Kampanie Google Ads Piwniczna-Zdrój
Proponujemy kampanie Google Ads dla odbiorców z miasta Piwniczna-Zdrój. Pragniesz być wysoko w wyszukiwarce ze swoimi produktami lub usługami – wciśnij przycisk „Darmowa Wycena”, a otrzymasz wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego biznesu.
Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do poszukiwania konkretnych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo łatwo i szybko do nich dotrzeć i dzięki analityce Google Analitycs możemy przeanalizować naszą grupę docelową i efektywności kampanii.
Piwniczna-Zdrój – specjalna oferta prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.
Kampanie reklamowe Google Ads, dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym trafić z ofertą do większej ilości klientów w szybkim czasie i dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby przynosiła lepsze korzyści przy najmniejszym wkładzie finansowym. Dzięki Google Ads możemy realizować określone cele, takie jak zwiększenie ilości użytkowników na stronie, czy dotarcie do potencjalnych klientów, a cele te możemy osiągać z pomocą zróżnicowanych kampanii takich jak np. zwykłe kampanie w wyszukiwarce i dużo bardziej zaawansowane displayowe, czy nawet inteligentne kampanie zakupowe.
Przewagą kampanii Google Ads nad standardową metodą promocji jest jej obszerna możliwość konfiguracji oraz możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W wypadku tradycyjnych metod jak praca, czy ulotki lub telewizja mamy do dyspozycji ograniczony zbiór danych analitycznych na temat ich skuteczności. Opcji skonfigurowania takiej tradycyjnej kampanii i wycelowania w konkretną grupę odbiorców również nie są imponujące.
Mówi się, że w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo trafią nasze reklamy lub nawet o której godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować reklamy do właścicieli nowych firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy wydają określoną kwotę środków na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej reklamy nie oferuje takiej możliwości definiowania grupy docelowej.
Kampanie produktowe – najnowszy wymiar skutecznej reklamy.
Kampanie produktowe są specyficzną kampanią reklamową nastawioną na sprzedaż produktów w sklepach internetowych. Pokazują one najważniejsze informacje o produkcie takie jak cena czy nazwa, i prowadzą bezpośrednio na sklepową kartę zakupu, gdzie można zakupić produkt.
Po uruchomieniu kampanii kampanii produktowej, reklamowane produkty pojawiają się nad listą wyników wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Produkty są konkretnie dopasowane względem zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka obuwia i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie oraz wykupisz u nas kampanię produktową, to Twój produkt pojawi się na liście wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego produktu, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może dokonać transakcji. Prosta i niezwykle efektywna metoda reklamy.
Kampanie produktowe to rodzaj promocji, polecany każdemu sklepowi online i każdej firmie e-commerce niezależnie od branży. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem. Nie ma znaczenia, co sprzedajesz w swoim sklepie. Mogą to być komputery, ubrania czy nawet kubki – jeśli znajdują się w Twoim sklepie internetowym, to dzięki kampaniom produktowym możemy skutecznie napędzić sprzedaż każdego asortymentu.
Jakie kampanie oferujemy?
1. Kampanie w wyszukiwarce Google
Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego?
W dobie dzisiejszego szybkiego rozwoju Internetu trudnojest być 1 na liście wyszukiwania w Google, jednak gdy odpowiednio skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, tak bardzo martwić się o długotrwałe działanie SEO, ponieważ efekty widać niemal natychmiast.
Gdzie mogą wyświetlać się reklamy w Google?
- Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- U partnerów w sieci wyszukiwania Google
Wyświetlanie nad organicznymi wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google to jest coś, czego pragnie każda firma. Tym bardziej że typowy internauta ogląda niemal, że tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania!
Rodzaje reklam, które wyświetlają się w kampaniach w wyszukiwarce:
- Reklamy Produktowe – znana nam karuzela produktów nad wynikami wyszukiwania
- Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej używany typ reklamy. Ten typ reklamy ma dopisane „Reklama”, „Reklamy”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnera
- Reklamy graficzne oraz wideo, które mogą wyświetlać się u partnera Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
2. Kampanie Produktowe
Idealny rodzaj kampanii dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować towary, dostarczając internautom szczegółowych informacji. Jeśli masz swój sklep online, to dzięki tego rodzaju kampanii możesz promować swoje produktyw sieci. Pozwoli Ci ona na dotarcie do dziesiątek tysięcy nowych klientów.
Jakie są zalety Kampanii Produktowej?
- Większy zasięg Twojej oferty w Internecie
- Lepiej dopasowani potencjalni klienci
- Bardzo łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
- Rozszerzona analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlania reklam
- Większa skuteczność sprzedaży
- Łatwe ustalenie kosztów!
3. Kampanie typu Performance
Nowy rodzaj kampanii, służąca do realizacji określonych celów. Umożliwiają one efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów Google Ads w ramach jednej kampanii. Wraz z kampanią typu performance docieramy do ogromnej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w wyszukiwarce, karuzeli produktowej, sieci partnerskiej Google, YouTube, a nawet Gmail.
Kampanie Performance pomagają znacznie zwiększyć wynik konwersji oraz zapewniają wzrost wartości konwersji. Pomocne mogą okazać się też technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.
Zalety kampanii Performance:
- Wzrost wartości współczynnika konwersji oraz z czasem zwiększenie wartości koszyka
- Rozbudowane statystyki pomagające w analizie skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
- Zwiększenie liczby klientów dokonujących konwersji
4. Kampanie Display
Dlaczego wybrać kampanię typu Display?
- Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
- Wygodne metody rozliczeniowe – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
- Zwiększa świadomość oraz buduje wizerunek firmy wśród użytkownikóww sieci
Dlaczego potrzebujemy Kampanii Display?
Reklamy tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które silnie wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Poprawnie skonfigurowana i poprowadzona kampania może przynieść bardzo dobre efekty.
5. Kampanie Video
Kampania, która jest od razu kojarzona z YouTube, jednak to nie wszystko
Pozwalają one wyświetlanie reklam na filmach i aplikacjach sieci partnerów wideo Google.
Zalety Kampanii Video:
- Mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż oraz mają one spory wpływ na odbiorców, czy też zwiększają one natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
- Można wybrać konkretne grupy docelowe i skierować reklamę na odpowiednich użytkowników
- Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
Jak działają Kampanie Video?
- Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
- Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
- Bumpery reklamowe
- Reklamy wideo In-Feed
- Reklamy Out-Stream
Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.
6. Remarketing
Rodzaje remarketingu:
- Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki internauta sprawdzał w naszym sklepie.
- Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym i nie ma tu znaczenie miejsce witryny, które było odwiedzane przez internautę
Remarketing – jak działa?
- Użytkownik wchodzi na stronę
- Strona/Google umieszcza plik cookie na urządzeniu użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
- Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
- Cookie uruchamia konkretne reklamy
- Klient, widzi reklamą i dokonuje zakupu na naszej stronie
Pamiętaj, każde działanie możemy wspomóc również pozycjonowaniem!
Czym różni się pozycjonowanie od prowadzenia kampanii reklamowych?
Sprawdź poniższy film.
Nasze kompetencje:
Mamy status partnera Google!
Status partnera Google Ads jest potwierdzeniem, że nasza agencja w skuteczny sposób prowadzi kampanie swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami.
Posiadamy również certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads!
Planowane wyniki działania kampanii osiągane są dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii na bazie analityki, którą podpinamy w celu badania efektów i wprowadzania optymalizacji, aby kampania mogła działać jeszcze lepiej i przynosić jeszcze większe korzyści. Doświadczenie z kampaniami posiadamy także ze swoich własnych stron internetowych i sklepów, więc jest to bardzo dobrze znane nam zagadnienie.
Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!
Na koniec mamy dla Ciebie darmowy film szkoleniowy: 50 sposobów na promocję firmy.
50 sposobów na promocję firmy
Dla osób, które prowadzą biznes w Piwniczna-Zdrój – mamy korzystne warunki współpracy.
Zapytaj nas o szczegóły.
Z nami zwiększysz swój zasięg i zdobędziesz więcej klientów!