Kampanie Google Ads Włocławek
Doradzamy kampanie Google Ads dla konsumentów spośród miasta Włocławek. Pragniesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi produktami lub usługami – wciśnij przycisk „Darmowa Wycena”, a otrzymasz wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego biznesu.
Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do poszukiwania konkretnych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo łatwo i szybko do nich dotrzeć, a dzięki Google Analitycs możemy przeanalizować naszą grupę docelową oraz efektywności kampanii.
Włocławek – specjalna oferta dla twojego miasta z prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.
Google Ads znane też pod nazwą Google AdWords, są narzędziem pozwalającym na dotarcie z ofertą do dużej liczby klientów w krótszym czasie i dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby zapewniała lepsze korzyści przy małym nakładzie finansowym. Dzięki kampaniom Google Ads możemy wykonywać konkretne cele, takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy dojście do potencjalnych klientów, a cele te możemy osiągać z pomocą różnych kampanii takich jak np. zwykłe kampanie w wyszukiwarce, a także znacznie bardziej zaawansowane displayowe lub nawet inteligentne kampanie zakupowe.
Przewagą reklam Google Ads nad standardową metodą kampanii jest jej ogromna możliwość konfiguracji oraz możliwość dokładnego zmierzenia efektów. W wypadku standardowych form jak ulotki, czy prasa lub telewizja mamy do dyspozycji ograniczony zbiór danych statystycznych na temat ich skuteczności. Możliwości skonfigurowania takiej tradycyjnej promocji i wycelowania w grupę odbiorców również nie są imponujące.
Mówi się, że w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do jakiego grona ludzi ma trafić nasza reklama lub nawet o której godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować promocje do właścicieli małych i średnich firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma tradycyjnej kampanii nie oferuje takich możliwości definiowania grupy docelowej.
Kampanie produktowe – nowy wymiar skutecznej reklamy.
Kampanie produktowe są specyficzną kampanią reklamową nastawioną na sprzedaż produktów w sklepach online. Wyświetlają one najważniejsze dane o produkcie takie jak cena czy nazwa, i przekierowują bezpośrednio na produkt na Twojej stronie, gdzie można sfinalizować zakup.
Po uruchomieniu kampanii kampanii produktowej, promowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Towary są konkretnie dopasowane pod zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka dysków przenośnych i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie i będziesz prowadził kampanię produktową, to Twój produkt pojawi się na liście wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego produktu, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może sfinalizować zakup. Prosta i niezwykle efektywna metoda.
Kampanie produktowe to rodzaj reklamy, polecany każdemu sklepowi online i każdej firmie e-commerce niezależnie od branży. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem. Nie ma znaczenia, jaki towar posiadasz. Mogą to być komputery, ubrania czy nawet kubki – jeżeli znajdują się w sklepie internetowym, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie zwiększyć sprzedaż każdego asortymentu.
Zobacz, jaki rodzaj kampanii możemy dla Ciebie zrobić!
1. Kampanie w wyszukiwarce Google
Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego warto?
W dobie dzisiejszego Internetu ciężkojest być 1 na liście wyszukiwania w Google, jednak gdy odpowiednio skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe i kosztowne działanie SEO, ponieważ efekty widać natychmiast.
Gdzie mogą wyświetlać się reklamy w wyszukiwarce?
- Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- U partnerów w sieci wyszukiwania Google
- Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
Wyświetlanie nad organicznymi wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google to jest coś, czego potrzebuje Twoja firma. Tym bardziej że typowy użytkownik ogląda niemal, że tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania!
Jaki rodzaj reklam mogę wyświetlić w wynikach wyszukiwania?
- Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej używany typ reklamy. Ten typ reklamy ma dopisane „Reklama”, „Reklamy”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnerów
- Reklamy Produktowe – bardzo dobrze znana nam karuzela produktów nad organicznymi wynikami wyszukiwania
- Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnera Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
2. Kampanie Produktowe
Rodzaj kampanii skierowany dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować produkty, dostarczając klientom szczegółowych informacji. Jeśli masz swój sklep, to dzięki tej kampanii możesz promować swoje produkty. Pozwoli Ci ona na dotarcie do dziesiątek tysięcy nowych klientów.
Zalety Kampanii Produktowej:
- Większa skuteczność sprzedaży
- Większy zasięg Twojej oferty w Internecie
- Lepiej dopasowani odbiorcy kampanii
- Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
- Rozszerzona analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlania reklam
- Łatwe ustalenie kosztów!
3. Kampanie typu Performance
Nowy rodzaj kampanii, służąca do realizacji wybranych przez nas celów. Umożliwiają one efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych w ramach jednej kampanii. Wraz z kampanią typu performance docieramy do większej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w YouTube, Google oraz Gmail.
Znaczy wzrost wyniku konwersji jest czymś, co z łatwością można osiągnąć dzięki Kampanii Performance. Pomocne mogą okazać się też technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.
Warto wybrać kampanie Performance, ponieważ:
- Wzrost wartości współczynnika konwersji, a także zwiększenie wartości koszyka
- Szczegółowe statystyki pomagające w analizie skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
- Wzrost liczby klientów dokonujących konwersji
4. Kampanie Display
Co da nam Kampania typu Display?
- Wygodne rozliczanie płatności – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
- Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
- Zwiększa świadomość oraz buduje wizerunek firmy wśród użytkowników
Zalety Kampanii Display:
Promocje tego typu są jednym najbardziej dopracowanych rozwiązań, które znacząco wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Poprawnie skonfigurowana i poprowadzona kampania może przynieść niesamowite efekty.
5. Kampanie Video
Czym tak właściwie jest kampania Video? Gdzie można wyświetlić tego typu reklamę?
Pozwalają one wyświetlanie reklam na filmach i aplikacjach sieci partnerów wideo Google.
Zalety Kampanii Video:
- Mają bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
- Mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż oraz mają one spory wpływ na odbiorców, czy też zwiększają one natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
- Możemy wybrać konkretne grupy docelowe i skierować reklamę na odpowiednich użytkowników
Jak Kampanie Video działają?
- Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
- Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
- Bumpery reklamowe
- Reklamy wideo In-Feed
- Reklamy Out-Stream
Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.
6. Remarketing
Wyróżnia się dwa rodzaje remarketingu:
- Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki użytkownik sprawdzał w naszym sklepie.
- Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym, niezależnie od miejsca witryny, które było odwiedzane przez internautę
Remarketing – jak działa?
- Użytkownik wchodzi na stronę
- Google/strona umieszcza plik cookie na urządzeniu użytkownika z informacją o odwiedzonej stronie
- Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
- Plik cookie uruchamia reklamy
- Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu w naszym sklepie
Pamiętaj, że zawsze warto wspomóc swoje działania pozycjonowaniem!
Jakie są różnice między pozycjonowaniem, a kampaniami reklamowymi?
Zobacz poniższy film.
Nasze kompetencje:
Planowane wyniki działania kampanii osiągamy dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii, a także analityki, którą podłączamy w celu badania wyników i wprowadzania optymalizacji, aby kampania mogła działać jeszcze lepiej i przynosić jeszcze większe korzyści. Doświadczenie z kampaniami posiadamy także ze swoich własnych przedsięwzięć e-commerce, więc znamy zagadnienie z każdej strony.
Skontaktuj się z nami i zacznijmy współpracę!
Mamy dla Ciebie darmowe (45 minutowe) szkolenie: 50 sposobów na promocję firmy.
50 sposobów na promocję firmy
Dla osób, które prowadzą biznes w Włocławek – mamy korzystne warunki współpracy.
Zapytaj nas o szczegóły.
Z nami zwiększysz swoje zasięgi i zdobędziesz więcej klientów!