Na czym polega Remarketing ?🤖
💸Inwestujesz już w różne formaty reklam? Zaobserwowałeś wzrost ruchu na swojej stronie internetowej, jednak poziom konwersji wciąż nie jest zadowalający?
Miej na uwadze, że Klienci często odwiedzają witryny, aby sprawdzić ofertę, a następnie porównują ją z propozycjami konkurencyjnych firm.
Co to jest remarketing?
Czasami Klient nie jest jeszcze w pełni zdecydowany na zakup. Dlatego, zamiast umieścić wybrany produkt w koszyku i sfinalizować transakcję, opuszcza stronę. Nie znaczy to jednak, że jest Klientem straconym ❌. Wciąż możesz o niego zawalczyć, a pomoże Ci w tym remarketing.
👉Remarketing polega na tym, że reklamy wyświetlają się tym użytkownikom, którzy już wcześniej odwiedzili Twój serwis internetowy. Dzięki temu przypomnisz im ofertę, którą byli wcześniej zainteresowani. Możesz zdecydować się na remarketing standardowy lub remarketing dynamiczny.
Jak działa remarketing w Google Ads?
Zasada funkcjonowania remarketingu w Google Ads polega na tym, że gdy użytkownik odwiedza określoną stronę internetową, Google zapisuje informacje o tej wizycie za pomocą plików cookies 🍪. Następnie, gdy użytkownik opuszcza tę stronę i przegląda inne witryny w sieci reklamowej AdSense, pliki cookies uruchamiają wyświetlanie reklam tej pierwszej strony.
Dzięki temu użytkownik może ponownie trafić na tę stronę i podjąć działanie, takie jak dokonanie zakupu lub skontaktowanie się z firmą.
Kampanie remarketingowe?
Kampanie remarketingowe są wykorzystywane w podstawowych strategiach marketingowych, jednak są również najefektywniejsze, ponieważ docierają do osób, które już miały kontakt z naszą firmą lub znały ją.
👉W rezultacie takie reklamy mogą wywołać mechanizmy psychologiczne u klientów, zwiększając ich skłonność do zakupu. Poprawnie zaplanowana kampania remarketingowa może przynieść rzeczywiste zyski dla firmy ✅.
Wykorzystując mechanizmy śledzenia wizyt użytkowników na stronie internetowej i precyzyjnie docierając do nich z dopasowaną ofertą, firmy mogą zwiększyć efektywność swoich kampanii reklamowych oraz generować większe zyski. Jednak kluczem do sukcesu jest nie tylko techniczne wdrożenie remarketingu, lecz także profesjonalne przygotowanie treści reklamowej oraz świadomość potrzeb i oczekiwań docelowej grupy odbiorców.
🤳Skontaktuj się z nami! #calltoboss 📞