Kampanie Google Ads Wolsztyn
Proponujemy kampanie Google Ads dla usługobiorców z miasta Wolsztyn. Pragniesz być wysoko w wyszukiwarce z własnymi towarami bądź usługami – wciśnij przycisk „Darmowa Wycena”, a otrzymasz wycenę kampanii reklamowych Google Ads dla Twojego sklepu.
Ponad 90% internautów wykorzystuje wyszukiwarkę Google do szukania wybranych produktów, czy usług. Dzięki kampaniom Google Ads można bardzo szybki sposób do nich dotrzeć, a dzięki analityce Google Analitycs możliwe jest dokładne przeanalizowanie grupy docelowej i efektywności kampanii.
Wolsztyn – specjalna oferta dla twojego miasta z prowadzenia kampanii reklamowych w internecie.
Google AdWords, bo tak niegdyś nazywały się kampanie reklamowe Google Ads, są narzędziem pozwalającym trafić ze swoją ofertą do dużej liczby klientów w krótszym czasie, a dzięki narzędziom analitycznym możemy tak zoptymalizować kampanię, aby dawała największe korzyści przy najmniejszym nakładzie finansowym. Dzięki kampaniom Google Ads możemy realizować określone cele, takie jak zwiększenie odwiedzalności strony, czy dojście do potencjalnych klientów, a cele te możemy osiągać z pomocą zróżnicowanych kampanii takich jak np. zwykłe kampanie wyszukiwarkowe oraz dużo bardziej zaawansowane displayowe lub nawet inteligentne kampanie zakupowe.
Przewagą reklam Google Ads nad tradycyjną formą kampanii jest jej ogromna możliwość konfiguracji, a także możliwość dokładnego sprawdzenia efektów. W wypadku tradycyjnych form jak prasa, czy telewizja lub prasa mamy do dyspozycji ograniczony zakres danych statystycznych na temat ich skuteczności. Opcji skonfigurowania takiej standardowej promocji i wycelowania w odpowiednią grupę odbiorców również nie są imponujące.
Mówi się, że w kampaniach Google Ads możemy zdecydować do jakiego grona ludzi ma trafić nasza reklama lub nawet możemy zdecydować o jakiej godzinie mają się wyświetlać. Możemy przykładowo kierować promocje do właścicieli małych i średnich firm transportowych znajdujących się w konkretnym regionie, którzy mają określone wydatki na eksploatację swojej floty i wyświetlić im reklamy firmy oferującej takie usługi w czasie wolnym kiedy akurat mają czas na przeglądanie internetu. Żadna forma tradycyjnej promocji nie oferuje takiej możliwości definiowania grupy docelowej.
Kampanie produktowe – najlepszy wymiar skutecznej reklamy.
Kampanie produktowe są specyficzną formą reklam nastawioną na sprzedaż produktów w sklepach online. Pokazują one podstawowe dane o produkcie takie jak nazwa, czy cena, i prowadzą bezpośrednio na sklepową kartę zakupu, gdzie można dokonać transakcji.

Po uruchomieniu kampanii w Google Ads, reklamowane produkty pojawiają się na samej górze listy wyszukiwania tuż nad wynikami organicznymi. Towary są konkretnie dopasowane względem zapytania klienta, przykładowo jeżeli klient szuka części do komputera i wpisze taką frazę w wyszukiwarkę google to jeśli posiadasz tego typu produkt w swojej ofercie i uruchomimy dla Twojego sklepu taką kampanię, to Twój produkt pojawi się na liście wyszukiwania klienta zainteresowanego kupnem danego towaru, a po kliknięciu Twój produkt trafia bezpośrednio do Twojego sklepu, gdzie może zakupić produkt. Prosta i niezwykle skuteczna metoda reklamy.
Kampanie produktowe to rodzaj promocji, polecany każdemu sklepowi online i biznesom e-commerce niezależnie o jakiej branży mowa. Współpracujemy ze sklepami internetowymi z najróżniejszym asortymentem. Nie ma znaczenia, jaki towar posiadasz. Mogą to być ubrania, elektronika, czy nawet systemy ogrzewania – jeśli znajdują się w sklepie internetowym, to dzięki kampaniom produktowym możemy skutecznie podkręcić sprzedaż każdego asortymentu.

Jakie kampanie oferujemy?
1. Kampanie w wyszukiwarce Google
Kampania w wyszukiwarce Google? Czy warto?
W dobie dzisiejszego Internetu bardzo ciężkojest być 1 w wynikach wyszukiwania w Google, jednak gdy skonfiguruje się kampanie wyszukiwarkową nie musimy, aż tak bardzo martwić się o długotrwałe i kosztowne działanie SEO, ponieważ efekty widać niemal od razu.
Gdzie mogą wyświetlać się reklamy w Google?
- Poniżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- Powyżej organicznych wyników wyszukiwania w Google
- U partnerów w sieci wyszukiwania Google
Wyświetlanie powyżej wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce Google to jest coś, czego potrzebuje Twoja firma. Tym bardziej że typowy internauta sprawdza niemal, że tylko dwie pierwsze strony wyników wyszukiwania!
Rodzaje reklam:
- Reklamy Produktowe – bardzo dobrze znana nam karuzela produktów nad wynikami wyszukiwania
- Reklamy tekstowe, dynamiczne, elastyczne tak zwane „tylko połączenie” – najczęściej używany typ reklamy. Ten typ reklamy ma dopisane „Reklama”, „Reklamy”, lub też etykietę „Reklamy Google” jeżeli reklama wyświetla się u Partnerów
- Reklamy wideo oraz graficzne, które mogą wyświetlać się u partnerów Google, np. na bardzo znane portalach informacyjne.

2. Kampanie Produktowe
Rodzaj kampanii skierowany dla Sklepów internetowych, ponieważ pomagają one promować produkty, dostarczając internautom szczegółowych informacji. Jeśli masz swój sklep internetowy, to dzięki tego rodzaju kampanii możesz promować swoją ofertę internetową. Pozwoli Ci ona na dotarcie do dziesiątek tysięcy nowych klientów.
Plusy Kampanii Produktowej:
- Większa skuteczność sprzedaży
- Większy zasięg Twojej oferty w Internecie
- Dobrze dopasowani odbiorcy kampanii
- Łatwe zarządzanie kampanią pod kontem handlowym
- Zaawansowana analityka w celu weryfikacji i poprawy jakości wyświetlania reklam
- Łatwe ustalenie kosztów!
3. Kampanie typu Performance
Nowy rodzaj kampanii, która służy do realizacji określonych celów. Umożliwiają one efektywnościowy dostęp do wszystkich zasobów reklamowych w ramach jednej kampanii. Wraz z kampanią typu performance docieramy do większej liczby klientów we wszystkich możliwych kanałach Google. Nasze reklamy wyświetlają się między innymi w:
- Wyszukiwarce
- Karuzeli Produktowej
- YouTube
- Sieci partnerskiej Google
- Gmail
Kampanie Performance pomagają znacznie zwiększyć wynik konwersji oraz zapewniają wzrost wartości konwersji. Pomocne mogą okazać się też technologie automatyzacji od Google, które są dostępne w ramach tej kampanii.
Warto wybrać kampanie Performance, ponieważ:
- Wzrost liczby klientów dokonujących konwersji
- Wzrost wartości współczynnika konwersji oraz z czasem zwiększenie wartości koszyka
- Rozbudowane statystyki pomagające w analizie skuteczności i pomagające opracować szerszą strategię prowadzenia działalności
4. Kampanie Display
Dlaczego wybrać kampanię typu Display?
- Znacznie wzrośnie sprzedaż poprzez model taki jak np. CPC, który pozwala na optymalizacje reklam pod drastyczne zwiększenie sprzedaży
- Wygodne metody rozliczeniowe – między innymi: CPC, Flat Fee czy np. CPM
- Zwiększa świadomość oraz buduje wizerunek firmy wśród użytkowników
Dlaczego potrzebujesz Kampanii Display?
Reklamy tego typu są jednym z najstarszych i najbardziej dopracowanych rozwiązań, które silnie wpływają na sprzedaż oraz wizerunek firmy. Odpowiednio poprowadzona i skonfigurowana kampania może przynieść bardzo dobre efekty.
5. Kampanie Video
Czym tak właściwie jest kampania Video? Gdzie można wyświetlić tego typu reklamę?
Umożliwiają one wyświetlanie reklam na aplikacjach i filmach sieci partnerów wideo Google.
Zalety tworzenia Kampanii Video:
- Mają one spory wpływ na odbiorców i mogą drastycznie zwiększyć sprzedaż czy też natężenie ruchu w witrynie. Poza samym ruchem Kampanie Video mają znaczny wpływ na zwiększenie rozpoznawalności firmy i zwiększenie świadomości wśród szerokiego grona użytkowników
- Można wybrać konkretne grupy docelowe i skierować reklamę na odpowiednich użytkowników
- Bardzo precyzyjne dane analityczne i pozwalają na dobrą optymalizację parametrów względem kosztów
Jakie są rodzaje Kampanii Video?
- Reklamy In-Stream możliwe do pominięcia
- Reklamy In-Stream niemożliwe do pominięcia
- Bumpery reklamowe
- Reklamy wideo In-Feed
- Reklamy Out-Stream
Z czego Reklamy Out-Stream są to reklamy, które wyświetlają się na stronach partnerów wideo Google.
6. Remarketing
Rodzaje remarketingu:
- Statyczny – rodzaj, który polega na jednym konkretnym przekazie reklamowym, niezależnie od miejsca witryny, które było odwiedzane przez internautę
- Dynamiczny – rodzaj polegający na reklamowaniu produktu takiego samego(lub podobnych), jaki internauta sprawdzał w naszym sklepie.

Jak to działa?
- Klient odwiedza naszą stronę
- Strona/Google umieszcza cookies na urządzeniu użytkownika z informacjami o odwiedzonej stronie
- Użytkownik opuszcza stronę i przegląda inne strony, które znajdują się w sieci AdSense
- Cookie uruchamia wyświetlanie reklam
- Klient, widzi reklamą i dokonuje zakupu w naszym sklepie
Pamiętaj, że zawsze warto wspomóc swoje działania pozycjonowaniem!
Jakie są różnice między pozycjonowaniem, a kampaniami reklamowymi?
Sprawdź poniższy film.
Nasze kompetencje:
Najlepsze efekty działania kampanii osiągane są dzięki poprawnej konfiguracji samej kampanii, a także analityki, którą podpinamy w celu badania efektów i wprowadzania optymalizacji, aby obniżyć koszty reklam mając tymczasem lepsze efekty. Doświadczenie z kampaniami posiadamy także ze swoich własnych rozwiązań, sklepów i portali, więc znamy zagadnienie z każdej strony.
Odezwij się do nas i zacznijmy współpracę!
Mamy dla Ciebie darmowe szkolenie(45 min): 50 sposobów na promocję firmy.
50 sposobów na promocję firmy
Dla osób, które prowadzą biznes w Wolsztyn – mamy korzystne warunki współpracy.
Zapytaj nas o szczegóły.
Z nami zwiększysz swoje zasięgi i zdobędziesz masę klientów!