Kampanie Google Ads Skarżysko-Kamienna
Zalecamy kampanie Google Ads dla usługobiorców z miasta Skarżysko-Kamienna. Pragniesz być wysoko w wyszukiwarce ze swoimi towarami albo usługami – poproś nas o darmową wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego biznesu.
Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do szukania interesujących produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo łatwo i szybko do nich dotrzeć i dzięki Google Analitycs możliwe jest dokładne przeanalizowanie grupy docelowej oraz efektywności kampanii.
Skarżysko-Kamienna – specjalna oferta prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.
Google Ads znane też pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym dotrzeć z ofertą do ogromnej ilości klientów w krótszym czasie i dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby zapewniała maksymalne korzyści przy minimalnym wkładzie finansowym. Dzięki kampaniom Google Ads możemy wykonywać konkretne cele, takie jak zwiększenie odwiedzalności strony, czy zwiększenie liczby klientów, a cele te możemy osiągać z pomocą różnego rodzaju kampanii np. zwykłe kampanie w wyszukiwarce oraz bardziej zaawansowane displayowe, czy nawet inteligentne kampanie zakupowe.
Przewagą kampanii Google Ads nad standardową metodą kampanii jest jej wysoka możliwość konfiguracji i możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W przypadku tradycyjnych form jak ulotki, czy telewizja lub prasa mamy do dyspozycji ograniczony zbiór danych analitycznych na temat ich skuteczności. Opcji skonfigurowania takiej tradycyjnej promocji i wycelowania w odpowiednią grupę odbiorców również nie są imponujące.
Z drugiej strony w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do jakiego grona ludzi ma trafić nasza reklama, a nawet możemy zdecydować o której godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować kampanię do właścicieli nowych firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy wydają określoną kwotę środków na eksploatację swojej floty i wyświetlić im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma tradycyjnej kampanii nie oferuje takiej możliwości definiowania grupy docelowej.
Kampanie produktowe – najnowszy wymiar skutecznej reklamy.
Kampanie produktowe są specyficzną formą reklam nastawioną na sprzedaż produktów w sklepach online. Przedstawiają one najważniejsze informacje o produkcie takie jak nazwa, czy cena, i przekierowują bezpośrednio na produkt na Twojej stronie, gdzie można zakupić produkt.
Po uruchomieniu kampanii zakupowej Google, reklamowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Towary są konkretnie dopasowane pod zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka strojów sportowych i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz taki produkt w swojej ofercie oraz będzie uruchomiona w twoim sklepie kampania produktowa, to Twój produkt pojawi się na liście wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego towaru, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może zakupić produkt. Jest to bardzo prosta i niezwykle efektywna metoda.
Kampanie produktowe to rodzaj reklamy, polecany dla każdego sklepu internetowego i każdej firmie e-commerce niezależnie o jakiej branży mowa. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem. Nie ma znaczenia, jaki towar posiadasz. Mogą to być skarpetki, kubki czy nawet laptopy – jeżeli znajdują się w sklepie online, to dzięki kampaniom produktowym możemy skutecznie napędzić sprzedaż każdego asortymentu.

Sprawdź, jakie kampanie możemy przeprowadzić dla Twojej firmy!
1. Kampanie w wyszukiwarce Google
Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego warto?
W dobie teraźniejszego szybkiego rozwoju Internetu trudnojest być 1 w wynikach wyszukiwania w Google, jednak gdy poprawnie skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, tak bardzo martwić się o długotrwałe działanie SEO, ponieważ efekty widać niemal od razu.
Gdzie mogą wyświetlać się reklamy w Google?
- Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- U partnerów w sieci wyszukiwania Google
Wyświetlanie powyżej wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google to jest coś, przyda się Twojej firmie. Tym bardziej że typowy użytkownik sprawdza niemal, że tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania!
Typy reklam:
- Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej używany rodzaj reklam. Ten rodzaj reklam ma dopisane „Reklama”, „Reklamy”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnera
- Reklamy Produktowe – dobrze znana karuzela produktów nad organicznymi wynikami wyszukiwania
- Reklamy graficzne oraz wideo, które mogą wyświetlać się u partnera Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.

2. Kampanie Produktowe
Idealny rodzaj kampanii dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować towary, dostarczając klientom szczegółowych informacji. Jeśli masz swój sklep, to dzięki tego rodzaju kampanii możesz promować swoje produkty. Pozwoli Ci ona na dotarcie do dziesiątek tysięcy nowych klientów.
Jakie są zalety Kampanii Produktowej?
- Większy zasięg Twojej oferty w sieci
- Dobrze dopasowani odbiorcy kampanii
- Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
- Rozszerzona analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlania reklam
- Większa skuteczność sprzedaży
- Łatwe ustalenie kosztów!
3. Kampanie typu Performance
Nowy rodzaj kampanii, która służy do realizacji określonych celów. Umożliwiają one reklamodawcom na efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych w ramach jednej kampanii. Uruchamiając kampanię typu performance docieramy do dużej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w YouTube, Google oraz Gmail.
Kampanie Performance pomagają znacznie zwiększyć wynik konwersji oraz zapewniają wzrost wartości konwersji. Pomocne mogą okazać się też technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.
Warto wybrać kampanie Performance, ponieważ:
- Wzrost liczby klientów dokonujących konwersji
- Zwiększenie wartości współczynnika konwersji, a także zwiększenie wartości koszyka
- Rozbudowane statystyki pomagające w analizie skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
4. Kampanie Display
Dlaczego wybrać kampanię typu Display?
- Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
- Wygodne metody rozliczeniowe – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
- Buduje wizerunek oraz zwiększa świadomość firmy wśród użytkownikóww sieci
Zalety Kampanii Display:
Promocje tego typu są jednym z najstarszych i najbardziej dopracowanych rozwiązań, które znacznie wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Odpowiednio skonfigurowana i poprowadzona kampania może przynieść niesamowite efekty.
5. Kampanie Video
Kampania, która jest od razu kojarzona z YouTube, jednak to nie wszystko
Pozwalają wyświetlać reklamy video na filmach i w aplikacjach w sieci partnerów Google.
Dlaczego warto stworzyć Kampanie Video?
- Mają one spory wpływ na odbiorców i mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż czy też natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
- Możemy dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na konkretnych odbiorców
- Mają bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
Jakie są rodzaje Kampanii Video?
- Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
- Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
- Bumpery reklamowe
- Reklamy wideo In-Feed
- Reklamy Out-Stream
Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.
6. Remarketing
Wyróżnia się 2 rodzaje remarketingu:
- Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym i nie ma tu znaczenie miejsce witryny, które było odwiedzane przez internautę
- Dynamiczny – ten rodzaj polega na reklamowaniu konkretnych produktów lub produktu, który klient zobaczył na stronie w celu sfinalizowania transakcji.

Remarketing – jak działa?
- Użytkownik wchodzi na stronę
- Google/strona umieszcza cookies w przeglądarce użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
- Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
- Plik cookie uruchamia reklamy
- Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu na naszym portalu
Pamiętaj, że zawsze warto wspomóc swoje działania pozycjonowaniem!
Jakie są różnice między pozycjonowaniem, a kampaniami reklamowymi?
Obejrzyj poniższy film.
Nasze kompetencje:
Oczekiwane wyniki działania kampanii osiągamy dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii na bazie analityki, którą podpinamy w celu badania efektów i optymalizacji, aby obniżyć koszty promocji mając tymczasem lepsze wyniki. Doświadczenie z kampaniami posiadamy także ze swoich własnych stron internetowych i sklepów, więc jest to bardzo dobrze znane nam zagadnienie.
Skontaktuj się z nami i zacznijmy współpracę!
Mamy dla Ciebie darmowy film szkoleniowy: 50 sposobów na promocję firmy.
50 sposobów na promocję firmy
Dla osób, które prowadzą biznes w Skarżysko-Kamienna – mamy korzystne warunki współpracy.
Zapytaj nas o szczegóły.
Z nami zwiększysz swoje zasięgi i zdobędziesz więcej klientów!