Warning: Undefined array key "margin_tablet" in /home/platne/serwer127181/public_html/dev1.scharmach.pl/wp-content/plugins/elementor/core/files/css/base.php on line 783

Warning: Undefined array key "margin_mobile" in /home/platne/serwer127181/public_html/dev1.scharmach.pl/wp-content/plugins/elementor/core/files/css/base.php on line 783

Warning: Undefined array key "padding_tablet" in /home/platne/serwer127181/public_html/dev1.scharmach.pl/wp-content/plugins/elementor/core/files/css/base.php on line 783

Warning: Undefined array key "padding_mobile" in /home/platne/serwer127181/public_html/dev1.scharmach.pl/wp-content/plugins/elementor/core/files/css/base.php on line 783
Kampanie Google Ads Wejherowo - Scharmach.pl

Scharmach.pl

Kampanie Google Ads Wejherowo

Proponujemy kampanie Google Ads dla odbiorców spośród miasta Wejherowo. Chcesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi towarami albo usługami – wciśnij przycisk „Darmowa Wycena”, a otrzymasz wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego biznesu.

Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do szukania wybranych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo łatwo i szybko do nich dotrzeć i dzięki Google Analitycs możliwe jest dokładne przeanalizowanie grupy docelowej i efektywności kampanii.

Wejherowo – specjalna oferta dla twojego miasta z prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.

Google Ads znane też pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym na dotarcie z ofertą do sporej ilości klientów w szybkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby dawała maksymalne korzyści przy minimalnym wkładzie finansowym. Z wykorzystaniem Google Ads możemy realizować konkretne cele, takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy zwiększenie liczby klientów, a cele te możemy osiągać z pomocą różnego rodzaju kampanii takich jak np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe, a także znacznie bardziej zaawansowane displayowe lub nawet inteligentne kampanie zakupowe.

Przewagą reklam Google Ads nad standardową metodą promocji jest jej rozbudowana konfiguracja, a także możliwość dokładnego zmierzenia efektów. W wypadku tradycyjnych form jak ulotki, czy telewizja lub prasa mamy do dyspozycji ograniczony zbiór danych analitycznych na temat ich skuteczności. Możliwości skonfigurowania takiej tradycyjnej promocji i wycelowania w grupę odbiorców także nie są imponujące. 

Z innej strony w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo trafią nasze reklamy lub nawet o której godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować reklamy do właścicieli małych i średnich firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy wydają określoną kwotę środków na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej reklamy nie oferuje takiej możliwości definiowania grupy docelowej.

Kampanie produktowe – najnowszy wymiar skutecznej reklamy.

Kampanie produktowe są specyficzną kampanią reklamową nastawioną typowo na sprzedaż produktów w sklepach internetowych. Przedstawiają one podstawowe informacje o produkcie takie jak nazwa, czy cena, i przekierowują bezpośrednio na produkt na Twojej stronie, gdzie można sfinalizować zakup.

Nieustannie rośnie udział e-commerce na rynku w zakupach konsumenckich i nie tylko. Łatwość, z jaką można założyć swój własny biznes w sieci sprawia, że ten trend nie ulegnie zmianie i o ile tradycyjne zakupy możliwe, że zostaną z nami to niewątpliwie większy udział będą mieć zakupy w sieci. Już dziś mamy do czynienia z naprawdę sporą liczbą transakcji zawieranych przez internet, ale żeby mogło dojść do transakcji to konsument i sprzedawca muszą w jakiś sposób spotkać się w wirtualnej przestrzeni. Są różne sposoby na to pozwalające,  a jednym z nich są właśnie kampanie produktowe Google Ads. Cechują się one wysoką skutecznością, a także niskim kosztem pozyskania klienta. Dodatkowo dzięki kampaniom zakupowym konkretnie trafiamy do dużego grona potencjalnych klientów.

Po uruchomieniu kampanii w Google Ads, reklamowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Produkty są konkretnie dopasowane do zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka kart pamięci i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie oraz wykupisz u nas kampanię produktową, to Twój produkt pojawi się nad listą wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego towaru, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może dokonać transakcji. Prosta i niezwykle skuteczna metoda prowadzenia kampanii.

Kampanie produktowe to rodzaj promocji, polecany każdemu sklepowi online i każdej firmie e-commerce niezależnie o jakiej branży mowa. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem. Nie ma znaczenia, jaki towar sprzedajesz. Mogą to być skarpetki, kubki czy nawet laptopy – jeżeli znajdują się w sklepie internetowym, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie napędzić sprzedaż każdego asortymentu.

1. Kampanie w wyszukiwarce Google

Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego warto?

W dobie teraźniejszego Internetu trudnojest być pierwszym w wyszukiwania w Google, jednak gdy skonfiguruje się kampanie wyszukiwarkową nie musimy, tak bardzo martwić się o długotrwałe działanie SEO, ponieważ efekty widać niemal natychmiast.

Gdzie mogą wyświetlać się reklamy w wyszukiwarce?
  • Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • U partnerów w sieci wyszukiwania Google

Wyświetlanie nad wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google to jest coś, przyda się Twojej firmie. Tym bardziej że większość internautów ogląda niemal, że tylko 2 pierwsze strony wyników wyszukiwania!

Typy reklam:

  • Reklamy Produktowe – znana nam karuzela produktów nad organicznymi wynikami wyszukiwania
  • Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnera Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
  • Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej używany rodzaj reklam. Ten rodzaj reklam ma dopisane „Reklamy”, „Reklama”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnerów

2. Kampanie Produktowe

Najlepszy rodzaj kampanii dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować produkty, dostarczając potencjalnym klientom szczegółowych informacji. Jeśli masz swój sklep internetowy, to dzięki tego rodzaju kampanii możesz promować swój sklepw internecie. Pozwoli Ci ona na dotarcie do setek tysięcy nowych klientów.

Źródło grafiki: support.google.com/google-ads
Pozytywy Kampanii Produktowej:
  • Większy zasięg Twojej oferty w Internecie
  • Lepiej dopasowani potencjalni klienci
  • Bardzo łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
  • Rozszerzona analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlanych reklam
  • Większa skuteczność sprzedaży
  • Łatwe ustalenie kosztów!

3. Kampanie typu Performance

Nowy rodzaj kampanii, która służy do realizacji wybranych przez nas celów. Umożliwiają one reklamodawcom na efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów Google Ads w ramach jednej kampanii. Wraz z kampanią typu performance docieramy do dużej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w:

  • Wyszukiwarce
  • Karuzeli Produktowej
  • YouTube
  • Sieci partnerskiej Google
  • Gmail

Kampanie Performance pomagają znacznie zwiększyć wynik konwersji oraz zapewniają wzrost wartości konwersji. Pomocne będą również technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.

Warto wybrać kampanie Performance?
  • Rozbudowane statystyki pomagające w analizie skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
  • Wzrost wartości współczynnika konwersji, a także zwiększenie wartości koszyka
  • Wzrost liczby klientów dokonujących konwersji

4. Kampanie Display

Reklamy Display są to reklamy graficzne, które są emitowane na serwisach internetowych. Mogą mieć różne rozmiary i mogą wyświetlać się w różnych miejscach na stronach. Jest to bardzoczęsto używany sposób promocji. Jeżeli Twoim celem jest np. zwiększenie świadomości marki wśród ludzi w sieci jest to idealny rodzaj reklamy.
Grafika źródło: support.google.com/google-ads
Dlaczego wybrać kampanię typu Display?
  • Wygodne rozliczanie płatności – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
  • Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
  • Zwiększa świadomość oraz buduje wizerunek firmy wśród użytkownikóww sieci
Dlaczego potrzebujemy Kampanii Display?

Reklamy tego typu są jednym z najstarszych i najbardziej dopracowanych rozwiązań, które znacząco wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Odpowiednio skonfigurowana i poprowadzona kampania może przynieść bardzo dobre efekty. 

5. Kampanie Video

Kampania, która jest od razu kojarzona z YouTube, jednak to nie wszystko

Pozwalają wyświetlać reklamy video na filmach i w aplikacjach w sieci partnerów Google.

Zalety tworzenia Kampanii Video:
  • Można dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na konkretnych odbiorców
  • Mają one spory wpływ na odbiorców i mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż czy też natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
  • Mają bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
Jak działają Kampanie Video?
  • Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
  • Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
  • Bumpery reklamowe
  • Reklamy wideo In-Feed
  • Reklamy Out-Stream
 

Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.

6. Remarketing

Jest to jeden z najskuteczniejszych rodzajów kampanii. Prowadzi się ją w ramach programu Google Ads. Remarketing wykorzystywany jest w celu powtórzenia przekazu reklamowego użytkownikom, którzy już odwiedzili stronę. Skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży.
Wyróżnia się dwa rodzaje remarketingu:
  1. Statyczny – rodzaj, który opiera się o jeden przekaz reklamowy, niezależnie od miejsca witryny, które było odwiedzane przez internautę
  2. Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki internauta sprawdzał w naszym sklepie.
Remarketing – jak działa?
  1. Klient odwiedza naszą stronę
  2. Google/strona umieszcza cookies na urządzeniu użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
  3. Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
  4. Cookie uruchamia reklamy
  5. Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu na naszym sklepie
Warto wspomnieć, że remarketing można przenieść na inny kanał reklamowy, m.in. na popularne media społecznościowe takie jak: Instagram czy Facebook, dzięki czemu internauta odwiedzający sklep internetowy i niefinalizujący zakupu może zobaczyć reklamy na portalach społecznościowych, które będą miały na celu ponowne przeniesienie go na stronę.
Pamiętaj, każde działanie możemy wspomóc również pozycjonowaniem!
Czym różni się pozycjonowanie od prowadzenia kampanii reklamowych?

Obejrzyj poniższy film.

Nasze kompetencje:

Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google!

Status partnera Google Ads jest potwierdzeniem, że nasza agencja skutecznie prowadzi kampanie reklamowe swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami.

Posiadamy również certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads!

Oczekiwane efekty działania kampanii osiągamy dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii, a także analityki, którą podpinamy w celu badania efektów i optymalizacji, aby kampania mogła działać jeszcze lepiej i przynosić jeszcze większe korzyści. Doświadczenie z kampaniami  posiadamy także ze swoich własnych przedsięwzięć e-commerce, więc jest to bardzo dobrze znane nam zagadnienie. 

Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!

Mamy dla Ciebie darmowe (45 minutowe) szkolenie: 50 sposobów na promocję firmy. 

50 sposobów na promocję firmy

Dla osób, które prowadzą biznes w Wejherowo – mamy korzystne warunki współpracy.

Zapytaj nas o szczegóły. 

Z nami zwiększysz swój zasięg i zdobędziesz więcej klientów!

Praca z wieloma agencjami rodzi wiele problemów, a co najważniejsze, generuje koszty dużo większe niż posiadanie jednego partnera do kompleksowego wsparcia. Oprócz kosztów związanych z obsługą, najważniejszy i najcenniejszy jest czas. My skracamy czas do minimum, tak by nasi klienci mogli skupić się na tym, co dla nich jest najważniejsze.
Jako agencja marketingowa typu full-service rozwiązujemy wiele problemów związanych z promocją produktów lub usług, między innymi:
  • Pomagamy w opracowaniu strategii, która pomoże osiągnąć cele marketingowe.
  • Projektujemy i wdrażamy kampanie reklamowe, takie jak reklamy telewizyjne, drukowane, online itp.
  • Tworzymy kreacje graficzne i projektujemy materiały promocyjne, takie jak identyfikacje, banery, katalogi itp.
  • Zajmujemy się budowaniem wizerunku firmy, zarządzaniem kryzysowym, organizacją wydarzeń itp.

 

  • Planujemy i realizujemy kampanie internetowe, takie jak kampanie reklamowe w mediach społecznościowych, pozycjonowanie stron internetowych itp.
  • Budujemy rozwiązania online, takie jak strony, landingi, sklepy, B2B, e-commerce itp.
  • Przeprowadzamy badania rynku i analizujemy dane, aby lepiej zrozumieć klientów i rynki, na których działa firma.
  • Pomagamy firmom w budowaniu silnej marki i osiągnięciu sukcesu na rynku poprzez kompleksową obsługę marketingową.

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

Nasze działania opieramy na zautomatyzowanych działaniach marketingowych, skutecznie realizując zamierzone kroki. Wdrażając te rozwiązania już dziś, generujemy realne zyski dla Twojego biznesu.

4,5 gwiazdki z 42 opinii

Klikając „weź to” akceptujesz naszą politykę prywatności.

Wróć

1234
dalej
Otwórz czat
Potrzebujesz pomocy?
Witaj!
W czym mogę Ci pomóc?