fbpx

Scharmach.pl

Kampanie Google Ads Wesoła

Proponujemy kampanie Google Ads dla konsumentów spośród miasta Wesoła. Planujesz być wysoko w wyszukiwarce ze swoimi towarami lub usługami – wciśnij przycisk „Darmowa Wycena”, a otrzymasz wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego biznesu.

Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do wyszukiwania konkretnych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo łatwo i szybko do nich dotrzeć i dzięki narzędziom analitycznym Google Analitycs możliwa staje się także dokładna analiza grupy docelowej i efektywności kampanii.

Wesoła – specjalna oferta dla twojego miasta z prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.

Kampanie reklamowe Google Ads, dawniej znane pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym dotrzeć z własną ofertą do większej liczby klientów w krótszym czasie i dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby zapewniała lepsze korzyści przy najmniejszym wkładzie finansowym. Dzięki Google Ads możemy realizować konkretne cele, takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy zwiększenie liczby klientów, a cele te możemy realizować z pomocą różnych kampanii takich jak np. zwykłe kampanie w wyszukiwarce, a także bardziej zaawansowane displayowe, czy nawet inteligentne kampanie zakupowe.

Przewagą reklam Google Ads nad tradycyjną metodą reklamy jest jej ogromna możliwość konfiguracji oraz możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W wypadku standardowych metod jak praca, czy ulotki lub telewizja mamy do dyspozycji ograniczony zakres danych statystycznych na temat ich skuteczności. Możliwości skonfigurowania takiej standardowej reklamy i wycelowania w konkretną grupę odbiorców także nie są imponujące. 

Z innej strony w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do jakiego grona ludzi ma trafić nasza reklama lub nawet o której godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować kampanię do właścicieli dopiero rozwijających się firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma tradycyjnej reklamy nie oferuje takich możliwości definiowania grupy docelowej.

Kampanie produktowe – nowy wymiar skutecznej reklamy.

Kampanie produktowe są specyficzną formą reklam nastawioną typowo na sprzedaż produktów w sklepach online. Pokazują one najważniejsze informacje o produkcie takie jak cena czy nazwa, i przekierowują bezpośrednio na sklepową kartę zakupu, gdzie można dokonać transakcji.

Mamy do czynienia z nieustannie zwiększającym się udziałem rynku e-commerce w zakupach konsumenckich i nie tylko. Łatwość, z jaką można założyć swój własny biznes w sieci sprawia, że ten trend nie ulegnie zmianie i o ile tradycyjne zakupy możliwe, że zostaną z nami to zdecydowanie większy udział będą mieć zakupy w internecie. Obecnie mamy do czynienia z naprawdę sporą liczbą transakcji zawieranych online, ale żeby w ogóle mogło dojść do transakcji to klient i sprzedawca muszą w jakiś sposób spotkać się w wirtualnej przestrzeni. Istnieją różne sposoby na to pozwalające,  a jednym z nich są właśnie kampanie zakupowe Google. Cechuje je wysoka skuteczność oraz niski koszt pozyskania klienta. Dodatkowo dzięki kampaniom zakupowym konkretnie trafiamy do szerokiego grona odbiorców chętnych dokonać zakupu.

Po uruchomieniu kampanii kampanii produktowej, promowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Produkty są konkretnie dopasowane do zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka strojów sportowych i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie oraz będzie uruchomiona w twoim sklepie kampania produktowa, to Twój produkt pojawi się na liście wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego produktu, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może sfinalizować zakup. Prosta i niezwykle skuteczna metoda prowadzenia kampanii.

Kampanie produktowe to rodzaj promocji, polecany dla każdego sklepu internetowego i biznesom e-commerce niezależnie o jakiej branży mowa. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od artykułów spożywczych po gadżety elektroniczne. Nie ma znaczenia, jaki towar posiadasz. Mogą to być gadżety, skarpetki czy nawet artykuły BHP – jeżeli znajdują się w sklepie online, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie podkręcić sprzedaż każdego asortymentu.

1. Kampanie w wyszukiwarce Google

Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego?

W dobie teraźniejszego szybkiego rozwoju Internetu ciężkojest być pierwszym w wyszukiwania w Google, jednak gdy skonfiguruje się kampanie wyszukiwarkową nie musimy, tak bardzo martwić się o długotrwałe i skomplikowane działanie SEO, ponieważ efekty widać niemal od razu.

Gdzie mogą wyświetlać się reklamy w wyszukiwarce?
  • Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • U partnerów w sieci wyszukiwania Google

Wyświetlanie ponad wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce to jest coś, czego pragnie każda firma. Tym bardziej że typowy użytkownik ogląda niemal, że tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania!

Typy reklam:

  • Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnera Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
  • Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej używany typ reklamy. Ten typ reklamy ma dopisane „Reklamy”, „Reklama”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnerów
  • Reklamy Produktowe – bardzo dobrze znana nam karuzela produktów nad organicznymi wynikami wyszukiwania

2. Kampanie Produktowe

Rodzaj kampanii skierowany dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować produkty, dostarczając internautom szczegółowych informacji. Jeśli jesteś sprzedawcą, to dzięki tego rodzaju kampanii możesz promować swój sklep. Pozwoli Ci ona na dotarcie do setek tysięcy nowych klientów.

Grafika źródło: support.google.com/google-ads
Pozytywy Kampanii Produktowej:
  • Większy zasięg Twojej oferty w sieci
  • Dobrze dopasowani potencjalni klienci
  • Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
  • Rozszerzona analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlanych reklam
  • Większa skuteczność sprzedaży
  • Łatwe ustalenie kosztów!

3. Kampanie typu Performance

Jest to nowy rodzaj kampanii, służąca do realizacji wybranych przez nas celów. Umożliwiają one reklamodawcom na efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych w ramach jednej kampanii. Wraz z uruchomieniem kampanii performance docieramy do dużej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w:

  • Wyszukiwarce
  • Karuzeli Produktowej
  • YouTube
  • Sieci partnerskiej Google
  • Gmail

Znaczy wzrost wyniku konwersji jest czymś, co z łatwością można osiągnąć dzięki Kampanii Performance. Pomocne mogą okazać się też technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.

Warto wybrać kampanie Performance?
  • Zwiększenie wartości współczynnika konwersji, a także zwiększenie wartości koszyka
  • Rozbudowane statystyki pomagające w analizowaniu skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
  • Wzrost liczby klientów dokonujących konwersji

4. Kampanie Display

Reklamy Display są to reklamy w formie różnego rodzaju grafik, które są wyświetlane na portalach internetowych. Mogą wyświetlać się w różnych miejscach na stronach i mogą mieć różne rozmiary. Jest to bardzo popularny sposób promocji. Jeżeli Twoim celem jest np. rozpoznawalność w sieci jest to idealny rodzaj kampanii.
Grafika źródło: support.google.com/google-ads
Co sprawi Kampania typu Display?
  • Buduje wizerunek oraz zwiększa świadomość firmy wśród użytkowników
  • Wygodne rozliczanie – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
  • Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
Dlaczego Kampania typu Display?

Promocje tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które znacząco wpływają na sprzedaż oraz wizerunek firmy. Odpowiednio skonfigurowana i poprowadzona kampania może przynieść bardzo dobre efekty. 

5. Kampanie Video

Czym tak właściwie jest kampania Video? Gdzie można wyświetlić tego typu reklamę?

Pozwalają one wyświetlanie reklam na filmach i aplikacjach sieci partnerów wideo Google.

Dlaczego warto stworzyć Kampanie Video?
  • Mają one spory wpływ na odbiorców i mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż czy też natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
  • Możemy dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na konkretnych odbiorców
  • Mają bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
Jakie są rodzaje Kampanii Video?
  • Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
  • Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
  • Bumpery reklamowe
  • Reklamy wideo In-Feed
  • Reklamy Out-Stream
 

Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.

6. Remarketing

Jest to jeden z rodzajów najczęściej stosowanych kampanii. Prowadzi się ją w ramach programu reklamowego Google Ads. Rodzaj kampanii wykorzystywany jest w celu powtórzenia przekazu reklamowego internautom, którzy już odwiedzili naszą stronę. Skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży.
Wyróżnia się dwa rodzaje remarketingu:
  1. Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki internauta sprawdzał w naszym sklepie.
  2. Statyczny – rodzaj, który opiera się o jeden przekaz reklamowy i nie ma tu znaczenie miejsce witryny, które było odwiedzane przez użytkownika
Remarketing – jak funkcjonuje?
  1. Klient wchodzi na stronę
  2. Strona/Google umieszcza cookies na urządzeniu użytkownika z informacją o odwiedzonej stronie
  3. Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
  4. Plik cookie uruchamia konkretne reklamy
  5. Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu na naszej stronie
Wiadomo też, że remarketing można przenieść na inny kanał reklamowy, np. na popularne media społecznościowe: Facebook czy Instagram, dzięki czemu internauta odwiedzający sklep internetowy i niedokonujący określonych przez nas celów może zobaczyć reklamy na portalach społecznościowych, które mają na celu ponowne przeniesienie go na sklep.
Pamiętaj, że zawsze warto wspomóc swoje działania pozycjonowaniem!
Czym różni się pozycjonowanie od prowadzenia kampanii reklamowych?

Obejrzyj poniższy film.

Nasze kompetencje:

Mamy status partnera Google!

Status partnera Google Ads potwierdza, że nasza agencja w skuteczny sposób prowadzi kampanie swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami.

Posiadamy również certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads!

Najlepsze efekty działania kampanii osiągamy dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii, a także analityki, którą podpinamy w celu badania wyników i wprowadzania optymalizacji, aby obniżyć koszty kampanii mając tymczasem lepsze wyniki. Doświadczenie z kampaniami  posiadamy także ze swoich własnych przedsięwzięć e-commerce, więc znamy zagadnienie z każdej strony. 

Skontaktuj się z nami i zacznijmy współpracę!

Na koniec mamy dla Ciebie darmowy film szkoleniowy: 50 sposobów na promocję firmy. 

50 sposobów na promocję firmy

Dla osób, które prowadzą biznes w Wesoła – mamy korzystne warunki współpracy.

Zapytaj nas o szczegóły. 

Z nami zwiększysz swoje zasięgi i zdobędziesz więcej klientów!

Praca z wieloma agencjami rodzi wiele problemów, a co najważniejsze, generuje koszty dużo większe niż posiadanie jednego partnera do kompleksowego wsparcia. Oprócz kosztów związanych z obsługą, najważniejszy i najcenniejszy jest czas. My skracamy czas do minimum, tak by nasi klienci mogli skupić się na tym, co dla nich jest najważniejsze.
Jako agencja marketingowa typu full-service rozwiązujemy wiele problemów związanych z promocją produktów lub usług, między innymi:
  • Pomagamy w opracowaniu strategii, która pomoże osiągnąć cele marketingowe.
  • Projektujemy i wdrażamy kampanie reklamowe, takie jak reklamy telewizyjne, drukowane, online itp.
  • Tworzymy kreacje graficzne i projektujemy materiały promocyjne, takie jak identyfikacje, banery, katalogi itp.
  • Zajmujemy się budowaniem wizerunku firmy, zarządzaniem kryzysowym, organizacją wydarzeń itp.

 

  • Planujemy i realizujemy kampanie internetowe, takie jak kampanie reklamowe w mediach społecznościowych, pozycjonowanie stron internetowych itp.
  • Budujemy rozwiązania online, takie jak strony, landingi, sklepy, B2B, e-commerce itp.
  • Przeprowadzamy badania rynku i analizujemy dane, aby lepiej zrozumieć klientów i rynki, na których działa firma.
  • Pomagamy firmom w budowaniu silnej marki i osiągnięciu sukcesu na rynku poprzez kompleksową obsługę marketingową.

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

Nasze działania opieramy na zautomatyzowanych działaniach marketingowych, skutecznie realizując zamierzone kroki. Wdrażając te rozwiązania już dziś, generujemy realne zyski dla Twojego biznesu.

4,5 gwiazdki z 42 opinii

Klikając „weź to” akceptujesz naszą politykę prywatności.

Wróć

1234
dalej
Otwórz czat
Potrzebujesz pomocy?
Witaj!
W czym mogę Ci pomóc?