Kampanie Google Ads Rejon placu Grunwaldzkiego
Proponujemy kampanie Google Ads dla odbiorców z miasta Rejon placu Grunwaldzkiego. Planujesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi produktami i usługami – wciśnij przycisk „Darmowa Wycena”, a otrzymasz wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego sklepu.
Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do wyszukiwania interesujących produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo łatwo i szybko do nich dotrzeć i dzięki analityce Google Analitycs możemy przeanalizować naszą grupę docelową oraz efektywności kampanii.
Rejon placu Grunwaldzkiego – specjalna oferta dla twojego miasta z prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.
Google Ads znane też pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym trafić ze swoją ofertą do sporej ilości klientów w szybkim czasie i dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby dawała największe korzyści przy najmniejszym wkładzie finansowym. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować konkretne cele, takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy zwiększenie liczby klientów, a cele te możemy realizować z pomocą różnych kampanii takich jak np. zwykłe kampanie w wyszukiwarce i bardziej zaawansowane displayowe, czy nawet inteligentne kampanie zakupowe.
Przewagą reklam Google Ads nad tradycyjną metodą promocji jest jej rozbudowana konfiguracja, a także możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W przypadku tradycyjnych form jak praca, czy telewizja lub ulotki mamy do dyspozycji ograniczony zakres danych analitycznych na temat ich skuteczności. Możliwości skonfigurowania takiej standardowej promocji i wycelowania w konkretną grupę odbiorców także nie są imponujące.
Z drugiej strony w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo dokładnie chcemy kierować nasze reklamy, a nawet możemy zdecydować o jakiej godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować promocje do właścicieli nowych firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy wydają określoną kwotę środków na eksploatację swojej floty i wyświetlić im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej promocji nie oferuje takich możliwości definiowania grupy docelowej.
Kampanie produktowe – najnowszy wymiar skutecznej reklamy.
Kampanie produktowe są specyficzną kampanią reklamową nastawioną na sprzedaż produktów w sklepach internetowych. Pokazują one najważniejsze informacje o produkcie takie jak nazwa, czy cena, i przekierowują bezpośrednio na sklepową kartę zakupu, gdzie można dokonać transakcji.
Po uruchomieniu kampanii w Google Ads, promowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Produkty są konkretnie dopasowane pod zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka strojów sportowych i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie oraz będzie uruchomiona w twoim sklepie kampania produktowa, to Twój produkt pojawi się nad listą wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego produktu, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może sfinalizować zakup. Jest to bardzo prosta i niezwykle skuteczna metoda reklamy.
Kampanie produktowe to rodzaj promocji, polecany każdemu sklepowi online i każdej firmie e-commerce niezależnie o jakiej branży mowa. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od artykułów spożywczych po gadżety elektroniczne. Nie ma znaczenia, co sprzedajesz w swoim sklepie. Mogą to być ubrania, elektronika, czy nawet systemy ogrzewania – jeśli znajdują się w sklepie online, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie podkręcić sprzedaż każdego asortymentu.
Zobacz, jakie kampanie możemy przeprowadzić dla Twojej firmy!
1. Kampanie w wyszukiwarce Google
Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego?
W dobie aktualnego Internetu ciężkojest być na szczycie listy wyszukiwania w Google, jednak gdy poprawnie skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe działanie SEO, ponieważ efekty widać niemal natychmiast.
Gdzie wyświetlają się reklamy w wyszukiwarce?
- Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- U partnerów w sieci wyszukiwania Google
- Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
Wyświetlanie nad wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce to jest coś, czego pragnie każda firma. Tym bardziej że typowy użytkownik ogląda niemal, że tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania!
Które rodzaje reklam mogę wyświetlić w wynikach wyszukiwania?
- Reklamy Produktowe – znana karuzela produktów nad wynikami wyszukiwania
- Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej spotykany typ reklamy. Ten rodzaj reklam ma dopisane „Reklama”, „Reklamy”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnerów
- Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnerów Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
2. Kampanie Produktowe
Najlepszy rodzaj kampanii dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować produkty, dostarczając użytkownikom szczegółowych informacji. Jeśli posiadasz swój sklep, to dzięki tego rodzaju kampanii możesz promować swoje produkty. Pozwoli Ci ona na dotarcie do dziesiątek tysięcy nowych klientów.
Zalety Kampanii Produktowej:
- Większy zasięg Twojej oferty w Internecie
- Lepiej dopasowani odbiorcy kampanii
- Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
- Rozszerzona analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlania reklam
- Większa skuteczność sprzedaży
- Łatwe ustalenie kosztów!
3. Kampanie typu Performance
Nowy rodzaj kampanii, służąca do realizacji wybranych przez nas celów. Umożliwiają one efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów Google Ads w ramach jednej kampanii. Uruchamiając kampanię typu performance docieramy do większej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w wyszukiwarce, karuzeli produktowej, sieci partnerskiej Google, YouTube, a nawet Gmail.
Kampanie Performance pomagają znacznie zwiększyć wynik konwersji oraz zapewniają wzrost wartości konwersji. Pomocne mogą okazać się też technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.
Dlaczego warto wybrać kampanie Performance?
- Szczegółowe statystyki pomagające w analizie skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
- Zwiększenie liczby klientów dokonujących konwersji
- Zwiększenie wartości współczynnika konwersji oraz z czasem zwiększenie wartości koszyka
4. Kampanie Display
Dlaczego wybrać kampanię typu Display?
- Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
- Wygodne metody rozliczeniowe – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
- Zwiększa świadomość oraz buduje wizerunek firmy wśród użytkownikóww sieci
Dlaczego potrzebujesz Kampanii Display?
Promocje tego typu są jednym z najstarszych i najbardziej dopracowanych rozwiązań, które silnie wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Poprawnie skonfigurowana i poprowadzona kampania może przynieść niesamowite efekty.
5. Kampanie Video
Rodzaj kampanii, który powinien być kojarzony z reklamami na portalu YouTube, ale nie tylko.
Pozwalają wyświetlać reklamy video na filmach i w aplikacjach w sieci partnerów Google.
Zalety Kampanii Video:
- Możemy wybrać konkretne grupy docelowe i skierować reklamę na konkretnych odbiorców
- Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
- Mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż oraz mają one spory wpływ na odbiorców, czy też zwiększają one natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
Jakie są rodzaje Kampanii Video?
- Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
- Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
- Bumpery reklamowe
- Reklamy wideo In-Feed
- Reklamy Out-Stream
Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.
6. Remarketing
Rodzaje remarketingu:
- Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki internauta sprawdzał w naszym sklepie.
- Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym i nie ma tu znaczenie miejsce witryny, które było odwiedzane przez użytkownika
Remarketing – jak działa?
- Klient odwiedza naszą stronę
- Strona/Google umieszcza cookies w przeglądarce użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
- Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
- Cookie uruchamia reklamy
- Klient, widzi reklamą i dokonuje zakupu w naszym sklepie
Pamiętaj, każde działanie możemy wspomóc również pozycjonowaniem!
Jakie są różnice między kampaniami reklamowymi, a pozycjonowaniem?
Sprawdź poniższy film.
Nasze kompetencje:
Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google!
Status partnera Google Ads jest potwierdzeniem, że nasza agencja maksymalizuje sukces kampanii swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami, a także ma certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads.
Najlepsze efekty działania kampanii osiągane są dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii na bazie analityki, którą podpinamy w celu badania efektów i optymalizacji, aby kampania mogła działać jeszcze lepiej i przynosić jeszcze większe korzyści. Doświadczenie z kampaniami posiadamy także ze swoich własnych rozwiązań, sklepów i portali, więc znamy zagadnienie z każdej strony.
Skontaktuj się z nami i zacznijmy współpracę!
Na koniec mamy dla Ciebie darmowy film szkoleniowy: 50 sposobów na promocję firmy.
50 sposobów na promocję firmy
Dla osób, które prowadzą biznes w Rejon placu Grunwaldzkiego – mamy korzystne warunki współpracy.
Zapytaj nas o szczegóły.
Z nami zwiększysz swoje zasięgi i zdobędziesz więcej klientów!