Kampanie Google Ads Skarszewy
Zalecamy kampanie Google Ads dla konsumentów spośród miasta Skarszewy. Chcesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi towarami lub usługami – poproś nas o darmową wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego sklepu.
Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do poszukiwania konkretnych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo łatwo i szybko do nich dotrzeć, a dzięki Google Analitycs możliwe jest dokładne przeanalizowanie grupy docelowej i efektywności kampanii.
Skarszewy – specjalna oferta dla twojego miasta z prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.
Google AdWords, bo tak niegdyś nazywały się kampanie reklamowe Google Ads, są narzędziem pozwalającym trafić z ofertą do dużej liczby klientów w krótkim czasie i dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby dawała maksymalne korzyści przy małym wkładzie finansowym. Dzięki kampaniom Google Ads możemy wykonywać określone cele, takie jak zwiększenie ilości użytkowników na stronie, czy zwiększenie liczby klientów, a cele te możemy osiągać z pomocą różnych kampanii np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe i znacznie bardziej zaawansowane displayowe albo nawet inteligentne kampanie zakupowe.
Przewagą kampanii Google Ads nad standardową formą reklamy jest jej obszerna możliwość konfiguracji, a także możliwość dokładnego zmierzenia efektów. W przypadku tradycyjnych form jak prasa, czy telewizja lub prasa mamy do dyspozycji ograniczony zbiór danych analitycznych na temat ich skuteczności. Możliwości skonfigurowania takiej tradycyjnej kampanii i wycelowania w odpowiednią grupę odbiorców także nie są imponujące.
Z drugiej strony w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo trafią nasze reklamy, a nawet możemy zdecydować o jakiej godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować kampanię do właścicieli nowych firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej promocji nie oferuje takiej możliwości definiowania grupy docelowej.
Kampanie produktowe – najnowszy wymiar skutecznej reklamy.
Kampanie produktowe są specyficzną formą reklam nastawioną na sprzedaż produktów w sklepach online. Przedstawiają one podstawowe dane o produkcie takie jak nazwa, czy cena, i prowadzą bezpośrednio na sklepową kartę zakupu, gdzie można zakupić produkt.
Po uruchomieniu kampanii w Google Ads, reklamowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Towary są konkretnie dopasowane względem zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka butów i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz taki produkt w swojej ofercie oraz wykupisz u nas kampanię produktową, to Twój produkt pojawi się na liście wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego produktu, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może dokonać transakcji. Jest to bardzo prosta i niezwykle skuteczna metoda prowadzenia kampanii.
Kampanie produktowe to rodzaj reklamy, polecany dla każdego sklepu internetowego i każdej firmie e-commerce niezależnie od branży. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od produktów elektronicznych po artykuły budowlane. Nie ma znaczenia, jaki towar sprzedajesz. Mogą to być gadżety, skarpetki czy nawet artykuły BHP – jeśli znajdują się w sklepie internetowym, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie napędzić sprzedaż każdego asortymentu.

Zobacz, jakie kampanie możemy dla Ciebie zrobić!
1. Kampanie w wyszukiwarce Google
Kampania w wyszukiwarce Google? Po co?
W dobie teraźniejszego szybkiego rozwoju Internetu bardzo ciężkojest być pierwszym na liście wyszukiwania w Google, jednak gdy skonfiguruje się kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe i skomplikowane działanie SEO, ponieważ efekty widać niemal natychmiast.
Gdzie wyświetlają się reklamy w wyszukiwarce?
- Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- U partnerów w sieci wyszukiwania Google
- Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
Wyświetlanie ponad organicznymi wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google to jest coś, co przyda się każdej firmie. Tym bardziej że większość użytkowników sprawdza niemal, że tylko 2 pierwsze strony wyników wyszukiwania!
Rodzaje reklam:
- Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnera Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
- Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej spotykany typ reklamy. Ten rodzaj reklam ma dopisane „Reklama”, „Reklamy”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnera
- Reklamy Produktowe – dobrze znana nam karuzela produktów nad wynikami wyszukiwania

2. Kampanie Produktowe
Rodzaj kampanii skierowany dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować towary, dostarczając potencjalnym klientom szczegółowych informacji. Jeśli posiadasz swój sklep online, to dzięki tego rodzaju kampanii możesz promować swoje produktyw internecie. Pozwoli Ci ona na dotarcie do tysięcy nowych klientów.
Jakie są zalety Kampanii Produktowej?
- Większa skuteczność sprzedaży
- Wzrost zasięgu Twojej oferty w sieci
- Dobrze dopasowani odbiorcy kampanii
- Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
- Rozszerzona analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlania reklam
- Łatwe ustalenie kosztów!
3. Kampanie typu Performance
Jest to nowy rodzaj kampanii, która służy do realizacji wybranych przez nas celów. Umożliwiają one efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych w ramach jednej kampanii. Wraz z uruchomieniem kampanii performance docieramy do ogromnej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w YouTube, Google oraz Gmail.
Znaczy wzrost wyniku konwersji jest czymś, co z łatwością można osiągnąć dzięki Kampanii Performance. Pomocne są również technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.
Warto wybrać kampanie Performance, ponieważ:
- Rozbudowane statystyki pomagające w analizie skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
- Wzrost wartości współczynnika konwersji oraz z czasem zwiększenie wartości koszyka
- Wzrost liczby klientów dokonujących konwersji
4. Kampanie Display
Dlaczego wybrać kampanię typu Display?
- Wygodne rozliczanie – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
- Zwiększa świadomość oraz buduje wizerunek firmy wśród użytkowników
- Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
Dlaczego Kampania typu Display?
Reklamy tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które silnie wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Poprawnie poprowadzona i skonfigurowana kampania może przynieść bardzo dobre efekty.
5. Kampanie Video
Czym tak właściwie jest kampania Video? Gdzie można wyświetlić tego typu reklamę?
Pozwalają wyświetlać reklamy video na filmach i w aplikacjach w sieci partnerów Google.
Zalety tworzenia Kampanii Video:
- Możemy wybrać konkretne grupy docelowe i skierować reklamę na konkretnych odbiorców
- Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
- Mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż oraz mają one spory wpływ na odbiorców, czy też zwiększają one natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
Jak działają Kampanie Video?
- Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
- Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
- Bumpery reklamowe
- Reklamy wideo In-Feed
- Reklamy Out-Stream
Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.
6. Remarketing
Rodzaje remarketingu:
- Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki użytkownik sprawdzał w naszym sklepie.
- Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym i nie ma tu znaczenie miejsce witryny, które było odwiedzane przez użytkownika

Jak działa remarketing?
- Klient odwiedza naszą stronę
- Google/strona umieszcza cookies na urządzeniu użytkownika z informacją o odwiedzonej stronie
- Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
- Cookie uruchamia wyświetlanie reklam
- Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu na naszym portalu
Pamiętaj, każde działanie możemy wspomóc również pozycjonowaniem!
Czym różni się pozycjonowanie od prowadzenia kampanii reklamowych?
Obejrzyj poniższy film.
Nasze kompetencje:
Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google!
Status partnera Google Ads jest potwierdzeniem, że nasza agencja maksymalizuje sukces kampanii swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami, a także ma certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads.
Planowane efekty działania kampanii osiągane są dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii, a także analityki, którą podłączamy w celu badania efektów i wprowadzania optymalizacji, aby kampania mogła działać jeszcze lepiej i przynosić jeszcze większe korzyści. Doświadczenie z kampaniami posiadamy także ze swoich własnych stron internetowych i sklepów, więc jest to bardzo dobrze znane nam zagadnienie.
Skontaktuj się z nami i zacznijmy współpracę!
Mamy dla Ciebie darmowy film szkoleniowy: 50 sposobów na promocję firmy.
50 sposobów na promocję firmy
Dla osób, które prowadzą biznes w Skarszewy – mamy korzystne warunki współpracy.
Zapytaj nas o szczegóły.
Z nami zwiększysz swoje zasięgi i zdobędziesz masę klientów!