Kampanie Google Ads Radzionków
Doradzamy kampanie Google Ads dla odbiorców z miasta Radzionków. Pragniesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi produktami i usługami – wciśnij przycisk „Darmowa Wycena”, a otrzymasz wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego sklepu.
Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do poszukiwania wybranych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można do nich dotrzeć w sposób szybki i skuteczny, a dzięki Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej oraz efektywności kampanii.
Radzionków – specjalna oferta dla twojego miasta z prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.
Google AdWords, bo tak niegdyś nazywały się kampanie reklamowe Google Ads, są narzędziem pozwalającym dotrzeć ze swoją ofertą do sporej liczby klientów w krótkim czasie i dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby zapewniała lepsze korzyści przy małym wkładzie finansowym. Za pomocą kampanii Google Ads możemy realizować określone cele, takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy dotarcie do potencjalnych klientów, a cele te możemy osiągnąć z pomocą zróżnicowanych kampanii np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe i dużo bardziej zaawansowane displayowe, czy nawet inteligentne kampanie zakupowe.
Przewagą kampanii Google Ads nad standardową formą reklamy jest jej rozbudowana konfiguracja, a także możliwość dokładnego zmierzenia efektów. W wypadku tradycyjnych metod jak telewizja, czy prasa lub ulotki mamy do dyspozycji ograniczony zakres danych analitycznych na temat ich skuteczności. Możliwości skonfigurowania takiej tradycyjnej reklamy i wycelowania w konkretną grupę odbiorców również nie są imponujące.
Mówi się, że w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do jakiego grona ludzi ma trafić nasza reklama lub nawet o jakiej godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować reklamy do właścicieli dopiero rozwijających się firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej promocji nie oferuje takiej możliwości definiowania grupy docelowej.
Kampanie produktowe – najlepszy wymiar skutecznej reklamy.
Kampanie produktowe są specyficzną kampanią reklamową nastawioną na sprzedaż produktów w sklepach online. Przedstawiają one podstawowe informacje o produkcie takie jak cena czy nazwa, i przekierowują bezpośrednio na sklepową kartę zakupu, gdzie można dokonać transakcji.
Po uruchomieniu kampanii kampanii produktowej, promowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Produkty są konkretnie dopasowane do zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka strojów sportowych i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz taki produkt w swojej ofercie i uruchomimy dla Twojego sklepu taką kampanię, to Twój produkt pojawi się nad listą wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego produktu, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może zakupić produkt. Prosta i niezwykle efektywna metoda prowadzenia kampanii.
Kampanie produktowe to rodzaj reklamy, polecany każdemu sklepowi online i każdej firmie e-commerce niezależnie o jakiej branży mowa. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem. Nie ma znaczenia, jaki towar posiadasz. Mogą to być ubrania, elektronika, czy nawet systemy ogrzewania – jeżeli znajdują się w sklepie online, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie zwiększyć sprzedaż każdego asortymentu.
Zobacz, jaki rodzaj kampanii możemy przeprowadzić dla Twojej firmy!
1. Kampanie w wyszukiwarce Google
Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego?
W dobie teraźniejszego szybkiego rozwoju Internetu bardzo ciężkojest być pierwszym na liście wyszukiwania w Google, jednak gdy poprawnie skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, tak bardzo martwić się o długotrwałe i kosztowne działanie SEO, ponieważ efekty widać niemal natychmiast.
Gdzie mogą wyświetlać się reklamy w wyszukiwarce?
- Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- U partnerów w sieci wyszukiwania Google
Wyświetlanie nad wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google to jest coś, co przyda się każdej firmie. Tym bardziej że typowy internauta sprawdza niemal, że tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania!
Które rodzaje reklam mogę wyświetlić w wynikach wyszukiwania?
- Reklamy Produktowe – znana karuzela produktów nad wynikami wyszukiwania
- Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej używany typ reklamy. Ten typ reklamy ma dopisane „Reklama”, „Reklamy”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnerów
- Reklamy graficzne oraz wideo, które mogą wyświetlać się u partnerów Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
2. Kampanie Produktowe
Idealny rodzaj kampanii dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować produkty, dostarczając użytkownikom szczegółowych informacji. Jeśli jesteś sprzedawcą, to dzięki tej kampanii możesz promować swój sklep. Pozwoli Ci ona na dotarcie do tysięcy nowych klientów.
Pozytywy Kampanii Produktowej:
- Większy zasięg Twojej oferty w sieci
- Dobrze dopasowani odbiorcy kampanii
- Bardzo łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
- Rozszerzona analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlania reklam
- Większa skuteczność sprzedaży
- Łatwe ustalenie kosztów!
3. Kampanie typu Performance
Nowy rodzaj kampanii, która służy do realizacji konkretnych celów. Umożliwiają one reklamodawcom na efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych w ramach jednej kampanii. Wraz z kampanią typu performance docieramy do większej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w wyszukiwarce, karuzeli produktowej, sieci partnerskiej Google, YouTube, a nawet Gmail.
Kampanie Performance pomagają znacznie zwiększyć wynik konwersji oraz zapewniają wzrost wartości konwersji. Pomocne będą również technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.
Warto wybrać kampanie Performance?
- Szczegółowe statystyki pomagające w analizowaniu skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
- Zwiększenie liczby klientów dokonujących konwersji
- Zwiększenie wartości współczynnika konwersji, a także zwiększenie wartości koszyka
4. Kampanie Display
Dlaczego wybrać kampanię typu Display?
- Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
- Wygodne metody rozliczeniowe – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
- Zwiększa świadomość oraz buduje wizerunek firmy wśród użytkownikóww sieci
Zalety Kampanii Display:
Promocje tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które silnie wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Dobrze poprowadzona i skonfigurowana kampania może przynieść niesamowite efekty.
5. Kampanie Video
Rodzaj kampanii, który powinien być kojarzony z reklamami na portalu YouTube, ale nie tylko.
Pozwalają wyświetlać reklamy video na filmach i w aplikacjach w sieci partnerów Google.
Zalety tworzenia Kampanii Video:
- Możemy dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na konkretnych odbiorców
- Mają one spory wpływ na odbiorców i mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż czy też natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
- Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
Jakie są rodzaje Kampanii Video?
- Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
- Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
- Bumpery reklamowe
- Reklamy wideo In-Feed
- Reklamy Out-Stream
Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.
6. Remarketing
Rodzaje remarketingu:
- Dynamiczny – ten rodzaj polega na reklamowaniu konkretnych produktów lub produktu, który klient zobaczył na stronie w celu sfinalizowania transakcji.
- Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym i nie ma tu znaczenie miejsce witryny, które było odwiedzane przez internautę
Remarketing – jak działa?
- Użytkownik odwiedza naszą stronę
- Google/strona umieszcza plik cookie w przeglądarce użytkownika z informacją o odwiedzonej stronie
- Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
- Cookie uruchamia konkretne reklamy
- Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu na naszej stronie
Pamiętaj, że zawsze warto wspomóc swoje działania pozycjonowaniem!
Jakie są różnice między kampaniami reklamowymi, a pozycjonowaniem?
Obejrzyj poniższy film.
Nasze kompetencje:
Planowane efekty działania kampanii osiągamy dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii na bazie analityki, którą podpinamy w celu badania efektów i optymalizacji, aby obniżyć koszta kampanii mając tymczasem lepsze efekty. Doświadczenie z kampaniami posiadamy także ze swoich własnych rozwiązań, sklepów i portali, więc jest to bardzo dobrze znane nam zagadnienie.
Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!
Mamy dla Ciebie darmowy film szkoleniowy: 50 sposobów na promocję firmy.
50 sposobów na promocję firmy
Dla osób, które prowadzą biznes w Radzionków – mamy korzystne warunki współpracy.
Zapytaj nas o szczegóły.
Z nami zwiększysz swoje zasięgi i zdobędziesz masę klientów!