fbpx

Scharmach.pl

Kampanie Google Ads Wola

Zalecamy kampanie Google Ads dla konsumentów spośród miasta Wola. Planujesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi produktami lub usługami – wciśnij przycisk „Darmowa Wycena”, a otrzymasz wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego sklepu.

Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do poszukiwania konkretnych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo szybki sposób do nich dotrzeć i dzięki Google Analitycs możliwe jest dokładne przeanalizowanie grupy docelowej oraz efektywności kampanii.

Wola – specjalna oferta dla twojego miasta z prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.

Google AdWords, bo tak niegdyś nazywały się kampanie reklamowe Google Ads, są narzędziem pozwalającym trafić ze swoją ofertą do większej ilości klientów w szybkim czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby dawała lepsze korzyści przy małym wkładzie finansowym. Dzięki kampaniom Google Ads możemy wykonywać konkretne cele, takie jak zwiększenie odwiedzalności strony, czy dotarcie do potencjalnych klientów, a cele te możemy osiągać z pomocą zróżnicowanych kampanii np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe i znacznie bardziej zaawansowane displayowe lub nawet inteligentne kampanie zakupowe.

Przewagą kampanii Google Ads nad standardową metodą promocji jest jej rozbudowana konfiguracja oraz możliwość dokładnego zmierzenia efektów. W wypadku tradycyjnych form jak prasa, czy telewizja lub prasa mamy do dyspozycji ograniczony zbiór danych statystycznych na temat ich skuteczności. Możliwości skonfigurowania takiej standardowej kampanii i wycelowania w konkretną grupę odbiorców również nie są imponujące. 

Z innej strony w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do kogo trafią nasze reklamy lub nawet o której godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować promocje do właścicieli dopiero rozwijających się firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i wyświetlić im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma standardowej reklamy nie oferuje takiej możliwości definiowania grupy docelowej.

Kampanie produktowe – nowy wymiar skutecznej reklamy.

Kampanie produktowe są specyficzną formą reklam nastawioną na sprzedaż produktów w sklepach online. Przedstawiają one najważniejsze dane o produkcie takie jak nazwa, czy cena, i przekierowują bezpośrednio na produkt na Twojej stronie, gdzie można sfinalizować zakup.

Mamy do czynienia z nieustannie zwiększającym się udziałem rynku e-commerce w zakupach konsumenckich, a także B2B. Nie wygląda na to aby ten trend miał ulec zmianie i o ile tradycyjne zakupy możliwe, że zostaną z nami to niewątpliwie większy udział będą miały zakupy w internecie. Obecnie mamy do czynienia z naprawdę sporą liczbą transakcji zawieranych przez internet, ale żeby w ogóle mogło dojść do transakcji to kupujący oraz sprzedawca w jakiś sposób muszą spotkać się w wirtualnej przestrzeni. Jest na to kilka sposobów,  a jednym z nich są właśnie kampanie produktowe Google. Niski koszt pozyskania klienta, oraz wysoka skuteczność sprawiają, że jest to idealny wybór. Dodatkowo dzięki kampaniom zakupowym konkretnie trafiamy do dużego grona potencjalnych klientów.

Po uruchomieniu kampanii kampanii produktowej, reklamowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Produkty są konkretnie dopasowane pod zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka dysków przenośnych i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz taki produkt w swojej ofercie oraz wykupisz u nas kampanię produktową, to Twój produkt pojawi się na liście wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego towaru, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może dokonać transakcji. Prosta i niezwykle efektywna metoda.

Kampanie produktowe to rodzaj promocji, polecany każdemu sklepowi online i każdej firmie e-commerce niezależnie od branży. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem od artykułów budowlanych po elektronikę. Nie ma znaczenia, jaki towar sprzedajesz. Mogą to być skarpetki, kubki czy nawet laptopy – jeżeli znajdują się w sklepie online, to dzięki kampaniom produktowym możemy skutecznie napędzić sprzedaż każdego asortymentu.

1. Kampanie w wyszukiwarce Google

Kampania w wyszukiwarce Google? Dlaczego?

W dobie aktualnego Internetu ciężkojest być 1 na liście wyszukiwania w Google, jednak gdy odpowiednio skonfigurujemy kampanie wyszukiwarkową nie musimy, tak bardzo martwić się o długotrwałe i kosztowne działanie SEO, ponieważ efekty widać od razu.

Gdzie mogą wyświetlać się reklamy w Google?
  • Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
  • U partnerów w sieci wyszukiwania Google
  • Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google

Wyświetlanie nad organicznymi wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce to jest coś, przyda się Twojej firmie. Tym bardziej że typowy internauta ogląda niemal, że tylko 2 pierwsze strony wyników wyszukiwania!

Rodzaje reklam:

  • Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej spotykany typ reklamy. Ten typ reklamy ma dopisane „Reklamy”, „Reklama”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnera
  • Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnerów Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.
  • Reklamy Produktowe – dobrze znana nam karuzela produktów nad wynikami wyszukiwania

2. Kampanie Produktowe

Najlepszy rodzaj kampanii dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować produkty, dostarczając internautom szczegółowych informacji. Jeśli jesteś sprzedawcą, to dzięki tej kampanii możesz promować swój sklepw sieci. Pozwoli Ci ona na dotarcie do dziesiątek tysięcy nowych klientów.

Grafika pochodzi z support.google.com/google-ads
Zalety Kampanii Produktowej:
  • Większa skuteczność sprzedaży
  • Wzrost zasięgu Twojej oferty w sieci
  • Dobrze dopasowani odbiorcy kampanii
  • Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
  • Zaawansowana analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlanych reklam
  • Łatwe ustalenie kosztów!

3. Kampanie typu Performance

Nowy rodzaj kampanii, która służy do realizacji wybranych przez nas celów. Umożliwiają one efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych Google Ads w ramach jednej kampanii. Wraz z uruchomieniem kampanii performance docieramy do dużej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w:

  • Wyszukiwarce
  • Karuzeli Produktowej
  • YouTube
  • Sieci partnerskiej Google
  • Gmail

Znaczy wzrost wyniku konwersji jest czymś, co z łatwością można osiągnąć dzięki Kampanii Performance. Pomocne są również technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.

Warto wybrać kampanie Performance, ponieważ:
  • Zwiększenie liczby klientów dokonujących konwersji
  • Wzrost wartości współczynnika konwersji, a także zwiększenie wartości koszyka
  • Szczegółowe statystyki pomagające w analizie skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności

4. Kampanie Display

Reklamy graficzna zwane też reklamami typu Display, które są emitowane na portalach internetowych. Mogą mieć różne rozmiary i mogą wyświetlać się w różnych miejscach na stronach. Jest to bardzo popularny sposób reklamy. Jeżeli Twoim celem jest np. rozpoznawalność w sieci jest to idealny rodzaj kampanii.
Grafika źródło: support.google.com/google-ads
Co sprawi Kampania typu Display?
  • Zwiększa świadomość oraz buduje wizerunek firmy wśród użytkowników
  • Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
  • Wygodne metody rozliczeniowe – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
Zalety Kampanii typu Display:

Promocje tego typu są jednym z najstarszych i najbardziej dopracowanych rozwiązań, które znacznie wpływają na sprzedaż oraz wizerunek firmy. Poprawnie skonfigurowana i poprowadzona kampania może przynieść niesamowite efekty. 

5. Kampanie Video

Rodzaj kampanii, który powinien być kojarzony z reklamami na portalu YouTube, ale nie tylko.

Pozwalają one wyświetlanie reklam na filmach i aplikacjach sieci partnerów wideo Google.

Zalety tworzenia Kampanii Video:
  • Mają one spory wpływ na odbiorców i mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż czy też natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
  • Możemy wybrać konkretne grupy docelowe i skierować reklamę na odpowiednich użytkowników
  • Mają bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
Jak działają Kampanie Video?
  • Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
  • Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
  • Bumpery reklamowe
  • Reklamy wideo In-Feed
  • Reklamy Out-Stream
 

Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.

6. Remarketing

Jeden z najskuteczniejszych rodzajów kampanii. Prowadzi się ją w ramach programu Google Ads. Rodzaj kampanii wykorzystywany jest w celu powtórzenia przekazu reklamowego internautom, którzy już odwiedzili stronęi to właśnie dzięki temu rozwiązaniu można skutecznie zwiększyć sprzedaż.
Wyróżnia się 2 rodzaje remarketingu:
  1. Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym i nie ma tu znaczenie miejsce witryny, które było odwiedzane przez użytkownika
  2. Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki internauta sprawdzał w naszym sklepie.
Remarketing – jak działa?
  1. Użytkownik odwiedza naszą stronę
  2. Strona/Google umieszcza plik cookie w przeglądarce użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
  3. Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
  4. Plik cookie uruchamia reklamy
  5. Klient, widząc reklamę dokonuje zakupu na naszym sklepie
Remarketing można przenieść na inny kanał reklamowy, np. na popularne media społecznościowe typu Facebook czy Instagram, dzięki czemu internauta odwiedzający stronę i niefinalizujący zakupu może zobaczyć reklamy na portalach, które mają na celu ponowne przeniesienie go na sklep.
Pamiętaj, że zawsze warto wspomóc swoje działania pozycjonowaniem!
Jakie są różnice między pozycjonowaniem, a kampaniami reklamowymi?

Sprawdź poniższy film.

Nasze kompetencje:

Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google!

Status partnera Google Ads jest potwierdzeniem, że nasza agencja skutecznie prowadzi kampanie reklamowe swoich klientów, stymuluje ich rozwój dzięki zarządzaniu ich kampaniami, a także ma certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads.

Oczekiwane wyniki działania kampanii osiągane są dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii na bazie analityki, którą podłączamy w celu badania wyników i optymalizacji, aby kampania mogła działać jeszcze lepiej i przynosić jeszcze większe korzyści. Doświadczenie z kampaniami  posiadamy także ze swoich własnych przedsięwzięć e-commerce, więc znamy zagadnienie z każdej strony. 

Skontaktuj się z nami i zacznijmy współpracę!

Mamy dla Ciebie darmowe szkolenie: 50 sposobów na promocję firmy. 

50 sposobów na promocję firmy

Dla osób, które prowadzą biznes w Wola – mamy korzystne warunki współpracy.

Zapytaj nas o szczegóły. 

Z nami zwiększysz swój zasięg i zdobędziesz masę klientów!

Praca z wieloma agencjami rodzi wiele problemów, a co najważniejsze, generuje koszty dużo większe niż posiadanie jednego partnera do kompleksowego wsparcia. Oprócz kosztów związanych z obsługą, najważniejszy i najcenniejszy jest czas. My skracamy czas do minimum, tak by nasi klienci mogli skupić się na tym, co dla nich jest najważniejsze.
Jako agencja marketingowa typu full-service rozwiązujemy wiele problemów związanych z promocją produktów lub usług, między innymi:
  • Pomagamy w opracowaniu strategii, która pomoże osiągnąć cele marketingowe.
  • Projektujemy i wdrażamy kampanie reklamowe, takie jak reklamy telewizyjne, drukowane, online itp.
  • Tworzymy kreacje graficzne i projektujemy materiały promocyjne, takie jak identyfikacje, banery, katalogi itp.
  • Zajmujemy się budowaniem wizerunku firmy, zarządzaniem kryzysowym, organizacją wydarzeń itp.

 

  • Planujemy i realizujemy kampanie internetowe, takie jak kampanie reklamowe w mediach społecznościowych, pozycjonowanie stron internetowych itp.
  • Budujemy rozwiązania online, takie jak strony, landingi, sklepy, B2B, e-commerce itp.
  • Przeprowadzamy badania rynku i analizujemy dane, aby lepiej zrozumieć klientów i rynki, na których działa firma.
  • Pomagamy firmom w budowaniu silnej marki i osiągnięciu sukcesu na rynku poprzez kompleksową obsługę marketingową.

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

TERAZ WIESZ,
ŻE POMOŻEMY TOBIE!

Nasze działania opieramy na zautomatyzowanych działaniach marketingowych, skutecznie realizując zamierzone kroki. Wdrażając te rozwiązania już dziś, generujemy realne zyski dla Twojego biznesu.

4,5 gwiazdki z 42 opinii

Klikając „weź to” akceptujesz naszą politykę prywatności.

Wróć

1234
dalej
Otwórz czat
Potrzebujesz pomocy?
Witaj!
W czym mogę Ci pomóc?