Pozycjonowanie Stron Różanka-Polanka

Pozycjonowanie Twojej strony jest jedną z ważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej działalności online. Prawie 95% użytkowników internetu korzysta z wyszukiwarki Google do wyszukiwania ciekawych informacji, produktów, czy usług. Większość z tych użytkowników nie przegląda wyników znajdujących się dalej niż druga strona wyników wyszukiwania.
Oznacza to, że posiadając niezoptymalizowaną pod kątem SEO stronę na której wyróżniasz się wartościowymi informacjami lub sprzedajeszprodukty lub usługi, nie masz szans na zauważenie przez większą liczbę użytkowników, gdyż Twoja strony pojawiają się poza zakresem przeglądanych przez nich rezultatów wyszukiwania.
Najczęściej odwiedzaną stroną naturalnych wyników wyszukiwania w Google jest pierwsza strona, a także połowa ludzi wchodzi tylko w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego warto być na pierwszej stronie wyszukiwarki.

Szukasz firmy w Różanka-Polanka, która zajmie się twoją stroną?
Nie pamiętając o dobrą pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza TOP10 wyników wyszukiwania ruch klientów na stronie zostaje znacznie ograniczony, a benefity pochodzące z dużego ruchu także zostają znacznie zmniejszone.
Opłaca się dobrze pozycjonować swoje treści organicznie, gdyż jest to inwestycja, która przynosi efekt długofalowy pod warunkiem że jest dobrze wykonana. W przeciwieństwie do reklamy w Google Ads efekt organicznego pozycjonowania utrzymuje się dużo dłużej, ale równocześnie nie jest on natychmiastowy. Google Ads może być prostszym rozwiązaniem, jednak jego ogromnym minusem jest fakt, że po zakończeniu kampanii Google Ads, odnośniki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać.
Wiadomo też, że kampanie Google Ads również mogą działać dużo lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest dobrze wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Pozycjonowanie organiczne buduje świadomość i zaufanie do danej strony, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne jest bardzo przydatna!

Posiadając sklep internetowy należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, a to nie wszystko!
Trzeba także zadbać o usługi?
Tak, ale to wciąż nie wszystko.
Badania wykazały, że Internauci wykorzystują wyszukiwarki w internecie do poszukiwania interesujących ich produktów, a ponad 50% zaczyna od pierwszej wyświetlonej pozycji – ponadto zdecydowana większość użytkowników przegląda tylko dwa pierwsze wyniki wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w którym miejscu sklep internetowy powinien poszukiwać swoich klientów.

Widzisz już, że aby biznes internetowy odniósł sukces, musi on być przede wszystkim widoczny. Piękna strona sklepu internetowego nie zadziała jeśli nikt jej nie widzi! Dlatego właśnie tak istotna jest wysoka pozycja sklepu internetowego w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z najważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jednego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najlepszych form reklamy w internecie, gdyż im więcej internautów zobaczy Twój sklep internetowy na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz odwiedzin i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoim sklepem.
Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym z takich elementów jest także szybkość ładowania się sklepu internetowego. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W procesie pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego funkcjonowania w tym też czas ładowania. Frazy ważne są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i dobrze zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak ładnie wyglądający design nie wystarczy jeśli go nie widać.

Kampanie Google Ads

Dzięki kampoaniom Google Ads można dotrzeć do klientów w sposób skuteczny i szybki, a dzięki narzędziom analitycznym Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza efektywności kampanii i znalezienia odpowiedniej grupy docelowej.
Kampanie reklamowe Google Ads (kiedyś Google Adwords), są narzędziem, dzięki któremu można dotrzeć do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy dopracować kampanię w celu osiągnięcia lepszych efektów. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie rozpoznawalności witryny, czy dotarcie do potencjalnych klientów.
Zobacz film, który pokaże Ci różnice między pozycjonowaniem, a Google Ads
Nawiąż z nami współpracę
Nasza firma czeka, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Mamy najlepszą ekipę w Polsce i najlepsze narzędzia, aby tego dokonać.