Kampanie Google Ads Starogard Gdański
Proponujemy kampanie Google Ads dla klientów spośród miasta Starogard Gdański. Chcesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi towarami albo usługami – poproś nas o darmową wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego biznesu.
Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do poszukiwania wybranych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo łatwo i szybko do nich dotrzeć, a dzięki analityce Google Analitycs możemy przeanalizować naszą grupę docelową i efektywności kampanii.
Starogard Gdański – specjalna oferta prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.
Google Ads znane też pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym trafić ze swoją ofertą do ogromnej liczby klientów w krótszym czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby dawała największe korzyści przy minimalnym wkładzie finansowym. Z wykorzystaniem Google Ads możemy wykonywać konkretne cele, takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy dotarcie do potencjalnych klientów, a cele te możemy realizować z pomocą różnego rodzaju kampanii np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe i znacznie bardziej zaawansowane displayowe albo nawet inteligentne kampanie zakupowe.
Przewagą kampanii Google Ads nad standardową metodą promocji jest jej obszerna możliwość konfiguracji, a także możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W wypadku standardowych metod jak praca, czy ulotki lub telewizja mamy do dyspozycji ograniczony zbiór danych analitycznych na temat ich skuteczności. Opcji skonfigurowania takiej tradycyjnej kampanii i wycelowania w odpowiednią grupę odbiorców również nie są imponujące.
Z drugiej strony w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do jakiego grona ludzi ma trafić nasza reklama lub nawet możemy zdecydować o jakiej godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować promocje do właścicieli małych i średnich firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy wydają określoną kwotę środków na eksploatację swojej floty i wyświetlić im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej reklamy nie oferuje takiej możliwości definiowania grupy docelowej.
Kampanie produktowe – nowy wymiar skutecznej reklamy.
Kampanie produktowe są specyficzną formą reklam nastawioną na sprzedaż produktów w sklepach internetowych. Pokazują one podstawowe dane o produkcie takie jak nazwa, czy cena, i prowadzą bezpośrednio na sklepową kartę zakupu, gdzie można sfinalizować zakup.
Po uruchomieniu kampanii kampanii produktowej, promowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Towary są konkretnie dopasowane względem zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka kart pamięci i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz taki produkt w swojej ofercie oraz wykupisz u nas kampanię produktową, to Twój produkt pojawi się nad listą wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego towaru, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może dokonać transakcji. Prosta i niezwykle skuteczna metoda reklamy.
Kampanie produktowe to rodzaj promocji, polecany dla każdego sklepu internetowego i biznesom e-commerce niezależnie od branży. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od produktów elektronicznych po artykuły budowlane. Nie ma znaczenia, jaki towar posiadasz. Mogą to być komputery, ubrania czy nawet kubki – jeśli znajdują się w Twoim sklepie internetowym, to dzięki kampaniom produktowym możemy skutecznie podkręcić sprzedaż każdego asortymentu.
Zobacz, jaki rodzaj kampanii możemy dla Ciebie zrobić!
1. Kampanie w wyszukiwarce Google
Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego?
W dobie teraźniejszego szybkiego rozwoju Internetu ciężkojest być na szczycie listy wyszukiwania w Google, jednak gdy poprawnie skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe i kosztowne działanie SEO, ponieważ efekty widać natychmiast.
Gdzie wyświetlają się reklamy w wyszukiwarce?
- Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- U partnerów w sieci wyszukiwania Google
- Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
Wyświetlanie ponad organicznymi wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google to jest coś, przyda się Twojej firmie. Tym bardziej że większość internautów sprawdza niemal, że tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania!
Rodzaje reklam, które wyświetlają się w kampaniach w wyszukiwarce:
- Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej używany rodzaj reklam. Ten rodzaj reklam ma dopisane „Reklama”, „Reklamy”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnera
- Reklamy Produktowe – dobrze znana karuzela produktów nad organicznymi wynikami wyszukiwania
- Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnerów Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
2. Kampanie Produktowe
Rodzaj kampanii skierowany dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować towary, dostarczając internautom szczegółowych informacji. Jeśli posiadasz swój sklep internetowy, to dzięki tego rodzaju kampanii możesz promować swoją ofertę internetową. Pozwoli Ci ona na dotarcie do dziesiątek tysięcy nowych klientów.
Jakie są zalety Kampanii Produktowej?
- Wzrost zasięgu Twojej oferty w Internecie
- Dobrze dopasowani odbiorcy kampanii
- Bardzo łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
- Zaawansowana analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlania reklam
- Większa skuteczność sprzedaży
- Łatwe ustalenie kosztów!
3. Kampanie typu Performance
Nowy rodzaj kampanii, służąca do realizacji konkretnych celów. Umożliwiają one efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych Google Ads w ramach jednej kampanii. Uruchamiając kampanię typu performance docieramy do większej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w YouTube, Google oraz Gmail.
Znaczy wzrost wyniku konwersji jest czymś, co z łatwością można osiągnąć dzięki Kampanii Performance. Pomocne mogą okazać się też technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.
Warto wybrać kampanie Performance, ponieważ:
- Rozbudowane statystyki pomagające w analizowaniu skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
- Wzrost liczby klientów dokonujących konwersji
- Zwiększenie wartości współczynnika konwersji, a także zwiększenie wartości koszyka
4. Kampanie Display
Co sprawi Kampania typu Display?
- Zwiększa świadomość oraz buduje wizerunek firmy wśród użytkownikóww sieci
- Wygodne rozliczanie – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
- Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
Zalety Kampanii typu Display:
Kampanie tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które znacząco wpływają na sprzedaż oraz wizerunek firmy. Poprawnie skonfigurowana i poprowadzona kampania może przynieść niesamowite efekty.
5. Kampanie Video
Kampania, która jest od razu kojarzona z YouTube, jednak to nie wszystko
Pozwalają one wyświetlanie reklam na aplikacjach i filmach sieci partnerów wideo Google.
Dlaczego warto stworzyć Kampanie Video?
- Mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż oraz mają one spory wpływ na odbiorców, czy też zwiększają one natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
- Mają bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
- Możemy dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na konkretnych odbiorców
Jak działają Kampanie Video?
- Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
- Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
- Bumpery reklamowe
- Reklamy wideo In-Feed
- Reklamy Out-Stream
Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.
6. Remarketing
Są dwa rodzaje remarketingu:
- Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki użytkownik sprawdzał w naszym sklepie.
- Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym, niezależnie od miejsca witryny, które było odwiedzane przez użytkownika
Remarketing – jak funkcjonuje?
- Klient wchodzi na stronę
- Strona/Google umieszcza plik cookie na urządzeniu użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
- Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
- Cookie uruchamia wyświetlanie reklam
- Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu na naszej stronie
Pamiętaj, każde działanie możemy wspomóc również pozycjonowaniem!
Czym różni się prowadzenie kampanii reklamowych od pozycjonowania?
Sprawdź poniższy film.
Nasze kompetencje:
Mamy status partnera Google!
Status partnera Google Ads jest potwierdzeniem, że nasza agencja w skuteczny sposób prowadzi kampanie swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami.
Posiadamy również certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads!
Najlepsze efekty działania kampanii osiągamy dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii, a także analityki, którą podpinamy w celu badania efektów i optymalizacji, aby obniżyć koszta promocji mając tymczasem lepsze efekty. Doświadczenie z kampaniami posiadamy także ze swoich własnych rozwiązań, sklepów i portali, więc znamy zagadnienie z każdej strony.
Skontaktuj się z nami i zacznijmy współpracę!
Na koniec mamy dla Ciebie darmowy film szkoleniowy: 50 sposobów na promocję firmy.
50 sposobów na promocję firmy
Dla osób, które prowadzą biznes w Starogard Gdański – mamy korzystne warunki współpracy.
Zapytaj nas o szczegóły.
Z nami zwiększysz swoje zasięgi i zdobędziesz masę klientów!