Kampanie Google Ads Śmigiel
Proponujemy kampanie Google Ads dla konsumentów z miasta Śmigiel. Chcesz być wysoko w wyszukiwarce ze swoimi produktami i usługami – poproś nas o darmową wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego biznesu.
Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do wyszukiwania interesujących produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo szybki sposób do nich dotrzeć, a dzięki analityce Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej i efektywności kampanii.
Śmigiel – specjalna oferta dla twojego miasta z prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.
Google AdWords, bo tak niegdyś nazywały się kampanie reklamowe Google Ads, są narzędziem pozwalającym dotrzeć ze swoją ofertą do sporej ilości klientów w krótszym czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby przynosiła lepsze korzyści przy minimalnym nakładzie finansowym. Z wykorzystaniem Google Ads możemy realizować konkretne cele, takie jak zwiększenie ilości użytkowników na stronie, czy docieranie do nowych klientów, a cele te możemy realizować z pomocą różnych kampanii takich jak np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe i znacznie bardziej zaawansowane displayowe albo nawet inteligentne kampanie zakupowe.
Przewagą kampanii Google Ads nad standardową formą promocji jest jej obszerna możliwość konfiguracji, a także możliwość dokładnego zmierzenia efektów. W wypadku standardowych form jak ulotki, czy telewizja lub prasa mamy do dyspozycji ograniczony zbiór danych analitycznych na temat ich skuteczności. Możliwości skonfigurowania takiej tradycyjnej reklamy i wycelowania w konkretną grupę odbiorców także nie są imponujące.
Mówi się, że w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo dokładnie chcemy kierować nasze reklamy, a nawet możemy zdecydować o której godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować reklamy do właścicieli dopiero rozwijających się firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy wydają określoną kwotę środków na eksploatację swojej floty i wyświetlić im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej kampanii nie oferuje takich możliwości definiowania grupy docelowej.
Kampanie produktowe – nowy wymiar skutecznej reklamy.
Kampanie produktowe są specyficzną formą reklam nastawioną na sprzedaż produktów w sklepach online. Wyświetlają one najważniejsze informacje o produkcie takie jak nazwa, czy cena, i prowadzą bezpośrednio na produkt na Twojej stronie, gdzie można dokonać transakcji.
Po uruchomieniu kampanii w Google Ads, promowane produkty pojawiają się nad listą wyników wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Towary są konkretnie dopasowane względem zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka dysków przenośnych i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie oraz będzie uruchomiona w twoim sklepie kampania produktowa, to Twój produkt pojawi się na liście wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego towaru, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może sfinalizować zakup. Prosta i niezwykle skuteczna metoda.
Kampanie produktowe to rodzaj reklamy, polecany każdemu sklepowi online i biznesom e-commerce niezależnie o jakiej branży mowa. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od artykułów spożywczych po gadżety elektroniczne. Nie ma znaczenia, co sprzedajesz w swoim sklepie. Mogą to być gadżety, skarpetki czy nawet artykuły BHP – jeśli znajdują się w sklepie internetowym, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie podkręcić sprzedaż każdego asortymentu.

Jakie rodzaje kampanii oferujemy?
1. Kampanie w wyszukiwarce Google
Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego?
W dobie dzisiejszego szybkiego rozwoju Internetu trudnojest być pierwszym na liście wyszukiwania w Google, jednak gdy skonfiguruje się kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe i kosztowne działanie SEO, ponieważ efekty widać niemal od razu.
Gdzie mogą wyświetlać się reklamy w Google?
- Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- U partnerów w sieci wyszukiwania Google
Wyświetlanie ponad wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce to jest coś, co przyda się każdej firmie. Tym bardziej że typowy internauta sprawdza niemal, że tylko 2 pierwsze strony wyników wyszukiwania!
Które rodzaje reklam mogę wyświetlić w wynikach wyszukiwania?
- Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnerów Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
- Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej używany typ reklamy. Ten rodzaj reklam ma dopisane „Reklama”, „Reklamy”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnerów
- Reklamy Produktowe – dobrze znana karuzela produktów nad organicznymi wynikami wyszukiwania

2. Kampanie Produktowe
Najlepszy rodzaj kampanii dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować towary, dostarczając internautom szczegółowych informacji. Jeśli masz swój sklep, to dzięki tego typu kampanii możesz promować swoją ofertę internetową. Pozwoli Ci ona na dotarcie do tysięcy nowych klientów.
Jakie są zalety Kampanii Produktowej?
- Większy zasięg Twojej oferty w Internecie
- Lepiej dopasowani potencjalni klienci
- Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
- Zaawansowana analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlanych reklam
- Większa skuteczność sprzedaży
- Łatwe ustalenie kosztów!
3. Kampanie typu Performance
Jest to nowy rodzaj kampanii, która służy do realizacji konkretnych celów. Umożliwiają one reklamodawcom na efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych w ramach jednej kampanii. Wraz z kampanią typu performance docieramy do dużej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w YouTube, Google oraz Gmail.
Znaczy wzrost wyniku konwersji jest czymś, co z łatwością można osiągnąć dzięki Kampanii Performance. Pomocne będą również technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.
Warto wybrać kampanie Performance, ponieważ:
- Rozbudowane statystyki pomagające w analizie skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
- Zwiększenie wartości współczynnika konwersji, a także zwiększenie wartości koszyka
- Wzrost liczby klientów dokonujących konwersji
4. Kampanie Display
Dlaczego wybrać kampanię typu Display?
- Wygodne rozliczanie płatności – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
- Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
- Zwiększa świadomość oraz buduje wizerunek firmy wśród użytkowników
Dlaczego Kampania typu Display?
Kampanie tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które znacząco wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Odpowiednio skonfigurowana i poprowadzona kampania może przynieść niesamowite efekty.
5. Kampanie Video
Czym tak właściwie jest kampania Video? Gdzie można wyświetlić tego typu reklamę?
Pozwalają wyświetlać reklamy video na filmach i w aplikacjach w sieci partnerów Google.
Dlaczego warto stworzyć Kampanie Video?
- Mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż oraz mają one spory wpływ na odbiorców, czy też zwiększają one natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
- Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
- Można dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na odpowiednich użytkowników
Jak działają Kampanie Video?
- Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
- Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
- Bumpery reklamowe
- Reklamy wideo In-Feed
- Reklamy Out-Stream
Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.
6. Remarketing
Są 2 rodzaje remarketingu:
- Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki internauta sprawdzał w naszym sklepie.
- Statyczny – rodzaj, który opiera się o jeden przekaz reklamowy i nie ma tu znaczenie miejsce witryny, które było odwiedzane przez użytkownika

Remarketing – jak funkcjonuje?
- Klient odwiedza naszą stronę
- Strona/Google umieszcza cookies na urządzeniu użytkownika z informacją o odwiedzonej stronie
- Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
- Cookie uruchamia wyświetlanie reklam
- Klient, widzi reklamą i dokonuje zakupu w naszym sklepie
Pamiętaj, każde działanie możemy wspomóc również pozycjonowaniem!
Czym różni się prowadzenie kampanii reklamowych od pozycjonowania?
Obejrzyj poniższy film.
Nasze kompetencje:
Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google!
Status partnera Google Ads jest potwierdzeniem, że nasza agencja w skuteczny sposób prowadzi kampanie swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami.
Posiadamy również certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads!
Oczekiwane wyniki działania kampanii osiągane są dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii na bazie analityki, którą podpinamy w celu badania efektów i optymalizacji, aby obniżyć koszta promocji mając tymczasem lepsze efekty. Doświadczenie z kampaniami posiadamy także ze swoich własnych rozwiązań, sklepów i portali, więc jest to bardzo dobrze znane nam zagadnienie.
Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!
Na koniec mamy dla Ciebie darmowy film szkoleniowy: 50 sposobów na promocję firmy.
50 sposobów na promocję firmy
Dla osób, które prowadzą biznes w Śmigiel – mamy korzystne warunki współpracy.
Zapytaj nas o szczegóły.
Z nami zwiększysz swój zasięg i zdobędziesz masę klientów!