Kampanie Google Ads Strzyżów
Zalecamy kampanie Google Ads dla usługobiorców z miasta Strzyżów. Planujesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi towarami bądź usługami – wciśnij przycisk „Darmowa Wycena”, a otrzymasz wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego sklepu.
Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do wyszukiwania interesujących produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można do nich dotrzeć w sposób szybki i skuteczny i dzięki Google Analitycs możemy przeanalizować naszą grupę docelową oraz efektywności kampanii.
Strzyżów – specjalna oferta prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.
Google AdWords, bo tak niegdyś nazywały się kampanie reklamowe Google Ads, są narzędziem pozwalającym trafić ze swoją ofertą do dużej ilości klientów w krótkim czasie i dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby zapewniała maksymalne korzyści przy minimalnym wkładzie finansowym. Za pomocą kampanii Google Ads możemy wykonywać określone cele, takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy dotarcie do potencjalnych klientów, a cele te możemy realizować z pomocą zróżnicowanych kampanii takich jak np. zwykłe kampanie w wyszukiwarce i bardziej zaawansowane displayowe, czy nawet inteligentne kampanie zakupowe.
Przewagą kampanii Google Ads nad tradycyjną formą kampanii jest jej rozbudowana konfiguracja i możliwość dokładnego zmierzenia efektów. W wypadku tradycyjnych metod jak praca, czy telewizja lub ulotki mamy do dyspozycji ograniczony zakres danych analitycznych na temat ich skuteczności. Opcji skonfigurowania takiej tradycyjnej reklamy i wycelowania w grupę odbiorców także nie są imponujące.
Z innej strony w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo dokładnie chcemy kierować nasze reklamy lub nawet o jakiej godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować kampanię do właścicieli nowych firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej reklamy nie oferuje takiej możliwości definiowania grupy docelowej.
Kampanie produktowe – najnowszy wymiar skutecznej reklamy.
Kampanie produktowe są specyficzną kampanią reklamową nastawioną na sprzedaż produktów w sklepach online. Przedstawiają one najważniejsze informacje o produkcie takie jak cena czy nazwa, i prowadzą bezpośrednio na sklepową kartę zakupu, gdzie można zakupić produkt.
Po uruchomieniu kampanii w Google Ads, reklamowane produkty pojawiają się nad listą wyników wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Towary są konkretnie dopasowane do zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka narzędzi ogrodniczych i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie i będziesz prowadził kampanię produktową, to Twój produkt pojawi się na liście wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego produktu, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może dokonać transakcji. Jest to bardzo prosta i niezwykle skuteczna metoda.
Kampanie produktowe to rodzaj promocji, który szczególnie polecamy wszelkim sklepom internetowym i każdej firmie e-commerce niezależnie od branży. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od artykułów budowlanych po elektronikę. Nie ma znaczenia, jaki towar posiadasz. Mogą to być ubrania, elektronika, czy nawet systemy ogrzewania – jeśli znajdują się w sklepie internetowym, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie napędzić sprzedaż każdego asortymentu.
Zobacz, jaki rodzaj kampanii możemy dla Ciebie zrobić!
1. Kampanie w wyszukiwarce Google
Kampania w wyszukiwarce Google? Czy warto?
W dobie teraźniejszego Internetu trudnojest być 1 na liście wyszukiwania w Google, jednak gdy skonfiguruje się kampanie wyszukiwarkową nie musimy, tak bardzo martwić się o długotrwałe i kosztowne działanie SEO, ponieważ efekty widać od razu.
Gdzie wyświetlają się reklamy w wyszukiwarce?
- Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- U partnerów w sieci wyszukiwania Google
- Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
Wyświetlanie powyżej wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google to jest coś, co przyda się każdej firmie. Tym bardziej że większość internautów ogląda niemal, że tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania!
Rodzaje reklam:
- Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej używany typ reklamy. Ten typ reklamy ma dopisane „Reklama”, „Reklamy”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnera
- Reklamy Produktowe – bardzo dobrze znana karuzela produktów nad wynikami wyszukiwania
- Reklamy graficzne oraz wideo, które mogą wyświetlać się u partnerów Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
2. Kampanie Produktowe
Najlepszy rodzaj kampanii dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować towary, dostarczając użytkownikom szczegółowych informacji. Jeśli masz swój sklep, to dzięki tej kampanii możesz promować swoje produktyw internecie. Pozwoli Ci ona na dotarcie do setek tysięcy nowych klientów.
Jakie są zalety Kampanii Produktowej?
- Wzrost zasięgu Twojej oferty w sieci
- Lepiej dopasowani odbiorcy kampanii
- Bardzo łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
- Zaawansowana analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlania reklam
- Większa skuteczność sprzedaży
- Łatwe ustalenie kosztów!
3. Kampanie typu Performance
Jest to nowy rodzaj kampanii, służąca do realizacji określonych celów. Umożliwiają one reklamodawcom na efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych w ramach jednej kampanii. Uruchamiając kampanię typu performance docieramy do większej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w YouTube, Google oraz Gmail.
Kampanie Performance pomagają znacznie zwiększyć wynik konwersji oraz zapewniają wzrost wartości konwersji. Pomocne są również technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.
Zalety kampanii Performance:
- Rozbudowane statystyki pomagające w analizowaniu skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
- Wzrost wartości współczynnika konwersji, a także zwiększenie wartości koszyka
- Zwiększenie liczby klientów dokonujących konwersji
4. Kampanie Display
Dlaczego wybrać kampanię typu Display?
- Wygodne rozliczanie płatności – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
- Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
- Zwiększa świadomość oraz buduje wizerunek firmy wśród użytkownikóww sieci
Zalety Kampanii typu Display:
Promocje tego typu są jednym z najstarszych i najbardziej dopracowanych rozwiązań, które znacząco wpływają na sprzedaż oraz wizerunek firmy. Dobrze poprowadzona i skonfigurowana kampania może przynieść bardzo dobre efekty.
5. Kampanie Video
Kampania, która jest od razu kojarzona z YouTube, jednak to nie wszystko
Pozwalają wyświetlać reklamy video na filmach i w aplikacjach w sieci partnerów Google.
Dlaczego warto stworzyć Kampanie Video?
- Mają one spory wpływ na odbiorców i mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż czy też natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
- Mają bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
- Możemy dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na odpowiednich użytkowników
Jak działają Kampanie Video?
- Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
- Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
- Bumpery reklamowe
- Reklamy wideo In-Feed
- Reklamy Out-Stream
Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.
6. Remarketing
Rodzaje remarketingu:
- Dynamiczny – ten rodzaj polega na reklamowaniu konkretnych produktów lub produktu, który klient zobaczył na stronie w celu sfinalizowania transakcji.
- Statyczny – rodzaj, który opiera się o jeden przekaz reklamowy, niezależnie od miejsca witryny, które było odwiedzane przez użytkownika
Remarketing – jak funkcjonuje?
- Klient odwiedza naszą stronę
- Google/strona umieszcza plik cookie na urządzeniu użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
- Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
- Plik cookie uruchamia reklamy
- Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu na naszej stronie
Pamiętaj, że zawsze warto wspomóc swoje działania pozycjonowaniem!
Jakie są różnice między pozycjonowaniem, a kampaniami reklamowymi?
Obejrzyj poniższy film.
Nasze kompetencje:
Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google!
Status partnera Google Ads jest potwierdzeniem, że nasza agencja w skuteczny sposób prowadzi kampanie swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami.
Posiadamy również certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads!
Oczekiwane efekty działania kampanii osiągane są dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii, a także analityki, którą podpinamy w celu badania wyników i optymalizacji, aby kampania mogła działać jeszcze lepiej i przynosić jeszcze większe korzyści. Doświadczenie z kampaniami posiadamy także ze swoich własnych stron internetowych i sklepów, więc jest to bardzo dobrze znane nam zagadnienie.
Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!
Mamy dla Ciebie darmowe szkolenie: 50 sposobów na promocję firmy.
50 sposobów na promocję firmy
Dla osób, które prowadzą biznes w Strzyżów – mamy korzystne warunki współpracy.
Zapytaj nas o szczegóły.
Z nami zwiększysz swój zasięg i zdobędziesz masę klientów!