Kampanie Google Ads Szczawnica
Doradzamy kampanie Google Ads dla klientów z miasta Szczawnica. Chcesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi produktami bądź usługami – poproś nas o darmową wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego biznesu.
Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do szukania interesujących produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można do nich dotrzeć w sposób szybki i skuteczny, a dzięki analityce Google Analitycs możemy przeanalizować naszą grupę docelową oraz efektywności kampanii.
Szczawnica – specjalna oferta dla twojego miasta z prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.
Kampanie reklamowe Google Ads, dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym na dotarcie z ofertą do sporej liczby klientów w szybkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby zapewniała maksymalne korzyści przy małym wkładzie finansowym. Dzięki Google Ads możemy realizować konkretne cele, takie jak zwiększenie ilości użytkowników na stronie, czy zwiększenie liczby klientów, a cele te możemy osiągnąć z pomocą różnych kampanii takich jak np. zwykłe kampanie w wyszukiwarce oraz znacznie bardziej zaawansowane displayowe albo nawet inteligentne kampanie zakupowe.
Przewagą kampanii Google Ads nad standardową formą kampanii jest jej obszerna możliwość konfiguracji oraz możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W wypadku tradycyjnych metod jak ulotki, czy telewizja lub prasa mamy do dyspozycji ograniczony zbiór danych statystycznych na temat ich skuteczności. Opcji skonfigurowania takiej tradycyjnej reklamy i wycelowania w grupę odbiorców także nie są imponujące.
Mówi się, że w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do jakiego grona ludzi ma trafić nasza reklama, a nawet możemy zdecydować o której godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować kampanię do właścicieli nowych firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej kampanii nie oferuje takich możliwości definiowania grupy docelowej.
Kampanie produktowe – najnowszy wymiar skutecznej reklamy.
Kampanie produktowe są specyficzną kampanią reklamową nastawioną typowo na sprzedaż produktów w sklepach internetowych. Przedstawiają one najważniejsze dane o produkcie takie jak cena czy nazwa, i przekierowują bezpośrednio na sklepową kartę zakupu, gdzie można zakupić produkt.
Po uruchomieniu kampanii w Google Ads, reklamowane produkty pojawiają się nad listą wyników wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Towary są konkretnie dopasowane do zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka kart pamięci i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie i będziesz prowadził kampanię produktową, to Twój produkt pojawi się na liście wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego towaru, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może zakupić produkt. Jest to bardzo prosta i niezwykle skuteczna metoda prowadzenia kampanii.
Kampanie produktowe to rodzaj promocji, który szczególnie polecamy wszelkim sklepom internetowym i każdej firmie e-commerce niezależnie o jakiej branży mowa. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od produktów elektronicznych po artykuły budowlane. Nie ma znaczenia, jaki towar posiadasz. Mogą to być ubrania, elektronika, czy nawet systemy ogrzewania – jeśli znajdują się w sklepie internetowym, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie napędzić sprzedaż każdego asortymentu.

Jakie kampanie możemy dla Ciebie zrobić?
1. Kampanie w wyszukiwarce Google
Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego warto?
W dobie aktualnego szybkiego rozwoju Internetu trudnojest trafić na górę listy wyszukiwania w Google, jednak gdy poprawnie skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, tak bardzo martwić się o długotrwałe i skomplikowane działanie SEO, ponieważ efekty widać od razu.
Gdzie wyświetlają się reklamy w wyszukiwarce?
- Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- U partnerów w sieci wyszukiwania Google
- Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
Wyświetlanie nad wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google to jest coś, czego potrzebuje Twoja firma. Tym bardziej że większość użytkowników ogląda niemal, że tylko 2 pierwsze strony wyników wyszukiwania!
Typy reklam:
- Reklamy Produktowe – znana karuzela produktów nad wynikami wyszukiwania
- Reklamy graficzne oraz wideo, które mogą wyświetlać się u partnerów Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
- Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej używany typ reklamy. Ten rodzaj reklam ma dopisane „Reklamy”, „Reklama”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnerów

2. Kampanie Produktowe
Rodzaj kampanii skierowany dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować produkty, dostarczając użytkownikom szczegółowych informacji. Jeśli masz swój sklep online, to dzięki tego typu kampanii możesz promować swoją ofertę internetową. Pozwoli Ci ona na dotarcie do tysięcy nowych klientów.
Jakie są zalety Kampanii Produktowej?
- Wzrost zasięgu Twojej oferty w Internecie
- Dobrze dopasowani odbiorcy kampanii
- Bardzo łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
- Rozszerzona analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlanych reklam
- Większa skuteczność sprzedaży
- Łatwe ustalenie kosztów!
3. Kampanie typu Performance
Nowy rodzaj kampanii, służąca do realizacji konkretnych celów. Umożliwiają one efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych w ramach jednej kampanii. Wraz z kampanią typu performance docieramy do ogromnej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w wyszukiwarce, karuzeli produktowej, sieci partnerskiej Google, YouTube, a nawet Gmail.
Znaczy wzrost wyniku konwersji jest czymś, co z łatwością można osiągnąć dzięki Kampanii Performance. Pomocne mogą okazać się też technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.
Dlaczego warto wybrać kampanie Performance?
- Wzrost wartości współczynnika konwersji, a także zwiększenie wartości koszyka
- Rozbudowane statystyki pomagające w analizowaniu skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
- Wzrost liczby klientów dokonujących konwersji
4. Kampanie Display
Dlaczego wybrać kampanię typu Display?
- Wygodne rozliczanie – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
- Zwiększa świadomość oraz buduje wizerunek firmy wśród użytkownikóww sieci
- Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
Dlaczego Kampania typu Display?
Kampanie tego typu są jednym z najstarszych i najbardziej dopracowanych rozwiązań, które znacząco wpływają na sprzedaż oraz wizerunek firmy. Dobrze poprowadzona i skonfigurowana kampania może przynieść niesamowite efekty.
5. Kampanie Video
Czym tak właściwie jest kampania Video? Gdzie można wyświetlić tego typu reklamę?
Pozwalają wyświetlać reklamy video na filmach i w aplikacjach w sieci partnerów Google.
Zalety Kampanii Video:
- Można dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na konkretnych odbiorców
- Mają one spory wpływ na odbiorców i mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż czy też natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
- Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
Jak działają Kampanie Video?
- Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
- Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
- Bumpery reklamowe
- Reklamy wideo In-Feed
- Reklamy Out-Stream
Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.
6. Remarketing
Wyróżnia się dwa rodzaje remarketingu:
- Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym i nie ma tu znaczenie miejsce witryny, które było odwiedzane przez internautę
- Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki użytkownik sprawdzał w naszym sklepie.

Jak to działa?
- Klient wchodzi na stronę
- Strona/Google umieszcza plik cookie w przeglądarce użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
- Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
- Cookie uruchamia konkretne reklamy
- Klient, widzi reklamą i dokonuje zakupu w naszym sklepie
Pamiętaj, że zawsze warto wspomóc swoje działania pozycjonowaniem!
Jakie są różnice między pozycjonowaniem, a kampaniami reklamowymi?
Sprawdź poniższy film.
Nasze kompetencje:
Planowane wyniki działania kampanii osiągane są dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii, a także analityki, którą podpinamy w celu badania wyników i wprowadzania optymalizacji, aby kampania mogła działać jeszcze lepiej i przynosić jeszcze większe korzyści. Doświadczenie z kampaniami posiadamy także ze swoich własnych rozwiązań, sklepów i portali, więc znamy zagadnienie z każdej strony.
Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!
Na koniec mamy dla Ciebie darmowy film szkoleniowy: 50 sposobów na promocję firmy.
50 sposobów na promocję firmy
Dla osób, które prowadzą biznes w Szczawnica – mamy korzystne warunki współpracy.
Zapytaj nas o szczegóły.
Z nami zwiększysz swoje zasięgi i zdobędziesz więcej klientów!