Pora na prawdziwą historię!
Dzisiaj przed Wami Case Study, jakiego jeszcze u nas nie było. Czyste mięso w najprawdziwszej postaci.
Pewien skrzypek grał 45 minut w nowojorskim metrze. Garstka osób się zatrzymała, kilka klaskało, a skrzypek uzbierał około 30 $ napiwków. Tak, 30 dolców amerykańskich 🙄
Nikt tego nie wiedział, ale skrzypkiem był...
Joshua Bell - jeden z najlepszych muzyków na świecie
W tym metrze Joshua zagrał jeden z najbardziej skomplikowanych utworów, jakie kiedykolwiek napisano ze skrzypcami w rękach, które były warte 3,5 miliona dolarów 💸
Nikt nie docenia jego umiejętności.
Nikt nie widzi wartości w tym występie.
Szufladkuje go.
Dwa dni przed graniem w metrze, Joshua Bell sprzedał wszystkie bilety na jego występ w teatrze w Bostonie, gdzie jeden bilet średnio kosztował około 100 $.
Sprawdź sobie ile ludzi pomieści teatr w Bostonie 😉
Eksperyment udowodnił, że „niezwykłe” w „zwykłym” środowisku nie świeci i tak często jest pomijane i niedoceniane.
Wszędzie są niesamowicie utalentowani ludzie, którzy nie otrzymują uznania i nagrody, na jaką zasługują. Ale kiedy uzbroją się w wartość i pewność siebie i usuną się ze środowiska, które im nie służy, rozwijają się i rosną! 😎🥇
Tak samo jest z produktem! 🤙
Niezwykły produkt w słabym otoczeniu nic nie znaczy. Niezwykły produkt, który ma źle targetowaną społeczność, grupę docelową przez błędną strategię nie jest w stanie zachwycić 🤔
Trzeba być w odpowiednim miejscu i czasie z produktem! Do tego służy skuteczny i przemyślany marketing.
Czujesz, że Twój produkt jest tam, gdzie powinien być?