Pozycjonowanie Stron Zagórz
Pozycja Twojej strony jest jedną z najważniejszych rzeczy, o którą należy dbać w przypadku prowadzenia swojej firmy. Prawie 100% ludzi używa wyszukiwarki Google do szukania ciekawych informacji, towarów, czy usług. Większość z tych klientów nie przegląda wyników znajdujących się niżej niż druga strona wyników wyszukiwania.
Oznacza to, że mając nie przygotowaną pod kątem SEO stronę na której wyróżniasz się wartościowymi informacjami lub oferujesz swoje produkty lub usługi, nie masz szans na zauważenie przez większą ilość użytkowników, gdyż Twoja strony pojawiają się poza zakresem oglądanych przez nich rezultatów wyszukiwania.
Najczęściej odwiedzaną stroną organicznych wyników szukania w Google jest pierwsza strona, a także połowa ludzi wchodzi tylko w 5 pierwszych wyświetlonych linków. Dlatego warto być na samej górze listy wyszukiwania.
Szukasz firmy w Zagórz, która zajmie się twoją stroną?
Nie myśląc o odpowiednio wysoką pozycję wyszukiwania organicznego i wypadając poza TOP10 wyników wyszukiwania ruch użytkowników na stronie zostaje znacznie ograniczony.
Opłaca się dobrze pozycjonować swoje treści organicznie, gdyż jest to inwestycja, która przynosi efekt na długo pod warunkiem że jest dobrze wykonana. W przeciwieństwie do opłaty w Google Ads efekt organicznego pozycjonowania utrzymuje się dużo dłużej, ale równocześnie nie jest on natychmiastowy. Google Ads może okazać się prostszym rozwiązaniem, jednak jego ogromnym minusem jest fakt, że po wyłączeniu kampanii Google Ads, linki sponsorowane po prostu przestają się wyświetlać.
Wiadomo też, że kampanie Google Ads również mogą działać znacznie lepiej jeśli strona, do której prowadzą jest prawidłowo wypozycjonowania i zoptymalizowana pod kątem SEO. Pozycjonowanie organiczne buduje świadomość i zaufanie do danej strony, a internauci chętniej klikają w linki sponsorowane od stron, które już znają. Nie ważne {jak spojrzy się na działania SEO, z której strony spojrzeć, z jakiej strony spojrzymy na SEO, co myślmy o SEO}, inwestycja w skuteczne pozycjonowanie organiczne zawsze się opłaci!
Posiadasz sklep internetowy? To należy zadbać o jego przystępny wygląd i jak najbardziej intuicyjną obsługę, a to nie wszystko!
Należy dbać o asortyment?
Prawda, ale to nadal nie wszystko.
Badania pokazały, że Internauci wykorzystują wyszukiwarki w internecie do poszukiwania ciekawych produktów, a prawie 60% zaczyna od pierwszej wyświetlonej pozycji – ponadto zdecydowana większość internautów przegląda tylko dwie pierwsze strony w wynikach wyszukiwania. Te dane wyraźnie wskazują w którym miejscu sklep online powinien poszukiwać swoich klientów.
Widzisz już, że aby sklep online odniósł sukces, musi on być przede wszystkim wysoko w wyszukiwarce. Ładna strona sklepu nie zadziała jeśli nikt jej nie znajdzie! Dlatego właśnie tak ważna jest wysoka pozycja strony firmy w organicznych wynikach wyszukiwania – jest to jedna z ważniejszych miar sukcesu sklepów internetowych. Z tego jedynego powodu pozycjonowanie organiczne jest jedną z najlepszych metod reklamy w internecie, gdyż im więcej użytkowników zobaczy stronę Twojej firmy na pierwszej stronie wyszukiwania Google, tym więcej uzyskasz odwiedzin i więcej potencjalnych klientów zapozna się właśnie z Twoją ofertą.
Na wysoką pozycję organiczną w wyszukiwarce wpływa wiele zróżnicowanych czynników, jednym spośród takich czynników jest również szybkość ładowania się strony internetowej. Czy wiesz, że prawie 50% użytkowników rezygnuje z odwiedzenia Twojego sklepu, jeśli czas ładowania trwa dłużej niż 5 sekund? W procesie pozycjonowania organicznego sklepu internetowego poddajemy analizie wiele aspektów jego funkcjonowania w tym i czas ładowania. Frazy ważne są ważne w pozycjonowaniu organicznym, ale bez sprawnie działającego i dobrze zoptymalizowanego sklepu mogą nie wystarczyć, tak samo jak piękny sklep nie wystarczy jeśli go nie widać.
Kampanie Google Ads
Dzięki reklamie Google Ads można pozyskać masę klientów w sposób skuteczny i szybki, a dzięki narzędziom analitycznym Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej i efektywności kampanii.
Kampanie reklamowe Google Ads ,dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem, dzięki któremu można dotrzeć do dużej ilości klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy dopracować kampanię w celu osiągnięcia lepszych efektów. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele – takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy dotarcie do potencjalnych klientów.
Poznaj różnice między Pozycjonowaniem, a Google Ads
Zacznij z nami współpracę
Nasz zespół oczekuje, aby przenieść Twój biznes na kolejny poziom. Mamy kreatywnych ludzi i najlepsze predyspozycje, aby tego dokonać.