Skuteczna strategia pozycjonowania! 💻💥
Kluczem do wypracowania stabilnych pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania jest opracowanie skutecznej strategii pozycjonowania 💻👌
Pierwszym elementem tworzenia strategii powinien być wybór optymalnych fraz kluczowych.
💡TIP! Fraza kluczowa (ang. Head Keywords) – jest wyrazem, na który składa się jedno lub dwa słowa. Frazy te są najczęściej wyszukiwane, w kwestii pozycjonowania są najtrudniejsze, ale ich zakres tematyczny może być bardzo ogólny.
Zastanów się, czy bardziej opłacalne będzie pozycjonowanie fraz ogólnych, czy może lepsze efekty przyniesie skupienie działań na frazach tzw. długiego ogona.
Frazy z długiego ogona?
Frazy z długiego ogona (ang. Long Tail) to wyrażenia, na które składa się przynajmniej kilka słów. Są dłuższe od fraz ogólnych, rzadziej wyszukiwane, lecz przez to bardziej precyzyjne.
Jeśli użytkownik posługuje się taką frazą, to istnieje większe prawdopodobieństwo, że po dotarciu na Twoją stronę internetową zdecyduje się na zakup, niż w przypadku, gdy szuka informacji przy użyciu fraz ogólnych.
Co warto zoptymalizować?
Przede wszystkim stronę główną, ale też strony kategorii i konkretnych produktów. Zadbaj m.in. o:
✅unikalną i wartościową dla odbiorcy treść
✅odpowiednio dopasowane meta title i meta description
✅mapę strony ułatwiającą robotom Google odnalezienie się w serwisie
✅prawidłowo ustawione przekierowania
✅certyfikat SSL
✅rozbudowę profilu linków wewnętrznych i zewnętrznych
O tym pamiętaj!
Optymalizacja i pozycjonowanie sklepu to inwestycja 🤑, która przełoży się na wyższe pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania, a także wyższe zyski dla Twojej firmy 👊
Potrzebujesz pomocy? 💪🚀🤩
🤳Skontaktuj się z nami i uzyskaj bezpłatną wycenę! #calltoboss 📞