Kampanie Google Ads Pruszcz Gdański
Proponujemy kampanie Google Ads dla konsumentów z miasta Pruszcz Gdański. Planujesz być wysoko w wyszukiwarce ze swoimi produktami lub usługami – wciśnij przycisk „Darmowa Wycena”, a otrzymasz wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego biznesu.
Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do poszukiwania konkretnych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można do nich dotrzeć w sposób szybki i skuteczny, a dzięki analityce Google Analitycs możliwe jest dokładne przeanalizowanie grupy docelowej i efektywności kampanii.
Pruszcz Gdański – specjalna oferta prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.
Google Ads znane też pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym na dotarcie ze swoją ofertą do ogromnej ilości klientów w krótkim czasie i dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby przynosiła lepsze korzyści przy małym wkładzie finansowym. Za pomocą kampanii Google Ads możemy realizować konkretne cele, takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy docieranie do nowych klientów, a cele te możemy osiągnąć z pomocą różnego rodzaju kampanii takich jak np. zwykłe kampanie w wyszukiwarce i dużo bardziej zaawansowane displayowe lub nawet inteligentne kampanie zakupowe.
Przewagą kampanii Google Ads nad tradycyjną metodą reklamy jest jej rozbudowana konfiguracja, a także możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W przypadku tradycyjnych metod jak ulotki, czy telewizja lub prasa mamy do dyspozycji ograniczony zakres danych analitycznych na temat ich skuteczności. Opcji skonfigurowania takiej standardowej kampanii i wycelowania w odpowiednią grupę odbiorców także nie są imponujące.
Z drugiej strony w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo trafią nasze reklamy, czy nawet o jakiej godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować kampanię do właścicieli nowych firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej promocji nie oferuje takiej możliwości definiowania grupy docelowej.
Kampanie produktowe – nowy wymiar skutecznej reklamy.
Kampanie produktowe są specyficzną formą reklam nastawioną typowo na sprzedaż produktów w sklepach online. Przedstawiają one podstawowe dane o produkcie takie jak cena czy nazwa, i prowadzą bezpośrednio na produkt na Twojej stronie, gdzie można dokonać transakcji.
Po uruchomieniu kampanii zakupowej Google, promowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Towary są konkretnie dopasowane pod zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka narzędzi ogrodniczych i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz taki produkt w swojej ofercie oraz wykupisz u nas kampanię produktową, to Twój produkt pojawi się nad listą wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego produktu, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może zakupić produkt. Jest to bardzo prosta i niezwykle skuteczna metoda reklamy.
Kampanie produktowe to rodzaj reklamy, polecany dla każdego sklepu internetowego i każdej firmie e-commerce niezależnie od branży. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od artykułów budowlanych po elektronikę. Nie ma znaczenia, co sprzedajesz w swoim sklepie. Mogą to być ubrania, elektronika, czy nawet systemy ogrzewania – jeżeli znajdują się w sklepie online, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie podkręcić sprzedaż każdego asortymentu.
Sprawdź, jaki rodzaj kampanii możemy przeprowadzić dla Twojej firmy!
1. Kampanie w wyszukiwarce Google
Kampania w wyszukiwarce Google? Po co?
W dobie dzisiejszego szybkiego rozwoju Internetu ciężkojest być 1 na liście wyszukiwania w Google, jednak gdy poprawnie skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe i skomplikowane działanie SEO, ponieważ efekty widać natychmiast.
Gdzie mogą wyświetlać się reklamy w wyszukiwarce?
- Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- U partnerów w sieci wyszukiwania Google
- Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
Wyświetlanie ponad organicznymi wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google to jest coś, przyda się Twojej firmie. Tym bardziej że typowy użytkownik sprawdza niemal, że tylko 2 pierwsze strony wyników wyszukiwania!
Rodzaje reklam:
- Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej używany rodzaj reklam. Ten rodzaj reklam ma dopisane „Reklamy”, „Reklama”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnerów
- Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnerów Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
- Reklamy Produktowe – dobrze znana karuzela produktów nad wynikami wyszukiwania
2. Kampanie Produktowe
Najlepszy rodzaj kampanii dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować produkty, dostarczając użytkownikom szczegółowych informacji. Jeśli jesteś sprzedawcą, to dzięki tego typu kampanii możesz promować swoją ofertę internetową. Pozwoli Ci ona na dotarcie do dziesiątek tysięcy nowych klientów.
Plusy Kampanii Produktowej:
- Wzrost zasięgu Twojej oferty w Internecie
- Lepiej dopasowani potencjalni klienci
- Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
- Zaawansowana analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlanych reklam
- Większa skuteczność sprzedaży
- Łatwe ustalenie kosztów!
3. Kampanie typu Performance
Nowy rodzaj kampanii, służąca do realizacji określonych celów. Umożliwiają one efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych Google Ads w ramach jednej kampanii. Wraz z uruchomieniem kampanii performance docieramy do dużej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w YouTube, Google oraz Gmail.
Kampanie Performance pomagają znacznie zwiększyć wynik konwersji oraz zapewniają wzrost wartości konwersji. Pomocne są również technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.
Zalety kampanii Performance:
- Zwiększenie liczby klientów dokonujących konwersji
- Rozbudowane statystyki pomagające w analizie skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
- Zwiększenie wartości współczynnika konwersji, a także zwiększenie wartości koszyka
4. Kampanie Display
Co sprawi Kampania typu Display?
- Buduje wizerunek oraz zwiększa świadomość firmy wśród użytkowników
- Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
- Wygodne metody rozliczeniowe – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
Zalety Kampanii Display:
Reklamy tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które znacznie wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Poprawnie skonfigurowana i poprowadzona kampania może przynieść bardzo dobre efekty.
5. Kampanie Video
Rodzaj kampanii, który powinien być kojarzony z reklamami na portalu YouTube, ale nie tylko.
Umożliwiają one wyświetlanie reklam na aplikacjach i filmach sieci partnerów wideo Google.
Zalety tworzenia Kampanii Video:
- Można wybrać konkretne grupy docelowe i skierować reklamę na konkretnych odbiorców
- Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
- Mają one spory wpływ na odbiorców i mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż czy też natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
Jakie są rodzaje Kampanii Video?
- Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
- Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
- Bumpery reklamowe
- Reklamy wideo In-Feed
- Reklamy Out-Stream
Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.
6. Remarketing
Wyróżnia się 2 rodzaje remarketingu:
- Statyczny – rodzaj, który opiera się o jeden przekaz reklamowy, niezależnie od miejsca witryny, które było odwiedzane przez użytkownika
- Dynamiczny – ten rodzaj polega na reklamowaniu konkretnych produktów lub produktu, który klient zobaczył na stronie w celu sfinalizowania transakcji.
Jak działa remarketing?
- Klient odwiedza naszą stronę
- Google/strona umieszcza cookies na urządzeniu użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
- Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
- Cookie uruchamia reklamy
- Klient, widzi reklamą i dokonuje zakupu na naszym sklepie
Pamiętaj, że zawsze warto wspomóc swoje działania pozycjonowaniem!
Czym różni się pozycjonowanie od prowadzenia kampanii reklamowych?
Sprawdź poniższy film.
Nasze kompetencje:
Oczekiwane wyniki działania kampanii osiągamy dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii, a także analityki, którą podłączamy w celu badania efektów i optymalizacji, aby obniżyć koszta kampanii mając tymczasem lepsze wyniki. Doświadczenie z kampaniami posiadamy także ze swoich własnych rozwiązań, sklepów i portali, więc znamy zagadnienie z każdej strony.
Skontaktuj się z nami i zacznijmy współpracę!
Mamy dla Ciebie darmowe szkolenie(45 min): 50 sposobów na promocję firmy.
50 sposobów na promocję firmy
Dla osób, które prowadzą biznes w Pruszcz Gdański – mamy korzystne warunki współpracy.
Zapytaj nas o szczegóły.
Z nami zwiększysz swoje zasięgi i zdobędziesz więcej klientów!