fbpx

Scharmach.pl

Kampanie Google Ads Szprotawa

Doradzamy kampanie Google Ads dla odbiorców z miasta Szprotawa. Chcesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi towarami albo usługami – poproś nas o darmową wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego biznesu.

Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do szukania interesujących produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo szybki sposób do nich dotrzeć, a dzięki Google Analitycs możemy przeanalizować naszą grupę docelową oraz efektywności kampanii.

Szprotawa – specjalna oferta dla twojego miasta z prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.

Kampanie reklamowe Google Ads, dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym dotrzeć ze swoją ofertą do dużej liczby klientów w krótkim czasie i dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby przynosiła największe korzyści przy najmniejszym nakładzie finansowym. Dzięki Google Ads możemy wykonywać określone cele, takie jak zwiększenie ilości użytkowników na stronie, czy docieranie do nowych klientów, a cele te możemy osiągać z pomocą różnych kampanii np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe oraz dużo bardziej zaawansowane displayowe albo nawet inteligentne kampanie zakupowe.

Przewagą kampanii Google Ads nad tradycyjną metodą kampanii jest jej ogromna możliwość konfiguracji, a także możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W przypadku standardowych form jak praca, czy telewizja lub ulotki mamy do dyspozycji ograniczony zakres danych analitycznych na temat ich skuteczności. Możliwości skonfigurowania takiej tradycyjnej promocji i wycelowania w odpowiednią grupę odbiorców także nie są imponujące. 

Z innej strony w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do jakiego grona ludzi ma trafić nasza reklama, a nawet o jakiej godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować promocje do właścicieli dopiero rozwijających się firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i wyświetlić im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej promocji nie oferuje takich możliwości definiowania grupy docelowej.

Kampanie produktowe – najnowszy wymiar skutecznej reklamy.

Kampanie produktowe są specyficzną kampanią reklamową nastawioną typowo na sprzedaż produktów w sklepach internetowych. Pokazują one najważniejsze informacje o produkcie takie jak nazwa, czy cena, i przekierowują bezpośrednio na sklepową kartę zakupu, gdzie można dokonać transakcji.

Mamy do czynienia z nieustannie zwiększającym się udziałem rynku e-commerce w zakupach konsumenckich i nie tylko. Nie wygląda na to aby ten trend miał ulec zmianie i o ile tradycyjne zakupy prawdopodobnie zostaną z nami to zdecydowanie większy udział będą tworzyły zakupy w sieci. Już teraz mamy do czynienia z naprawdę sporą ilością transakcji zawieranych przez internet, ale żeby mogło dojść do transakcji to kupujący i sprzedawca muszą w jakiś sposób spotkać się w wirtualnej przestrzeni. Istnieją na to różne sposoby,  a jednym z nich są właśnie kampanie zakupowe Google Ads. Cechują się one wysoką skutecznością, a także niskim kosztem pozyskania klienta. Dodatkowo dzięki kampaniom zakupowym konkretnie trafiamy do szerokiego grona potencjalnych klientów.

Po uruchomieniu kampanii zakupowej Google, reklamowane produkty pojawiają się nad listą wyników wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Towary są konkretnie dopasowane względem zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka kluczy nasadowych i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz taki produkt w swojej ofercie oraz wykupisz u nas kampanię produktową, to Twój produkt pojawi się nad listą wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego produktu, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może dokonać zakupu. Jest to bardzo prosta i niezwykle skuteczna metoda reklamy.

Kampanie produktowe to rodzaj reklamy, polecany każdemu sklepowi online i każdej firmie e-commerce niezależnie od branży. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od artykułów budowlanych po elektronikę. Nie ma znaczenia, jaki towar sprzedajesz. Mogą to być skarpetki, kubki czy nawet laptopy – jeśli znajdują się w sklepie internetowym, to dzięki kampaniom produktowym możemy skutecznie podkręcić sprzedaż każdego asortymentu.

1. Kampanie w wyszukiwarce Google

Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego?

W dobie dzisiejszego Internetu ciężkojest być 1 w wynikach wyszukiwania w Google, jednak gdy poprawnie skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe i kosztowne działanie SEO, ponieważ efekty widać niemal natychmiast.

Gdzie wyświetlają się reklamy w Google?
  • Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • U partnerów w sieci wyszukiwania Google
  • Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google

Wyświetlanie powyżej wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google to jest coś, co potrzebuje Twoja firma. Tym bardziej że typowy użytkownik sprawdza niemal, że tylko 2 pierwsze strony wyników wyszukiwania!

Jakie rodzaje reklam mogę wyświetlić w wynikach wyszukiwania?

  • Reklamy Produktowe – bardzo dobrze znana karuzela produktów nad wynikami wyszukiwania
  • Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnerów Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
  • Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej spotykany typ reklamy. Ten typ reklamy ma dopisane „Reklama”, „Reklamy”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnera

2. Kampanie Produktowe

Rodzaj kampanii skierowany dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować produkty, dostarczając użytkownikom szczegółowych informacji. Jeśli masz swój sklep, to dzięki tej kampanii możesz promować swoje produkty. Pozwoli Ci ona na dotarcie do dziesiątek tysięcy nowych klientów.

Grafika z support.google.com/google-ads
Plusy Kampanii Produktowej:
  • Większa skuteczność sprzedaży
  • Większy zasięg Twojej oferty w sieci
  • Dobrze dopasowani odbiorcy kampanii
  • Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
  • Zaawansowana analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlania reklam
  • Łatwe ustalenie kosztów!

3. Kampanie typu Performance

Jest to nowy rodzaj kampanii, służąca do realizacji określonych celów. Umożliwiają one efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych w ramach jednej kampanii. Wraz z kampanią typu performance docieramy do większej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w wyszukiwarce, karuzeli produktowej, sieci partnerskiej Google, YouTube, a nawet Gmail.

Znaczy wzrost wyniku konwersji jest czymś, co z łatwością można osiągnąć dzięki Kampanii Performance. Pomocne mogą okazać się też technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.

Dlaczego warto wybrać kampanie Performance?
  • Wzrost liczby klientów dokonujących konwersji
  • Szczegółowe statystyki pomagające w analizowaniu skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
  • Zwiększenie wartości współczynnika konwersji, a także zwiększenie wartości koszyka

4. Kampanie Display

Reklamy Display są to reklamy w formie różnego rodzaju grafik, które są emitowane na serwisach internetowych. Mogą mieć różne rozmiary i mogą wyświetlać się w różnych miejscach na stronach. Jest to często używany sposób reklamy. Jeżeli Twoim celem jest np. rozpoznawalność w sieci jest to idealny rodzaj kampanii.
Grafika źródło: support.google.com/google-ads
Co sprawi Kampania typu Display?
  • Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
  • Wygodne metody rozliczeniowe – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
  • Buduje wizerunek oraz zwiększa świadomość firmy wśród użytkownikóww sieci
Zalety Kampanii typu Display:

Kampanie tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które znacznie wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Dobrze skonfigurowana i poprowadzona kampania może przynieść bardzo dobre efekty. 

5. Kampanie Video

Rodzaj kampanii, który powinien być kojarzony z reklamami na portalu YouTube, ale nie tylko.

Pozwalają one wyświetlanie reklam na filmach i aplikacjach sieci partnerów wideo Google.

Zalety tworzenia Kampanii Video:
  • Mają one spory wpływ na odbiorców i mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż czy też natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
  • Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
  • Można dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na konkretnych odbiorców
Jakie są rodzaje Kampanii Video?
  • Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
  • Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
  • Bumpery reklamowe
  • Reklamy wideo In-Feed
  • Reklamy Out-Stream
 

Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.

6. Remarketing

Jest to jeden z najskuteczniejszych rodzajów kampanii. Prowadzi się ją w ramach programu reklamowego Google Ads. Remarketing wykorzystywany jest w celu powtórzenia przekazu reklamowego internautom, którzy już odwiedzili stronę. Skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży.
Wyróżnia się 2 rodzaje remarketingu:
  1. Dynamiczny – ten rodzaj polega na reklamowaniu konkretnych produktów lub produktu, który klient zobaczył na stronie w celu sfinalizowania transakcji.
  2. Statyczny – rodzaj, który opiera się o jeden przekaz reklamowy i nie ma tu znaczenie miejsce witryny, które było odwiedzane przez użytkownika
Remarketing – jak funkcjonuje?
  1. Klient wchodzi na stronę
  2. Google/strona umieszcza plik cookie w przeglądarce użytkownika z informacją o odwiedzonej stronie
  3. Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
  4. Cookie uruchamia wyświetlanie reklam
  5. Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu na naszym sklepie
Warto wspomnieć, że remarketing można przenieść na inny kanał reklamowy, m.in. na popularne media społecznościowe typu Facebook czy Instagram, dzięki czemu internauta odwiedzający sklep internetowy i niefinalizujący zakupu może zobaczyć reklamy na portalach społecznościowych, które mają na celu ponowne przeniesienie go na stronę.
Pamiętaj, każde działanie możemy wspomóc również pozycjonowaniem!
Jakie są różnice między pozycjonowaniem, a kampaniami reklamowymi?

Obejrzyj poniższy film.

Nasze kompetencje:

Mamy status partnera Google!

Status partnera Google Ads potwierdza, że nasza agencja w skuteczny sposób prowadzi kampanie swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami.

Posiadamy również certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads!

Oczekiwane efekty działania kampanii osiągamy dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii na bazie analityki, którą podłączamy w celu badania efektów i wprowadzania optymalizacji, aby kampania mogła działać jeszcze lepiej i przynosić jeszcze większe korzyści. Doświadczenie z kampaniami  posiadamy także ze swoich własnych rozwiązań, sklepów i portali, więc znamy zagadnienie z każdej strony. 

Skontaktuj się z nami i zacznijmy współpracę!

Na koniec mamy dla Ciebie darmowy film szkoleniowy: 50 sposobów na promocję firmy. 

50 sposobów na promocję firmy

Dla osób, które prowadzą biznes w Szprotawa – mamy korzystne warunki współpracy.

Zapytaj nas o szczegóły. 

Z nami zwiększysz swoje zasięgi i zdobędziesz więcej klientów!

Praca z wieloma agencjami rodzi wiele problemów, a co najważniejsze, generuje koszty dużo większe niż posiadanie jednego partnera do kompleksowego wsparcia. Oprócz kosztów związanych z obsługą, najważniejszy i najcenniejszy jest czas. My skracamy czas do minimum, tak by nasi klienci mogli skupić się na tym, co dla nich jest najważniejsze.
Jako agencja marketingowa typu full-service rozwiązujemy wiele problemów związanych z promocją produktów lub usług, między innymi:
  • Pomagamy w opracowaniu strategii, która pomoże osiągnąć cele marketingowe.
  • Projektujemy i wdrażamy kampanie reklamowe, takie jak reklamy telewizyjne, drukowane, online itp.
  • Tworzymy kreacje graficzne i projektujemy materiały promocyjne, takie jak identyfikacje, banery, katalogi itp.
  • Zajmujemy się budowaniem wizerunku firmy, zarządzaniem kryzysowym, organizacją wydarzeń itp.

 

  • Planujemy i realizujemy kampanie internetowe, takie jak kampanie reklamowe w mediach społecznościowych, pozycjonowanie stron internetowych itp.
  • Budujemy rozwiązania online, takie jak strony, landingi, sklepy, B2B, e-commerce itp.
  • Przeprowadzamy badania rynku i analizujemy dane, aby lepiej zrozumieć klientów i rynki, na których działa firma.
  • Pomagamy firmom w budowaniu silnej marki i osiągnięciu sukcesu na rynku poprzez kompleksową obsługę marketingową.

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

Nasze działania opieramy na zautomatyzowanych działaniach marketingowych, skutecznie realizując zamierzone kroki. Wdrażając te rozwiązania już dziś, generujemy realne zyski dla Twojego biznesu.

4,5 gwiazdki z 42 opinii

Klikając „weź to” akceptujesz naszą politykę prywatności.

Wróć

1234
dalej
Otwórz czat
Potrzebujesz pomocy?
Witaj!
W czym mogę Ci pomóc?