją w przyszłość – w pełni zostanie
1. Kreatywna burza mózgów
Przede wszystkim pracę nad stworzeniem oryginalnym logo rozpoczynamy od wnikliwej analizy i burzy mózgów. Dzięki temu nasi graficy dają upust kreatywności, która w nich drzemie. Z naszego wieloletniego doświadczenia na rynku marketingowym wiemy, że z takiej wymiany zdań powstają same najlepsze pomysły! Następnie każdą koncepcję starannie selekcjonujemy i wybieramy tę, która według nas najbardziej odwzorowuję misję danej marki lub firmy.
2. Wnikliwa analiza
Dalej powstające koncepcje dobrze jest naszkicować na papierze, po to, aby przedstawić ogólny zarys i idee. Jeżeli pokrywają się one z pierwotnymi założeniami klienta, kolejno przekuwamy ją w rzeczywistą propozycję projektu. Naszych pomysłów, które przedstawiamy klientowi, zazwyczaj jest więcej niż jedna. Dzieje się tak, ponieważ propozycje te mogą wywodzić się z różnych wstępnych koncepcji. Staramy się robić tak, aby klient miał pełny ogląd na to, jak powstawał proces tworzenia logo dla jego biznesu. Niemniej jednak już na tym etapie klient otrzymuje propozycję logo, które zostanie wybrane jako jedno do finalnego dopracowania.
3. Dopieszczanie najdrobniejszych szczegółów
Końcowy efekt, podczas którego dopinamy na ostatni guzik stworzony znak graficzny to dopieszczanie szczegółów. Czyli to, co lubimy najbardziej. W naszej gestii jest sprawdzenie, czy powstałe logo sprawdza się w różnych wariantach kolorystycznych. Analizujemy jego układ i przygotowujemy dla naszego klienta parę wariacji, z których wybierze on ostateczną wersję. Tę, która jego zdaniem jest najlepsza i najbardziej identyfikująca się z misją biznesu.
Całkowicie zaakceptowany projekt graficzny logo jest zapisywany do odpowiednich formatów wektorowych i rastrowych. Wskazane jest też, aby opracować przynajmniej podstawową księgę znaku, która jest dokumentem mówiącym, w jaki sposób korzystać z przygotowanego logo.
Innymi słowy, księga znaku (ang. brand book) to zebrane w jedynym miejscu wszystkie zasady i standardy korzystania z elementów graficznej tożsamości marki, najczęściej prezentowanej za pomocą logo firmy. Jest ona stworzona po to, aby ułatwić pracę grafikom wykonującym zlecenia, których efekt powinien być z całą identyfikacją wizualną danego biznesu.
W księdze znaku zawarte są szczegółowe informacje na temat:
W zależności od branży księga znaku może się nieco różnić od siebie. Niemniej jednak pewne elementy są stałe.
1. Opis znaku
Chodzi tu głównie o logo. Przeważnie występuje w formie kilkuzdaniowego wstępu, który zawiera szczegółowe elementy logo i dokładnie opisane ich znaczenie. Dzięki niemu grafik może zrozumieć zabiegi stosowane przy jego tworzeniu.
2. Budowa znaku
To nic innego jak rozłożenie logo na części pierwsze i pokazanie szczegółowych wymiarów znaku.
3. Wersja alternatywna
W tym miejscu umieszczane są inne przykłady bazowego znaku. Znajdziemy tutaj niestandardowe palety kolorów, logotypy uproszczone, sygnety czy różnego rodzaju hasła firmowe.
4. Pola ochronne
Obowiązkowy element każdej część znaku. Jest to niezwykle ważna kwestia, ponieważ odpowiednie odstępy pozwalają dobrze wyodrębnić logo i zapewnić jego czytelność.
5. Kolorystyka
Tutaj umieszczane są wszystkie kolory, z których składa się dane logo, hasła czy symbole. Dobrze byłby rozpisać barwy w formacie CMYK, RGB czy Pantone. Jest to potrzebne, gdyż bez względu na format lub ekran, w którym klient będzie oglądał logo, kolory zawsze będą takie same.
Właściwa identyfikacja wizualna to podstawa w kwestii tworzenia rozpoznawalnej na rynku marki. Powinna być charakterystyczna, przyciągająca wzrok, identyfikująca się z misją marki oraz wyróżniająca się na tle innych. A jednym z najważniejszych jej elementów jest logo.
Często pojęcia takie jak logo i logotyp są używane zamiennie. Innymi słowy, wielu uważa, że logo to jest to samo co logotyp. Jednak niesłusznie, ponieważ oba te słowa posiadają zupełnie inne znaczenie.
Logo to charakterystyczny znak każdej marki lub firmy. W jego skład wchodzi znak graficzny (sygnet oraz przekaz tekstowy – logotyp). Zarówno sygnet, jak i przekaz tekstowy składają się na komunikację wizualną marki, chociaż każdy z nich pełni różne funkcje.
Co ciekawe to fakt, że logo może składać się z samego przekazu tekstowego lub sygnetu. Wszystko zależy od ogólnej koncepcji identyfikacji wizualnej dla danego biznesu. Może istnieć również taka opcja używania samego sygnetu na produktach, a prezentacja pełnego logo (sygnetu + przekazu tekstowego) w materiałach prasowych czy reklamowych.
Kluczowym zadaniem logotypu jest wyróżnienie się pośród konkurencji, która jak wiemy, z roku na rok staje się bardziej obszerna i liczna. Logotypy rejestruje się w urzędach jako znaki towarowe, dzięki czemu wzmacnia to ich oryginalność i ochrania przeciwko ich kopiowaniu.
Mówiąc wprost, logotyp stanowi przekaz tekstowy np. „Scharmach Consulting”, „Retio”, „Diamond Druk” itp., ujęty w spójnej kolorystyce względem całej identyfikacji wizualnej marki. Logotyp ma przyciągać wzrok i uzupełniać całość logo.
Przy projektowaniu obu tych dwóch produktów warto przemyśleć, gdzie będą one publikowane i czemu mają właściwie służyć. Granica między tymi dwoma pojęciami jest naprawdę niewielka, dlatego tak często są ze sobą mylone. Bierze się to głównie z tego, że logo i logotyp są elementem wspólnym w spójnej identyfikacji wizualnej. W konsekwencji warto rozróżniać oba te pojęcia poprzez przypisywanie logotypowi warstwy tekstowej, natomiast logo traktować jako graficzną formę przedstawienia symbolu danej marki lub firmy.
Gwarancją stworzenia idealnego logo jest zatrudnienie najlepszych specjalistów!
Zgłoś się do nas jeśli potrzebujesz wykonać logo, które zapewni Ci sukces w biznesie. Niezależnie od tego, czy masz już swoją koncepcję, czy dopiero się nad nią zastanawiasz, nasz zespół pomoże Ci wdrożyć ten pomysł w życie lub zaprezentuje specjalnie opracowane rozwiązania.
Nasze działania opieramy na zautomatyzowanych działaniach marketingowych, skutecznie realizując zamierzone kroki. Wdrażając te rozwiązania już dziś, generujemy realne zyski dla Twojego biznesu.