Pozycjonowanie Stron Mszana Dolna
Pozycja Twojej strony jest jedną z najważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej firmy online. Prawie 95% użytkowników internetu używa wyszukiwarki Google do wyszukiwania atrakcyjnych informacji, produktów, czy usług. Większość z tych użytkowników nie przegląda wyników znajdujących się dalej niż druga strona wyników wyszukiwania.
Oznacza to, że niedbanie o stronę pod kątem SEO na której dzielisz się informacjami lub sprzedajesztowary lub usługi, nie masz możliwości na zauważenie przez większą ilość użytkowników, gdyż Twoja strona pojawia się poza zakresem oglądanych przez nich rezultatów wyszukiwania.
Najczęściej klikaną stroną organicznych wyników wyszukiwania w Google jest strona nr 1, a ponad połowa internautów klika tylko w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego na górze wyników wyszukiwania.
Szukasz firmy w Mszana Dolna, która zajmie się twoją stroną?
Nie pamiętając o odpowiednio wysoką pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza TOP10 wyników wyszukiwania ruch użytkowników na stronie zostaje znacznie ograniczony, a benefity pochodzące z dużego ruchu także zostają znacznie zmniejszone.
Warto zainwestować w skuteczne pozycjonowanie organicznie, gdyż jest to wydatek, który przynosi efekt na długo pod warunkiem że jest dobrze wykonana. W przeciwieństwie do reklamy w Google Ads efekt pozycjonowania organicznego utrzymuje się dużo dłużej, ale równocześnie nie jest on natychmiastowy. Google Ads może czasem być prostszym rozwiązaniem, ale jego ogromnym minusem jest fakt, że po zakończeniu kampanii Google Ads, odnośniki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać.
Wiadomo też, że kampanie Google Ads również mogą działać dużo lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest prawidłowo wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Pozycjonowanie organiczne buduje świadomość i zaufanie do danej strony, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne zawsze się opłaci!
Masz sklep w internecie? To należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, ale to nie wszystko!
Trzeba zadbać o towary?
Prawda, jednak to jeszcze nie wszystko.
Badania wykazały, że Użytkownicy wykorzystują wyszukiwarki w internecie do poszukiwania interesujących ich produktów, a prawie 60% zaczyna od pierwszej wyświetlonej strony – ponadto zdecydowana większość użytkowników przegląda tylko dwa pierwsze wyniki wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w jakim miejscu sklep internetowy powinien poszukiwać swoich klientów.
Wiesz już, że aby sklep online odniósł sukces, musi on być przede wszystkim widoczny. Ładna strona sklepu nie zadziała jeśli nikt jej nie znajdzie! Dlatego właśnie tak ważna jest wysoka pozycja sklepu internetowego w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z najważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jedynego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najskuteczniejszych metod reklamy w internecie, gdyż im więcej użytkowników zobaczy Twój sklep internetowy na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz odwiedzin i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoim sklepem.
Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym z takich czynników jest także szybkość ładowania się strony internetowej. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W procesie pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego pracowania w tym jeszcze czas ładowania. Frazy ważne są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i dobrze zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak piękny web design nie wystarczy jeśli go nie widać.
Kampanie Google Ads
Dzięki kampaniom reklamowym Google Ads można dotrzeć do klientów w sposób skuteczny i szybki, a dzięki Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza efektywności kampanii i znalezienia odpowiedniej grupy docelowej.
Kampanie reklamowe Google Ads ,dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym trafić ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy zoptymalizować kampanię, aby była najbardziej korzystna. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy dotarcie do potencjalnych klientów.
Zobacz film, który pokaże Ci różnice między Google Ads, a pozycjonowaniem
Zacznij z nami współpracę
Nasz zespół czeka, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Mamy kreatywnych ludzi i najlepsze narzędzia, aby tego dokonać.