Kampanie Google Ads Ustrzyki Dolne
Proponujemy kampanie Google Ads dla usługobiorców z miasta Ustrzyki Dolne. Planujesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi towarami i usługami – wciśnij przycisk „Darmowa Wycena”, a otrzymasz wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego biznesu.
Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do poszukiwania konkretnych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo szybki sposób do nich dotrzeć i dzięki analityce Google Analitycs możliwe jest dokładne przeanalizowanie grupy docelowej i efektywności kampanii.
Ustrzyki Dolne – specjalna oferta prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.
Kampanie reklamowe Google Ads, dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym na dotarcie z własną ofertą do ogromnej liczby klientów w krótkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby dawała największe korzyści przy małym wkładzie finansowym. Za pomocą kampanii Google Ads możemy wykonywać określone cele, takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy dotarcie do potencjalnych klientów, a cele te możemy realizować z pomocą różnych kampanii np. zwykłe kampanie w wyszukiwarce oraz bardziej zaawansowane displayowe lub nawet inteligentne kampanie zakupowe.
Przewagą reklam Google Ads nad tradycyjną metodą reklamy jest jej wysoka możliwość konfiguracji i możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W wypadku tradycyjnych form jak praca, czy ulotki lub telewizja mamy do dyspozycji ograniczony zbiór danych statystycznych na temat ich skuteczności. Opcji skonfigurowania takiej tradycyjnej kampanii i wycelowania w konkretną grupę odbiorców także nie są imponujące.
Z drugiej strony w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do jakiego grona ludzi ma trafić nasza reklama, czy nawet o jakiej godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować reklamy do właścicieli dopiero rozwijających się firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej promocji nie oferuje takich możliwości definiowania grupy docelowej.
Kampanie produktowe – nowy wymiar skutecznej reklamy.
Kampanie produktowe są specyficzną formą reklam nastawioną typowo na sprzedaż produktów w sklepach internetowych. Przedstawiają one najważniejsze informacje o produkcie takie jak nazwa, czy cena, i prowadzą bezpośrednio na sklepową kartę zakupu, gdzie można zakupić produkt.
Po uruchomieniu kampanii zakupowej Google, reklamowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Produkty są konkretnie dopasowane do zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka kart pamięci i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz taki produkt w swojej ofercie oraz będzie uruchomiona w twoim sklepie kampania produktowa, to Twój produkt pojawi się na liście wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego produktu, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może sfinalizować zakup. Prosta i niezwykle efektywna metoda.
Kampanie produktowe to rodzaj reklamy, który szczególnie polecamy wszelkim sklepom internetowym i biznesom e-commerce niezależnie od branży. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od artykułów budowlanych po elektronikę. Nie ma znaczenia, jaki towar posiadasz. Mogą to być skarpetki, kubki czy nawet laptopy – jeśli znajdują się w sklepie internetowym, to dzięki kampaniom produktowym możemy skutecznie zwiększyć sprzedaż każdego asortymentu.

Zobacz, jakie kampanie możemy przeprowadzić dla Twojej firmy!
1. Kampanie w wyszukiwarce Google
Kampania w wyszukiwarce Google? Czy warto?
W dobie teraźniejszego Internetu ciężkojest być pierwszym w wyszukiwania w Google, jednak gdy odpowiednio skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe działanie SEO, ponieważ efekty widać niemal natychmiast.
Gdzie wyświetlają się reklamy w Google?
- Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- U partnerów w sieci wyszukiwania Google
Wyświetlanie powyżej organicznymi wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google to jest coś, co przyda się każdej firmie. Tym bardziej że większość internautów sprawdza niemal, że tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania!
Rodzaje reklam, które wyświetlają się w kampaniach w wyszukiwarce:
- Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej spotykany typ reklamy. Ten typ reklamy ma dopisane „Reklama”, „Reklamy”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnera
- Reklamy Produktowe – znana karuzela produktów nad organicznymi wynikami wyszukiwania
- Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnera Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.

2. Kampanie Produktowe
Najbardziej polecany rodzaj kampanii dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować produkty, dostarczając klientom szczegółowych informacji. Jeśli masz swój sklep online, to dzięki tego rodzaju kampanii możesz promować swój sklepw sieci. Pozwoli Ci ona na dotarcie do setek tysięcy nowych klientów.
Zalety Kampanii Produktowej:
- Większy zasięg Twojej oferty w sieci
- Lepiej dopasowani odbiorcy kampanii
- Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
- Zaawansowana analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlania reklam
- Większa skuteczność sprzedaży
- Łatwe ustalenie kosztów!
3. Kampanie typu Performance
Jest to nowy rodzaj kampanii, która służy do realizacji wybranych przez nas celów. Umożliwiają one efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych Google Ads w ramach jednej kampanii. Uruchamiając kampanię typu performance docieramy do dużej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w wyszukiwarce, karuzeli produktowej, sieci partnerskiej Google, YouTube, a nawet Gmail.
Kampanie Performance pomagają znacznie zwiększyć wynik konwersji oraz zapewniają wzrost wartości konwersji. Pomocne mogą okazać się też technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.
Zalety kampanii Performance:
- Zwiększenie liczby klientów dokonujących konwersji
- Wzrost wartości współczynnika konwersji oraz z czasem zwiększenie wartości koszyka
- Szczegółowe statystyki pomagające w analizie skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
4. Kampanie Display
Dlaczego wybrać kampanię typu Display?
- Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
- Wygodne metody rozliczeniowe – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
- Buduje wizerunek oraz zwiększa świadomość firmy wśród użytkowników
Zalety Kampanii typu Display:
Kampanie tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które silnie wpływają na sprzedaż oraz wizerunek firmy. Dobrze poprowadzona i skonfigurowana kampania może przynieść niesamowite efekty.
5. Kampanie Video
Rodzaj kampanii, który powinien być kojarzony z reklamami na portalu YouTube, ale nie tylko.
Umożliwiają one wyświetlanie reklam na filmach i aplikacjach sieci partnerów wideo Google.
Dlaczego warto stworzyć Kampanie Video?
- Mają bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
- Mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż oraz mają one spory wpływ na odbiorców, czy też zwiększają one natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
- Można dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na konkretnych odbiorców
Jakie są rodzaje Kampanii Video?
- Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
- Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
- Bumpery reklamowe
- Reklamy wideo In-Feed
- Reklamy Out-Stream
Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.
6. Remarketing
Rodzaje remarketingu:
- Dynamiczny – ten rodzaj polega na reklamowaniu konkretnych produktów lub produktu, który klient zobaczył na stronie w celu sfinalizowania transakcji.
- Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym, niezależnie od miejsca witryny, które było odwiedzane przez użytkownika

Jak działa remarketing?
- Klient wchodzi na stronę
- Google/strona umieszcza plik cookie w przeglądarce użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
- Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
- Cookie uruchamia konkretne reklamy
- Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu w naszym sklepie
Pamiętaj, że zawsze warto wspomóc swoje działania pozycjonowaniem!
Jakie są różnice między pozycjonowaniem, a kampaniami reklamowymi?
Zobacz poniższy film.
Nasze kompetencje:
Oczekiwane efekty działania kampanii osiągamy dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii na bazie analityki, którą podłączamy w celu badania wyników i optymalizacji, aby obniżyć koszty reklam mając tymczasem lepsze wyniki. Doświadczenie z kampaniami posiadamy także ze swoich własnych przedsięwzięć e-commerce, więc jest to bardzo dobrze znane nam zagadnienie.
Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!
Mamy dla Ciebie darmowy film szkoleniowy: 50 sposobów na promocję firmy.
50 sposobów na promocję firmy
Dla osób, które prowadzą biznes w Ustrzyki Dolne – mamy korzystne warunki współpracy.
Zapytaj nas o szczegóły.
Z nami zwiększysz swoje zasięgi i zdobędziesz więcej klientów!