Pozycjonowanie Stron Karłowice

Pozycja Twojej strony jest jedną z najważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej firmy. Prawie 99% użytkowników internetu używa wyszukiwarki Google do szukania ciekawych informacji, towarów, czy usług. Większość z tych użytkowników nie przegląda wyników znajdujących się poniżej drugiej strony wyników wyszukiwania.
Oznacza to, że posiadając niezoptymalizowaną pod kątem SEO stronę na której dzielisz się informacjami lub oferujesz swoje towary lub usługi, nie masz możliwości na zauważenie przez większą ilość osób, gdyż Twoja strona pojawia się poza zakresem przeglądanych przez nich rezultatów wyszukiwania.
Najczęściej przeglądaną stroną naturalnych wyników szukania w Google jest pierwsza strona, a także połowa internautów klika tylko w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego warto być na pierwszej stronie wyszukiwarki.

Szukasz firmy w Karłowice, która zajmie się twoją stroną?
Nie dbając o odpowiednio wysoką pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza TOP10 wyników wyszukiwania ruch użytkowników na stronie zostaje znacznie ograniczony, a benefity pochodzące z dużego ruchu także zostają znacznie zmniejszone.
Trzeba dbać, aby treści prawidłowo wyświetlały się organicznie, gdyż jest to wydatek, który przynosi efekt na długo pod warunkiem że jest prawidłowo wykonana. W przeciwieństwie do promocji w Google Ads efekt pozycjonowania organicznego utrzymuje się dużo dłużej, ale jednocześnie nie jest on natychmiastowy. Google Ads może być prostszym rozwiązaniem, a jego ogromnym minusem jest fakt, że po wyłączeniu kampanii Google Ads, odnośniki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać.
Dodatkowo należy zauważyć, że kampanie Google Ads również mogą działać znacznie lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest dobrze wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Organiczne pozycjonowanie sprawia, że firma wygląda na bardziej zaufaną, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne jest zawsze opłacalna!

Posiadasz sklep internetowy? To należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, a to nie wszystko!
Należy dbać o to jak wygląda nasza oferta?
Prawda, ale to nadal nie wszystko.
Badania pokazały, że Ludzie wykorzystują wyszukiwarki internetowe do poszukiwania interesujących ich produktów, a ponad 50% zaczyna od pierwszej wyświetlonej pozycji – ponadto zdecydowana większość internautów przegląda tylko dwie pierwsze strony w wynikach wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w jakim miejscu internetowy sklep powinien poszukiwać swoich klientów.

Wiesz już, że aby sklep online odniósł sukces, musi on być przede wszystkim wysoko w wyszukiwarce. Piękna strona sklepu internetowego nie zadziała jeśli nikt jej nie widzi! Dlatego właśnie tak istotna jest wysoka pozycja strony firmy w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z najważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego samego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najskuteczniejszych metod reklamy w internecie, gdyż im więcej użytkowników zobaczy Twoją stronę internetową na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz wejść i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoją ofertą.
Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym z takich elementów jest też szybkość ładowania się strony internetowej. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W procesie pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego pracowania w tym również czas ładowania. Frazy kluczowe są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i dobrze zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak piękny design nie wystarczy jeśli go nie widać.

Kampanie Google Ads

Dzięki reklamie Google Ads można dotrzeć do odbiorców w sposób skuteczny i szybki, a dzięki Analityce Google możliwa staje się także dokładna analiza odpowiedniej grupy docelowej i zbadanie efektywności kampanii.
Kampanie reklamowe Google Ads (kiedyś Google Adwords), są narzędziem pozwalającym trafić ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy zoptymalizować kampanię, aby była najbardziej korzystna. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie rozpoznawalności witryny, czy dotarcie do potencjalnych klientów.
Poznaj różnice między Pozycjonowaniem, a Google Ads
Współpracuj z nami
Nasz zespół oczekuje, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Mamy najlepszą ekipę w Polsce i najlepsze narzędzia, aby tego dokonać.