Kampanie Google Ads Swarzędz
Doradzamy kampanie Google Ads dla klientów spośród miasta Swarzędz. Chcesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi produktami albo usługami – wciśnij przycisk „Darmowa Wycena”, a otrzymasz wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego sklepu.
Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do poszukiwania interesujących produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można do nich dotrzeć w sposób szybki i skuteczny i dzięki Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej oraz efektywności kampanii.
Swarzędz – specjalna oferta prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.
Kampanie reklamowe Google Ads, dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym trafić z własną ofertą do dużej ilości klientów w szybkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby przynosiła największe korzyści przy najmniejszym nakładzie finansowym. Za pomocą kampanii Google Ads możemy realizować określone cele, takie jak zwiększenie ilości użytkowników na stronie, czy dojście do potencjalnych klientów, a cele te możemy osiągać z pomocą różnych kampanii takich jak np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe i dużo bardziej zaawansowane displayowe albo nawet inteligentne kampanie zakupowe.
Przewagą reklam Google Ads nad tradycyjną formą reklamy jest jej rozbudowana konfiguracja oraz możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W przypadku tradycyjnych metod jak praca, czy ulotki lub telewizja mamy do dyspozycji ograniczony zakres danych statystycznych na temat ich skuteczności. Możliwości skonfigurowania takiej tradycyjnej kampanii i wycelowania w grupę odbiorców również nie są imponujące.
W kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo trafią nasze reklamy lub nawet możemy zdecydować o której godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować promocje do właścicieli małych i średnich firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma tradycyjnej promocji nie oferuje takiej możliwości definiowania grupy docelowej.
Kampanie produktowe – najnowszy wymiar skutecznej reklamy.
Kampanie produktowe są specyficzną kampanią reklamową nastawioną na sprzedaż produktów w sklepach internetowych. Pokazują one najważniejsze informacje o produkcie takie jak cena czy nazwa, i przekierowują bezpośrednio na produkt na Twojej stronie, gdzie można sfinalizować zakup.
Po uruchomieniu kampanii kampanii produktowej, promowane produkty pojawiają się nad listą wyników wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Towary są konkretnie dopasowane względem zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka strojów sportowych i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie oraz wykupisz u nas kampanię produktową, to Twój produkt pojawi się nad listą wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego produktu, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może sfinalizować zakup. Jest to bardzo prosta i niezwykle efektywna metoda.
Kampanie produktowe to rodzaj reklamy, który szczególnie polecamy wszelkim sklepom internetowym i biznesom e-commerce niezależnie o jakiej branży mowa. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od produktów elektronicznych po artykuły budowlane. Nie ma znaczenia, co sprzedajesz w swoim sklepie. Mogą to być komputery, ubrania czy nawet kubki – jeśli znajdują się w sklepie online, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie zwiększyć sprzedaż każdego asortymentu.

Sprawdź, jakie kampanie możemy dla Ciebie zrobić!
1. Kampanie w wyszukiwarce Google
Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego?
W dobie dzisiejszego Internetu trudnojest być 1 na liście wyszukiwania w Google, jednak gdy poprawnie skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe działanie SEO, ponieważ efekty widać niemal od razu.
Gdzie wyświetlają się reklamy w Google?
- Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- U partnerów w sieci wyszukiwania Google
- Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
Wyświetlanie powyżej wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce to jest coś, co przyda się każdej firmie. Tym bardziej że typowy użytkownik ogląda niemal, że tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania!
Które rodzaje reklam mogę wyświetlić w wynikach wyszukiwania?
- Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej spotykany rodzaj reklam. Ten typ reklamy ma dopisane „Reklama”, „Reklamy”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnera
- Reklamy Produktowe – znana nam karuzela produktów nad wynikami wyszukiwania
- Reklamy graficzne oraz wideo, które mogą wyświetlać się u partnera Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.

2. Kampanie Produktowe
Rodzaj kampanii skierowany dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować produkty, dostarczając użytkownikom szczegółowych informacji. Jeśli posiadasz swój sklep, to dzięki tego rodzaju kampanii możesz promować swoje produkty. Pozwoli Ci ona na dotarcie do dziesiątek tysięcy nowych klientów.
Plusy Kampanii Produktowej:
- Większa skuteczność sprzedaży
- Większy zasięg Twojej oferty w Internecie
- Dobrze dopasowani odbiorcy kampanii
- Bardzo łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
- Rozszerzona analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlanych reklam
- Łatwe ustalenie kosztów!
3. Kampanie typu Performance
Nowy rodzaj kampanii, która służy do realizacji wybranych przez nas celów. Umożliwiają one efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych w ramach jednej kampanii. Uruchamiając kampanię typu performance docieramy do większej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w YouTube, Google oraz Gmail.
Kampanie Performance pomagają znacznie zwiększyć wynik konwersji oraz zapewniają wzrost wartości konwersji. Pomocne będą również technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.
Warto wybrać kampanie Performance?
- Zwiększenie wartości współczynnika konwersji oraz z czasem zwiększenie wartości koszyka
- Wzrost liczby klientów dokonujących konwersji
- Rozbudowane statystyki pomagające w analizowaniu skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
4. Kampanie Display
Co sprawi Kampania typu Display?
- Wygodne rozliczanie – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
- Buduje wizerunek oraz zwiększa świadomość firmy wśród użytkownikóww sieci
- Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
Dlaczego Kampania typu Display?
Reklamy tego typu są jednym z najstarszych i najbardziej dopracowanych rozwiązań, które silnie wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Poprawnie skonfigurowana i poprowadzona kampania może przynieść bardzo dobre efekty.
5. Kampanie Video
Czym tak właściwie jest kampania Video? Gdzie można wyświetlić tego typu reklamę?
Pozwalają one wyświetlanie reklam na aplikacjach i filmach sieci partnerów wideo Google.
Zalety tworzenia Kampanii Video:
- Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
- Mają one spory wpływ na odbiorców i mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż czy też natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
- Można wybrać konkretne grupy docelowe i skierować reklamę na odpowiednich użytkowników
Jak Kampanie Video działają?
- Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
- Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
- Bumpery reklamowe
- Reklamy wideo In-Feed
- Reklamy Out-Stream
Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.
6. Remarketing
Rodzaje remarketingu:
- Dynamiczny – ten rodzaj polega na reklamowaniu konkretnych produktów lub produktu, który klient zobaczył na stronie w celu sfinalizowania transakcji.
- Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym i nie ma tu znaczenie miejsce witryny, które było odwiedzane przez użytkownika

Jak działa remarketing?
- Klient odwiedza naszą stronę
- Strona/Google umieszcza cookies na urządzeniu użytkownika z informacją o odwiedzonej stronie
- Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
- Plik cookie uruchamia reklamy
- Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu na naszym sklepie
Pamiętaj, każde działanie możemy wspomóc również pozycjonowaniem!
Jakie są różnice między pozycjonowaniem, a kampaniami reklamowymi?
Obejrzyj poniższy film.
Nasze kompetencje:
Planowane efekty działania kampanii osiągane są dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii, a także analityki, którą podpinamy w celu badania efektów i wprowadzania optymalizacji, aby obniżyć koszty reklam mając tymczasem lepsze wyniki. Doświadczenie z kampaniami posiadamy także ze swoich własnych przedsięwzięć e-commerce, więc znamy zagadnienie z każdej strony.
Skontaktuj się z nami i zacznijmy współpracę!
Mamy dla Ciebie darmowe szkolenie(45 min): 50 sposobów na promocję firmy.
50 sposobów na promocję firmy
Dla osób, które prowadzą biznes w Swarzędz – mamy korzystne warunki współpracy.
Zapytaj nas o szczegóły.
Z nami zwiększysz swój zasięg i zdobędziesz masę klientów!