Kampanie Google Ads Wojszyce
Zalecamy kampanie Google Ads dla klientów spośród miasta Wojszyce. Planujesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi produktami i usługami – poproś nas o darmową wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego sklepu.
Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do wyszukiwania konkretnych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo szybki sposób do nich dotrzeć i dzięki narzędziom analitycznym Google Analitycs możemy przeanalizować naszą grupę docelową oraz efektywności kampanii.
Wojszyce – specjalna oferta dla twojego miasta z prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.
Google AdWords, bo tak niegdyś nazywały się kampanie reklamowe Google Ads, są narzędziem pozwalającym na dotarcie z własną ofertą do ogromnej ilości klientów w krótkim czasie i dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby zapewniała lepsze korzyści przy najmniejszym nakładzie finansowym. Za pomocą kampanii Google Ads możemy wykonywać konkretne cele, takie jak zwiększenie ruchu w witrynie, czy zwiększenie liczby klientów, a cele te możemy realizować z pomocą różnych kampanii np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe oraz znacznie bardziej zaawansowane displayowe lub nawet inteligentne kampanie zakupowe.
Przewagą reklam Google Ads nad tradycyjną metodą promocji jest jej wysoka możliwość konfiguracji i możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W wypadku tradycyjnych form jak prasa, czy telewizja lub prasa mamy do dyspozycji ograniczony zakres danych statystycznych na temat ich skuteczności. Możliwości skonfigurowania takiej tradycyjnej kampanii i wycelowania w konkretną grupę odbiorców także nie są imponujące.
Z drugiej strony w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo dokładnie chcemy kierować nasze reklamy lub nawet o której godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować promocje do właścicieli nowych firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy wydają określoną kwotę środków na eksploatację swojej floty i pokazywać im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma tradycyjnej kampanii nie oferuje takiej możliwości definiowania grupy docelowej.
Kampanie produktowe – najnowszy wymiar skutecznej reklamy.
Kampanie produktowe są specyficzną kampanią reklamową nastawioną typowo na sprzedaż produktów w sklepach online. Pokazują one najważniejsze informacje o produkcie takie jak nazwa, czy cena, i prowadzą bezpośrednio na sklepową kartę zakupu, gdzie można dokonać transakcji.
Po uruchomieniu kampanii zakupowej Google, promowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Towary są konkretnie dopasowane względem zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka narzędzi ogrodniczych i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie i uruchomimy dla Twojego sklepu taką kampanię, to Twój produkt pojawi się na liście wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego towaru, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może dokonać transakcji. Jest to bardzo prosta i niezwykle efektywna metoda.
Kampanie produktowe to rodzaj reklamy, który szczególnie polecamy wszelkim sklepom internetowym i każdej firmie e-commerce niezależnie od branży. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od artykułów budowlanych po elektronikę. Nie ma znaczenia, co sprzedajesz w swoim sklepie. Mogą to być gadżety, skarpetki czy nawet artykuły BHP – jeżeli znajdują się w sklepie online, to dzięki kampaniom zakupowym możemy skutecznie zwiększyć sprzedaż każdego asortymentu.

Jakie kampanie oferujemy?
1. Kampanie w wyszukiwarce Google
Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego warto?
W dobie aktualnego Internetu ciężkojest być pierwszym na liście wyszukiwania w Google, jednak gdy odpowiednio skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe i skomplikowane działanie SEO, ponieważ efekty widać niemal natychmiast.
Gdzie wyświetlają się reklamy w Google?
- Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- U partnerów w sieci wyszukiwania Google
- Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
Wyświetlanie nad organicznymi wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google to jest coś, czego pragnie każda firma. Tym bardziej że typowy użytkownik ogląda niemal, że tylko 2 pierwsze strony wyników wyszukiwania!
Rodzaje reklam, które wyświetlają się w kampaniach w wyszukiwarce:
- Reklamy Produktowe – znana karuzela produktów nad wynikami wyszukiwania
- Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnera Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
- Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej spotykany typ reklamy. Ten rodzaj reklam ma dopisane „Reklama”, „Reklamy”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnera

2. Kampanie Produktowe
Idealny rodzaj kampanii dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować towary, dostarczając klientom szczegółowych informacji. Jeśli jesteś sprzedawcą, to dzięki tego rodzaju kampanii możesz promować swoje produktyw internecie. Pozwoli Ci ona na dotarcie do setek tysięcy nowych klientów.
Jakie są zalety Kampanii Produktowej?
- Większa skuteczność sprzedaży
- Wzrost zasięgu Twojej oferty w Internecie
- Dobrze dopasowani potencjalni klienci
- Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
- Zaawansowana analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlania reklam
- Łatwe ustalenie kosztów!
3. Kampanie typu Performance
Jest to nowy rodzaj kampanii, służąca do realizacji konkretnych celów. Umożliwiają one efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych w ramach jednej kampanii. Wraz z uruchomieniem kampanii performance docieramy do większej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w wyszukiwarce, karuzeli produktowej, sieci partnerskiej Google, YouTube, a nawet Gmail.
Znaczy wzrost wyniku konwersji jest czymś, co z łatwością można osiągnąć dzięki Kampanii Performance. Pomocne mogą okazać się też technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.
Dlaczego warto wybrać kampanie Performance?
- Rozbudowane statystyki pomagające w analizie skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
- Wzrost liczby klientów dokonujących konwersji
- Wzrost wartości współczynnika konwersji oraz z czasem zwiększenie wartości koszyka
4. Kampanie Display
Dlaczego wybrać kampanię typu Display?
- Buduje wizerunek oraz zwiększa świadomość firmy wśród użytkowników
- Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
- Wygodne metody rozliczeniowe – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
Dlaczego Kampania typu Display?
Reklamy tego typu są jednym z najstarszych i najbardziej dopracowanych rozwiązań, które mocno wpływają na wizerunek firmy oraz sprzedaż. Poprawnie skonfigurowana i poprowadzona kampania może przynieść bardzo dobre efekty.
5. Kampanie Video
Czym tak właściwie jest kampania Video? Gdzie można wyświetlić tego typu reklamę?
Pozwalają wyświetlać reklamy video na filmach i w aplikacjach w sieci partnerów Google.
Dlaczego warto stworzyć Kampanie Video?
- Możemy dokładnie wybrać grupy docelowe i skierować reklamę na odpowiednich użytkowników
- Mają one spory wpływ na odbiorców i mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż czy też natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
- Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
Jak Kampanie Video działają?
- Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
- Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
- Bumpery reklamowe
- Reklamy wideo In-Feed
- Reklamy Out-Stream
Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.
6. Remarketing
Rodzaje remarketingu:
- Dynamiczny – ten rodzaj polega na reklamowaniu konkretnych produktów lub produktu, który klient zobaczył na stronie w celu sfinalizowania transakcji.
- Statyczny – rodzaj, który opiera się o jeden przekaz reklamowy i nie ma tu znaczenie miejsce witryny, które było odwiedzane przez internautę

Jak to działa?
- Klient wchodzi na stronę
- Strona/Google umieszcza cookies w przeglądarce użytkownika z informacją o odwiedzonej stronie
- Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
- Cookie uruchamia wyświetlanie reklam
- Klient, widzi reklamą i dokonuje zakupu na naszej stronie
Pamiętaj, że zawsze warto wspomóc swoje działania pozycjonowaniem!
Czym różni się pozycjonowanie od prowadzenia kampanii reklamowych?
Sprawdź poniższy film.
Nasze kompetencje:
Oczekiwane efekty działania kampanii osiągane są dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii na bazie analityki, którą podłączamy w celu badania wyników i optymalizacji, aby obniżyć koszta kampanii mając tymczasem lepsze wyniki. Doświadczenie z kampaniami posiadamy także ze swoich własnych przedsięwzięć e-commerce, więc znamy zagadnienie z każdej strony.
Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!
Na koniec mamy dla Ciebie darmowe (45 minutowe) szkolenie: 50 sposobów na promocję firmy.
50 sposobów na promocję firmy
Dla osób, które prowadzą biznes w Wojszyce – mamy korzystne warunki współpracy.
Zapytaj nas o szczegóły.
Z nami zwiększysz swoje zasięgi i zdobędziesz masę klientów!