fbpx

Scharmach.pl

Kampanie Google Ads Zagórz

Zalecamy kampanie Google Ads dla odbiorców z miasta Zagórz. Pragniesz być wysoko w wyszukiwarce ze swoimi produktami i usługami – wciśnij przycisk „Darmowa Wycena”, a otrzymasz wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego sklepu.

Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do szukania wybranych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo łatwo i szybko do nich dotrzeć, a dzięki Google Analitycs możemy przeanalizować naszą grupę docelową oraz efektywności kampanii.

Zagórz – specjalna oferta prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.

Google AdWords, bo tak niegdyś nazywały się kampanie reklamowe Google Ads, są narzędziem pozwalającym trafić z ofertą do dużej liczby klientów w krótkim czasie i dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby zapewniała największe korzyści przy minimalnym nakładzie finansowym. Z wykorzystaniem Google Ads możemy realizować konkretne cele, takie jak zwiększenie odwiedzalności strony, czy docieranie do nowych klientów, a cele te możemy osiągnąć z pomocą zróżnicowanych kampanii takich jak np. zwykłe kampanie w wyszukiwarce, a także znacznie bardziej zaawansowane displayowe, czy nawet inteligentne kampanie zakupowe.

Przewagą kampanii Google Ads nad tradycyjną formą promocji jest jej rozbudowana konfiguracja, a także możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W przypadku tradycyjnych form jak prasa, czy telewizja lub prasa mamy do dyspozycji ograniczony zbiór danych statystycznych na temat ich skuteczności. Możliwości skonfigurowania takiej tradycyjnej kampanii i wycelowania w odpowiednią grupę odbiorców również nie są imponujące. 

Z innej strony w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do jakiego grona ludzi ma trafić nasza reklama lub nawet o jakiej godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować promocje do właścicieli nowych firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy wydają określoną kwotę środków na eksploatację swojej floty i wyświetlić im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej reklamy nie oferuje takiej możliwości definiowania grupy docelowej.

Kampanie produktowe – nowy wymiar skutecznej reklamy.

Kampanie produktowe są specyficzną kampanią reklamową nastawioną na sprzedaż produktów w sklepach online. Pokazują one najważniejsze informacje o produkcie takie jak cena czy nazwa, i przekierowują bezpośrednio na produkt na Twojej stronie, gdzie można dokonać transakcji.

Mamy do czynienia z nieustannie zwiększającym się udziałem rynku e-commerce w zakupach konsumenckich, a także B2B. Nie wygląda na to aby ten trend miał ulec zmianie i o ile tradycyjne zakupy prawdopodobnie zostaną z nami to znacznie większy udział będą tworzyły zakupy w sieci. Już dziś mamy do czynienia z naprawdę dużą liczbą transakcji zawieranych przez internet, ale żeby w ogóle mogło dojść do transakcji to kupujący i sprzedawca muszą w jakiś sposób spotkać się w wirtualnej przestrzeni. Jest na to kilka sposobów,  a jednym z nich są właśnie kampanie zakupowe Google Ads. Niski koszt pozyskania klienta, oraz wysoka skuteczność sprawiają, że jest to idealny wybór. Dodatkowo dzięki kampaniom zakupowym konkretnie trafiamy do dużego grona ludzi zainteresowanych zakupem danych produktów.

Po uruchomieniu kampanii w Google Ads, promowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Produkty są konkretnie dopasowane do zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka kart pamięci i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie oraz będzie uruchomiona w twoim sklepie kampania produktowa, to Twój produkt pojawi się na liście wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego towaru, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może sfinalizować zakup. Prosta i niezwykle skuteczna metoda reklamy.

Kampanie produktowe to rodzaj promocji, polecany każdemu sklepowi online i biznesom e-commerce niezależnie od branży. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od artykułów budowlanych po elektronikę. Nie ma znaczenia, co sprzedajesz w swoim sklepie. Mogą to być skarpetki, kubki czy nawet laptopy – jeśli znajdują się w Twoim sklepie internetowym, to dzięki kampaniom produktowym możemy skutecznie podkręcić sprzedaż każdego asortymentu.

1. Kampanie w wyszukiwarce Google

Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego?

W dobie teraźniejszego Internetu ciężkojest być pierwszym na liście wyszukiwania w Google, jednak gdy odpowiednio skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, tak bardzo martwić się o długotrwałe i skomplikowane działanie SEO, ponieważ efekty widać niemal od razu.

Gdzie wyświetlają się reklamy w wyszukiwarce?
  • Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • U partnerów w sieci wyszukiwania Google

Wyświetlanie nad organicznymi wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google to jest coś, przyda się Twojej firmie. Tym bardziej że typowy użytkownik sprawdza niemal, że tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania!

Rodzaje reklam, które wyświetlają się w kampaniach w wyszukiwarce:

  • Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej spotykany rodzaj reklam. Ten rodzaj reklam ma dopisane „Reklama”, „Reklamy”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnerów
  • Reklamy graficzne oraz wideo, które mogą wyświetlać się u partnerów Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
  • Reklamy Produktowe – znana karuzela produktów nad wynikami wyszukiwania

2. Kampanie Produktowe

Idealny rodzaj kampanii dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować produkty, dostarczając potencjalnym klientom szczegółowych informacji. Jeśli posiadasz swój sklep online, to dzięki tego typu kampanii możesz promować swoją ofertę internetową. Pozwoli Ci ona na dotarcie do dziesiątek tysięcy nowych klientów.

Źródło grafiki: support.google.com/google-ads
Jakie są zalety Kampanii Produktowej?
  • Większa skuteczność sprzedaży
  • Większy zasięg Twojej oferty w Internecie
  • Dobrze dopasowani potencjalni klienci
  • Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
  • Zaawansowana analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlania reklam
  • Łatwe ustalenie kosztów!

3. Kampanie typu Performance

Nowy rodzaj kampanii, służąca do realizacji konkretnych celów. Umożliwiają one efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych Google Ads w ramach jednej kampanii. Uruchamiając kampanię typu performance docieramy do dużej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w:

  • Wyszukiwarce
  • Karuzeli Produktowej
  • YouTube
  • Sieci partnerskiej Google
  • Gmail

Kampanie Performance pomagają znacznie zwiększyć wynik konwersji oraz zapewniają wzrost wartości konwersji. Pomocne będą również technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.

Zalety kampanii Performance:
  • Wzrost liczby klientów dokonujących konwersji
  • Zwiększenie wartości współczynnika konwersji oraz z czasem zwiększenie wartości koszyka
  • Rozbudowane statystyki pomagające w analizowaniu skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności

4. Kampanie Display

Reklamy Display są to reklamy w formie różnego rodzaju grafik, które są emitowane na serwisach internetowych. Mogą mieć różne rozmiary i mogą wyświetlać się w różnych miejscach na stronach. Jest to bardzo popularny sposób promocji. Jeżeli Twoim celem jest np. zwiększenie rozpoznawalności marki w sieci jest to idealny rodzaj reklamy.
Źródło grafiki: support.google.com/google-ads
Co da nam Kampania typu Display?
  • Wygodne rozliczanie płatności – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
  • Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
  • Zwiększa świadomość oraz buduje wizerunek firmy wśród użytkowników
Dlaczego potrzebujesz Kampanii Display?

Kampanie tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które silnie wpływają na sprzedaż oraz wizerunek firmy. Poprawnie skonfigurowana i poprowadzona kampania może przynieść bardzo dobre efekty. 

5. Kampanie Video

Czym tak właściwie jest kampania Video? Gdzie można wyświetlić tego typu reklamę?

Umożliwiają one wyświetlanie reklam na filmach i aplikacjach sieci partnerów wideo Google.

Zalety Kampanii Video:
  • Mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż oraz mają one spory wpływ na odbiorców, czy też zwiększają one natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
  • Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
  • Możemy dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na odpowiednich użytkowników
Jak Kampanie Video działają?
  • Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
  • Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
  • Bumpery reklamowe
  • Reklamy wideo In-Feed
  • Reklamy Out-Stream
 

Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.

6. Remarketing

Jest to jeden z najskuteczniejszych rodzajów kampanii. Prowadzi się ją w ramach programu reklamowego Google Ads. Remarketing wykorzystywany jest w celu powtórzenia przekazu reklamowego internautom, którzy już odwiedzili naszą stronę. Dzięki temu rozwiązaniu można skutecznie zwiększyć sprzedaż.
Są 2 rodzaje remarketingu:
  1. Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki internauta sprawdzał w naszym sklepie.
  2. Statyczny – rodzaj, który opiera się o jeden przekaz reklamowy i nie ma tu znaczenie miejsce witryny, które było odwiedzane przez użytkownika
Remarketing – jak funkcjonuje?
  1. Klient odwiedza naszą stronę
  2. Strona/Google umieszcza cookies na urządzeniu użytkownika z informacją o odwiedzonej stronie
  3. Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
  4. Cookie uruchamia konkretne reklamy
  5. Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu na naszej stronie
Warto wspomnieć, że remarketing można przenieść na inny kanał reklamowy, m.in. na popularne media społecznościowe takie jak: Instagram czy Facebook, dzięki czemu internauta odwiedzający stronę i niedokonujący określonych przez nas celów może zobaczyć reklamy na portalach społecznościowych, które będą miały na celu ponowne przeniesienie go na sklep.
Pamiętaj, każde działanie możemy wspomóc również pozycjonowaniem!
Jakie są różnice między kampaniami reklamowymi, a pozycjonowaniem?

Zobacz poniższy film.

Nasze kompetencje:

Mamy status partnera Google!

Status partnera Google Ads potwierdza, że nasza agencja w skuteczny sposób prowadzi kampanie swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami, a także ma certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads.

Oczekiwane efekty działania kampanii osiągane są dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii na bazie analityki, którą podpinamy w celu badania efektów i wprowadzania optymalizacji, aby kampania mogła działać jeszcze lepiej i przynosić jeszcze większe korzyści. Doświadczenie z kampaniami  posiadamy także ze swoich własnych stron internetowych i sklepów, więc jest to bardzo dobrze znane nam zagadnienie. 

Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!

Mamy dla Ciebie darmowy film szkoleniowy: 50 sposobów na promocję firmy. 

50 sposobów na promocję firmy

Dla osób, które prowadzą biznes w Zagórz – mamy korzystne warunki współpracy.

Zapytaj nas o szczegóły. 

Z nami zwiększysz swój zasięg i zdobędziesz masę klientów!

Praca z wieloma agencjami rodzi wiele problemów, a co najważniejsze, generuje koszty dużo większe niż posiadanie jednego partnera do kompleksowego wsparcia. Oprócz kosztów związanych z obsługą, najważniejszy i najcenniejszy jest czas. My skracamy czas do minimum, tak by nasi klienci mogli skupić się na tym, co dla nich jest najważniejsze.
Jako agencja marketingowa typu full-service rozwiązujemy wiele problemów związanych z promocją produktów lub usług, między innymi:
  • Pomagamy w opracowaniu strategii, która pomoże osiągnąć cele marketingowe.
  • Projektujemy i wdrażamy kampanie reklamowe, takie jak reklamy telewizyjne, drukowane, online itp.
  • Tworzymy kreacje graficzne i projektujemy materiały promocyjne, takie jak identyfikacje, banery, katalogi itp.
  • Zajmujemy się budowaniem wizerunku firmy, zarządzaniem kryzysowym, organizacją wydarzeń itp.

 

  • Planujemy i realizujemy kampanie internetowe, takie jak kampanie reklamowe w mediach społecznościowych, pozycjonowanie stron internetowych itp.
  • Budujemy rozwiązania online, takie jak strony, landingi, sklepy, B2B, e-commerce itp.
  • Przeprowadzamy badania rynku i analizujemy dane, aby lepiej zrozumieć klientów i rynki, na których działa firma.
  • Pomagamy firmom w budowaniu silnej marki i osiągnięciu sukcesu na rynku poprzez kompleksową obsługę marketingową.

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

Nasze działania opieramy na zautomatyzowanych działaniach marketingowych, skutecznie realizując zamierzone kroki. Wdrażając te rozwiązania już dziś, generujemy realne zyski dla Twojego biznesu.

4,5 gwiazdki z 42 opinii

Klikając „weź to” akceptujesz naszą politykę prywatności.

Wróć

1234
dalej
Otwórz czat
Potrzebujesz pomocy?
Witaj!
W czym mogę Ci pomóc?